Mode & Beauty alle pijlers

Tijdelijke haarkleuring

17-06-2018 14:07 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii,
Ik heb een tijdelijke haarkleuring gekocht in de kleur 500 licht bruin. Op reviews van mensen staat dat de kleur veel donkerder word en dat wil ik echt niet want ik heb zelf donkerblond haar. Mijn vraag is dus nu als ik de kleuring er minder lang in laat zitten 5 minuten ofzo (het moet 20 min) of de kleur dan iets lichter uitpakt.
Alvast bedankt
Sushiverslaafd schreef:
17-06-2018 14:07
Hoii,
Ik heb een tijdelijke haarkleuring gekocht in de kleur 500 licht bruin. Op reviews van mensen staat dat de kleur veel donkerder word en dat wil ik echt niet want ik heb zelf donkerblond haar. Mijn vraag is dus nu als ik de kleuring er minder lang in laat zitten 5 minuten ofzo (het moet 20 min) of de kleur dan iets lichter uitpakt.
Alvast bedankt
Dat waarschijnlijk niet, het zal alleen minder lang duren, ik zou een nieuwe tint kopen.
Mijn_naam schreef:
17-06-2018 14:25
Dat waarschijnlijk niet, het zal alleen minder lang duren, ik zou een nieuwe tint kopen.
Pas je post aan, je mag de OP niet quoten.
Als het een tijdelijke kleuring is, zou ik het gewoon proberen. Is het wat te donker uitgevallen, was je het gewoon een paar x met een anti roos shampoo, dan wordt het snel lichter.
Nee dat werkt niet. Je kan toch ook gewoon terug naar de winkel en vragen of je mag ruil voor een lichtere kleur?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven