Mode & Beauty alle pijlers

Ik zoek een stevige maar ook leuke schoen

10-07-2018 20:09 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er tips voor mij. Wat is een stevige schoen waar ik lang op kan lopen maar die ook nog leuk zijn.
tip : ga naar een goede schoenenwinkel en laat je daar eens helpen.
Wat vind je leuk?
Clarks heeft uitverkoop en de schoenen die zij aanbieden zijn dik de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
Wolkyschoenen
Cateautje schreef:
10-07-2018 20:25
Clarks heeft uitverkoop en de schoenen die zij aanbieden zijn dik de moeite waard.
Ik heb een paar, en ze lopen inderdaad wel oké, maar de kwaliteit vind ik niet fantastisch. Suède is bij de naden vrij snel uitgescheurd zodat er op zwarte pumps constant een stukje beige prolaps te zien is.
Ik kan ook niks met Clarks maar ken mensen die niets anders dragen.
Als ik stevige schoenen wil waar ik goed op kan lopen koop ik air max of air jordans.
Wat netter think (die hebben per 3 jaar een leuk paar, de rest is afzichtelijk) en idem ara.
Mijn vriendin heeft hetzelfde met Gabor, maar daar kan ik ook niks mee.
Fragolisa schreef:
10-07-2018 20:31
Ik heb een paar, en ze lopen inderdaad wel oké, maar de kwaliteit vind ik niet fantastisch. Suède is bij de naden vrij snel uitgescheurd zodat er op zwarte pumps constant een stukje beige prolaps te zien is.
Ik loop er jaren op zonder dat dat aan de nieuwigheid inboet, dus het zal aan je manier van lopen liggen dat je schoenen snel stuk gaan en slijten.
Of je hebt ze te smal gekocht. Clarks heeft 2 breedtematen, dus misschien dat je verkeerd gekozen hebt.
Het-groepje schreef:
10-07-2018 20:34
Ik kan ook niks met Clarks maar ken mensen die niets anders dragen.
Als ik stevige schoenen wil waar ik goed op kan lopen koop ik air max of air jordans.
Wat netter think (die hebben per 3 jaar een leuk paar, de rest is afzichtelijk) en idem ara.
Mijn vriendin heeft hetzelfde met Gabor, maar daar kan ik ook niks mee.
Ik snap met de beste wil van de wereld niet dat mensen bereid zijn 140 euro neer te tellen voor een paar plastic schoenen.
Alle reacties Link kopieren
De hoge sneaker van sketchers! Ik heb heb hier ook een paar van... Zijn erg sportief/modebewust en lopen heerlijk voor lange dagen en tevens zijn deze stevig.
Alle reacties Link kopieren
Wat zoek je precies? Ik zou namelijk zeggen dat Doc Martens aan je criteria voldoen maar dat is misschien helemaal niet wat je zoekt.
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Pipo* schreef:
10-07-2018 20:42
Wat zoek je precies? Ik zou namelijk zeggen dat Doc Martens aan je criteria voldoen maar dat is misschien helemaal niet wat je zoekt.
Haha ik ging daar even kijken nav dit topic. Sale. :jump:
Cateautje schreef:
10-07-2018 20:41
Ik snap met de beste wil van de wereld niet dat mensen bereid zijn 140 euro neer te tellen voor een paar plastic schoenen.
Ik heb leren (winter) of stoffen. En koop ze in de sale.
LadyMadonna schreef:
10-07-2018 20:51
Haha ik ging daar even kijken nav dit topic. Sale. :jump:
:whut: :whut:
Cateautje schreef:
10-07-2018 20:38
Ik loop er jaren op zonder dat dat aan de nieuwigheid inboet, dus het zal aan je manier van lopen liggen dat je schoenen snel stuk gaan en slijten.
Of je hebt ze te smal gekocht. Clarks heeft 2 breedtematen, dus misschien dat je verkeerd gekozen hebt.
Te smal lijkt me niet, ik floep er altijd uit aan de achterkant, dus daarvoor heb ik altijd zo'n inplak-leertje. Ik denk dat ik gewoon pech had met het exemplaar. Of misschien juist wel door het eruit floepen, dat er meer slijtage is (beide kanten bovenop ter hoogte van m'n vierde teen)

On topic: soms komt er bij Ecco een oké paar langs, die schoenen zitten echt heel lekker en gaan jaren mee.
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 10-07-2018 20:57
8.36% gewijzigd
Eén maar? Dus de andere mag hoog, onpraktisch en vreselijk lopend zijn? :biggrin:

Even serieus: ik vind Gabor prima lopen en ook Van Haren vind ik echt waar voor z'n geld.
Het-groepje schreef:
10-07-2018 20:52
Ik heb leren (winter) of stoffen. En koop ze in de sale.
Nike verkoopt geen leer meer, al jaren niet.
Alle reacties Link kopieren
Ecco, ik heb normaal steunzolen maar bij Ecco kan ik ook zonder een eind lopen. Maar je moet wel geluk hebben om een leuk paar te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt so far. Ik ga zo naar Google om te kijken.
Heb nu een ontsteking in mijn voet en daarom is het belangrijk dat ik op goede schoenen loop. De arts was niet blij dat ik steeds op mn slippers kwam :$ en adviseerde me stevige schoenen
Alle reacties Link kopieren
In de winter draag ik meestal een enkellaars. Het liefst met een klein hakje. Platte schoenen droeg ik bijna nooit. Net als sneakers. Al heb ik nu wel een paar Adidas superstar.
Maar laarzen zijn mijn favoriete schoenen. Sportief of zoiets als bergschoenen is niet mijn ding
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zeer tevreden over de schoenen van Mjus
Cateautje schreef:
10-07-2018 21:01
Nike verkoopt geen leer meer, al jaren niet.

Dan ben je verkeerd geïnformeerd.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
10-07-2018 20:53
:whut: :whut:
https://www.drmartens.com/nl/nl/c/sale

Mijn dochter krijgt ook een paar, haar eerste!
LadyMadonna schreef:
10-07-2018 21:17
https://www.drmartens.com/nl/nl/c/sale

Mijn dochter krijgt ook een paar, haar eerste!
Oh zo leuk. Mijn gewenste New order schoenen zijn uitverkocht :'(
Alle reacties Link kopieren
Hoe zitten dr.martens bij smalle voeten? Ik heb de ontsteking waarschijnlijk gekregen door te brede laarzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven