Mode & Beauty alle pijlers

Eyeliner in een potje

17-06-2018 22:10 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt al heel lang op zoek naar een fijne eyeliner. Eerst had ik er een van l'oreal, met een kwastje, maar deze is niet meer te krijgen. Ze hebben voortaan allemaal zo'n stiftje. Vind ik niet fijn. Dus eerst op zoek gegaan naar een Mét kwastje, bijna niet te vinden. Ja Guerlain voor €43,- maar dat gaat me net iets te ver. Ik heb dus maar een kwastje gekocht en ben nu op zoek naar een fijne eyeliner in een potje. Maar... niet waterproof! Ik krijg namelijk snel last van mijn ogen, dus ik wil het er gewoon met water makkelijk af kunnen wassen. Ook bijna niet te vinden dus, is er iemand met de gouden tip? Nog 1 keer;

Eyeliner
In een potje
Zwart
Niet waterproof
Beetje leuke prijs (max 20/25 euro)
Alle reacties Link kopieren
Is waterproof
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem van catrice. Ik geloof 3,99 bij de Kruidvat.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Krijg je die van Catrice eraf met water?
Alle reacties Link kopieren
Watervast bij de etos. Felblauwe verpakking.
NYX heeft er 1 als het goed is. Als je googled op 'gel liner' kom je er meerdere tegen.
Alle reacties Link kopieren
Lush
Alle reacties Link kopieren
Catrice inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
En waarom voor het eventueel afhalen niet gewoon een make-updoekje?
Simple heeft miccelairdoekjes die niet prikken in je ogen (wat mij betreft zeldzaam bij de ‘goedkopere’ merken) heb je ook geen water nodig.
MAC fluidline

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven