Mode & Beauty alle pijlers

Mooie grote maten mode

21-06-2018 10:27 13 berichten
Omdat het zo fijn is om positief te zijn.

Ik ga later uitzoeken hoe ik een plaatje kan plakken (of kan iemand het uitleggen? Ik heb een Samsung :) )
plaatjes plakken kan door [img] link [/img ] aan elkaar vast
Alle reacties Link kopieren
Hier is al een topic van. We zitten inmiddels in deel 6.

mode-beauty/inspirerende-plaatjes-voor- ... 168935/111
8102 schreef:
21-06-2018 10:39
plaatjes plakken kan door [img] link [/img ] aan elkaar vast
Dankjewel!

Er is al een topic hierover, las ik.
Maar toch bedankt :-D
Hippiemeisje schreef:
21-06-2018 11:40
Dankjewel!

Er is al een topic hierover, las ik.
Maar toch bedankt :-D
tja er is overal al een topic over, dat bepalen andere niet over wel of niet topic komt.
Van bami recepten tot een goede bh zoeken, dan kunnen ze de viva wel sluiten, ik lees dagelijks topics op herhaling.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
21-06-2018 10:53
Hier is al een topic van. We zitten inmiddels in deel 6.

mode-beauty/inspirerende-plaatjes-voor- ... 168935/111
Is daar de laatste bijdrage niet van ruim een jaar geleden?
Alle reacties Link kopieren
Joh ik gaf gewoon die tip omdat je daar al 6 delen lang terug kan kijken naar plaatjes. En ja dat topic is nu niet heel actief omdat er weinig plakkers meer over zijn en er een tijdje gedoe was met plaatjes plakken. Dus ik dacht handig en leuk als we daar verder gaan. Maar het hoeft niet hoor. Ik zie hier trouwens ook nog 0 bijdragen.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
21-06-2018 12:10
Joh ik gaf gewoon die tip omdat je daar al 6 delen lang terug kan kijken naar plaatjes. En ja dat topic is nu niet heel actief omdat er weinig plakkers meer over zijn en er een tijdje gedoe was met plaatjes plakken. Dus ik dacht handig en leuk als we daar verder gaan. Maar het hoeft niet hoor. Ik zie hier trouwens ook nog 0 bijdragen.
Nee, dat slaat meteen dood met opmerkingen als “daar is al een topic over heur!”

Kan je weer op je flikker krijgen omdat je een ‘oud topic upt’ :rofl:

(Overigens gaat het de TO niet om plaatjes kijken maar om een soort tegenhanger van dat andere topic, als ik het goed heb.)
Je kan nog zulke mooie of lelijke kleding kopen, maar ik geloof dat het toch echt vooral draait om hoe iemand zich over zichzelf voelt. Als jij je goed voelt over jezelf dan kun je nog zo'n grote maat hebben, maar dan straal je gewoon uit dat je jezelf mooi vindt, en dát maakt iemand mooi. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Oké, ik vind dit leuk:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
21-06-2018 12:28
Oké, ik vind dit leuk:
Afbeelding
Jammer alleen dat de knopen open barsten.. waarom niet een goed zittend kledingstuk?
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
21-06-2018 12:30
Jammer alleen dat de knopen open barsten.. waarom niet een goed zittend kledingstuk?
Geen idee waarom ze niet een maat groter hebben genomen. Ik vind dit alleen maar leuk.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven