Mode & Beauty alle pijlers

Wie heeft er ervaring met broeken van WE?

09-07-2018 22:19 7 berichten
Ik doe nogal eens miskopen met broeken omdat ze lijken te krimpen of juist steeds wijder worden gedurende de dag. Ik heb afgelopen weekend broeken besteld waaronder een hele leuke broek van WE met 96% katoenen 4% elastaan. Zit prima nu, zou zelfs ietsje strakker mogen in de taille, maar als die gaat uitlopen zakt ie van m'n kont af. Weet iemand of de broeken van WE de pasvorm goed behouden na het wassen (volgens voorschrift uiteraard) en 1 dag dragen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit meegemaakt dat m’n broek met elastaan erin kromp. Altijd strakker kopen.
Mijn ervaring is dat de broeken van de WE mooi blijven. Verder eens met Frizz.
Vroegah hadden ze ook broeken met 99% katoen en 1% elastaan. Die behielden goed hun vorm, stof was voor mijn gevoel ook wat dikker. Ik vind dat de huidige minder mooi blijven. Of dat aan de mix ligt of de dikte van de stof weet ik niet...
Bedankt voor het advies iedereen.
Het gaat om deze broek: klik
Maatje kleiner is echt weer strak bij de taille. Ik denk er nog even over en als ik morgen nog twijfel gaat ie retour.
Alle reacties Link kopieren
Broeken met veel elastaan zitten weliswaar fijn, maar kunnen wel lastige nadelen hebben: ze zijn niet heel vormvast in de was (lubberen, krimpen, vorm verliezen ). Bovendien hebben ze de neiging om gedurende de dag ruimer te worden. Dus eigenlijk zit zo'n broek vaak 's morgens iets te strak, en halverwege de middag iets te ruim.
Ik heb er één of twee van in de kast; ik doe het niet meer. Liever 1 tot 2 % elastaan.
Maar dat heeft niets met de WE te maken, natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
10-07-2018 17:08
Bedankt voor het advies iedereen.
Het gaat om deze broek: klik
Maatje kleiner is echt weer strak bij de taille. Ik denk er nog even over en als ik morgen nog twijfel gaat ie retour.
Leuke broek! Maar in je link staat 3% elastaan. Dat is toch weer iets vormvaster, zou je zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven