Mode & Beauty alle pijlers

Een fatsoenlijke zittende broek vinden..

21-06-2018 14:07 42 berichten
Dames,

Ik heb hulp nodig. Shoppen is niet mijn hobby en als ik er dan eens op uit ga kan ik nooit slagen voor een broek!

Dit komt omdat ik flinke dijen heb maar een smallere taille, ik heb maat 38, soms 36 en het probleem is dat 38 te groot is voor mijn taille en 36 te klein voor mijn dijen. Bloedje irritant.

Heeft iemand een idee waar ik kan shoppen voor een leuke (spijker) broek?
Alle reacties Link kopieren
Curves van Levis is hier speciaal voor gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Maat 38 kopen en de taille laten versmallen.
meaki schreef:
21-06-2018 14:09
Maat 38 kopen en de taille laten versmallen.
Gaat een broek er dan niet raar uitzien?
Zarah schreef:
21-06-2018 14:09
Curves van Levis is hier speciaal voor gemaakt.
Hmm even op de Levi's webshop gekeken maar ik kan ze niet vinden
Alle reacties Link kopieren
zusters schreef:
21-06-2018 14:13
Gaat een broek er dan niet raar uitzien?
vaak niet.

Ik ken het probleem , ik heb recent deze gekocht

https://www.only.com/nl/nl/on/damesmode ... 5847_Black

Is een stuk netter dan hij zo lijkt.

Ook slaag ik soms bij de HM, pak dan niet die broeken van 9,999 of 14,99 maar (minimaal) van 24,99 en duurder. Neem dan een maat groter, de 38 zit bij mij top.

Deze bijv.

http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0568808001.html
guppekop wijzigde dit bericht op 21-06-2018 14:40
0.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
oh en spijkerbroek? Bijna alles tegenwoordig heeft stretch en dat werkt bij mij prima. Wat ook fijne jeans zijn , zijn van (niet lachen) C&A. Ok het merk LTB zit mij vaak goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit probleem ook. Door krachttraining stevige bovenbenen en een kont, maar ook een platte buik en taille. Spijkerbroeken haal ik meestal bij gstar. Die hebben veel breedtematen en stretch. Je hebt ook merken speciaal voor gespierde vrouwen. Als je googeld op ‘woman crossfit jeans’ vind je het een en ander.
Bij bonprix misschien. Ik heb hetzelfde probleem, maar dan een heleboel maten groter en ik kan alleen bij bonprix broeken kopen.
Ik heb dat ook maat 38 smalle taile en dikke billen door het sporten, maar ik breng mijn broeken naar de turkse kleermaker in Amsterdam-west.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook last van. Ik koop meestal een zo mooi mogelijke broek die ruimer is dan wat ik nodig heb (vaak een overblijvertje uit een chique partij) en daarna vermaak ik hem. Ik probeer zoveel mogelijk de rits te sparen maar soms moet echt alles losgehaald worden. Gelukkig koop ik alleen superieure kwaliteit waar ik jaren mee doe.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Maar... even eerlijk, dan heb jij toch geen figuur voor een dergelijke broek? Smalle taille, daaronder dan een enorm achterwerk met een paar stevige dijen, en daaronder dan opeens weer een paar spillepootjes. Wat staat daar charmant aan? Kan je beter andere kleding zoeken die beter bij je figuur past en die je meer flatteert.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
21-06-2018 19:32
Maar... even eerlijk, dan heb jij toch geen figuur voor een dergelijke broek? Smalle taille, daaronder dan een enorm achterwerk met een paar stevige dijen, en daaronder dan opeens weer een paar spillepootjes. Wat staat daar charmant aan? Kan je beter andere kleding zoeken die beter bij je figuur past en die je meer flatteert.
Maar Pekela....even heel eerlijk, eigenlijk heb jij, als man, toch helemaal niets te zoeken op dit forum? Kun je misschien beter een forum zoeken die beter bij je karakter past en waar ze jouw "sympathieke" posts meer waarderen?
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
21-06-2018 19:32
Maar... even eerlijk, dan heb jij toch geen figuur voor een dergelijke broek? Smalle taille, daaronder dan een enorm achterwerk met een paar stevige dijen, en daaronder dan opeens weer een paar spillepootjes. Wat staat daar charmant aan? Kan je beter andere kleding zoeken die beter bij je figuur past en die je meer flatteert.
Kim Kardashian heeft zo'n figuur al jaren en ze wordt nog steeds als mega-hot gezien hoor.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
21-06-2018 19:32
Maar... even eerlijk, dan heb jij toch geen figuur voor een dergelijke broek? Smalle taille, daaronder dan een enorm achterwerk met een paar stevige dijen, en daaronder dan opeens weer een paar spillepootjes. Wat staat daar charmant aan? Kan je beter andere kleding zoeken die beter bij je figuur past en die je meer flatteert.
Huh? Waar slaat dit op? Je trekt de OP volledig uit zijn verband. TO heeft het helemaal niet over een enorm achterwerk en spillepootjes. Ik heb hetzelfde probleem als TO en heb juist een uitstekend figuur: ronde, gespierde billen, platte buik (sixpackje) en gespierde benen. Niks mis mee en staat prima in een spijkerbroek of welke andere broek dan ook. Alleen sluiten niet alle broeken even mooi aan. Simpelweg omdat de meeste vrouwen met stevige billen en bovenbenen ook een buikje hebben.
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens een high waist of een boyfriend model, deze combi zou helemaal ideaal zijn.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
cosima schreef:
21-06-2018 20:38
Kim Kardashian heeft zo'n figuur al jaren en ze wordt nog steeds als mega-hot gezien hoor.
Mega-hot als in geil ja. Maar het ziet er niet uit dat enorme onnatuurlijke achterwerk. Dus charmant is het niet zoals ze eruit ziet.
Broeken staan gek bij haar.
Alle reacties Link kopieren
Wat al eerder is aangegeven; in laten nemen. Koop gewoon een broek die je leuk vindt en lekker zit, en laat het bij een kleermaker innemen. Doe ik zelf al jaren, je ziet er niks van en het zit tenminste perfect voor jouw figuur. Ben je ook niet afhankelijk van een bepaalde merk of model.
Ik betaal rond de €10 , dus dat valt ook mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een gewone omtrek van 93 cm heupwijdte maar mijn taille is gewoon te smal.

Baal gewoon van het vervelende priegelwerk that's all.

Kadashian ziet er idd raar uit maar dat is haar verdienmodel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
:rofl: Wat doen mensen zichzelf aan.

Afbeelding
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Misschien een spijkerbroek nemen met in de taille elastiek?

Sterkte, ik heb de zoektocht naar een goed zittende broek al jaren opgegeven:)
Bedankt voor jullie reacties!

Hier ziet gelukkig ook een goedkope en goede kleermaker dus ik zal eens kijken naar een fijnzittende broek en die vervolgens laten innemen
pejeka schreef:
21-06-2018 19:32
Maar... even eerlijk, dan heb jij toch geen figuur voor een dergelijke broek? Smalle taille, daaronder dan een enorm achterwerk met een paar stevige dijen, en daaronder dan opeens weer een paar spillepootjes. Wat staat daar charmant aan? Kan je beter andere kleding zoeken die beter bij je figuur past en die je meer flatteert.

Maar even eerlijk...Ik kan mij niet herinneren dat ik een enorm achterwerk heb en ook geen spillepootjes :frusty:

Het probleem is dat een smalle taille heb met een normaal formaat kont waardoor de meeste broeken heel erg lubberen bij mijn heupen en taille.
En dan maakt het niet uit wat voor model broek het is
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meestal een stretch model met een hoge taille, bijvoorbeeld van Esprit. Daar kun je op de site zoeken op 'high waist'.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
zusters schreef:
22-06-2018 09:52
Maar even eerlijk...Ik kan mij niet herinneren dat ik een enorm achterwerk heb en ook geen spillepootjes :frusty:

Het probleem is dat een smalle taille heb met een normaal formaat kont waardoor de meeste broeken heel erg lubberen bij mijn heupen en taille.
En dan maakt het niet uit wat voor model broek het is
Als jij een hele smalle taille hebt met een heupomtrek van bijna een meter, dan ziet het er inderdaad zo uit als bij die Kardashian, en waarom zou je dat willen?

Een broek staat alleen mooi als alles in verhouding is. Met bepaalde modellen broeken (met name de klassiekere snits) kan je dan tot op zekere hoogte nog iets verhullen, maar een jeans toont onbarmhartig je in verhouding grote achterwerk en dijen, om vervolgens net zo onbarmhartig je in verhouding dunne onderbenen en taille te accentueren. Waarom zou je dan zo'n kledingstuk willen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven