Mode & Beauty alle pijlers

Wie heeft zin om mee te denken over styling?

12-07-2018 19:54 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers

Voor een bruiloft heb ik de volgende jurk gekocht:
Afbeelding
De kleur is gelijk (midnight mist). Ik dacht slim te zijn door een basic jurk te kopen en dan op te leuken met wat accessoires.

Alleen... ik heb hakken in zwart, camel en nude. En het is zo ontzettend saai, alsof ik naar een kantoorborrel ga. Iemand enig idee welke kleur schoenen/tas/overige accessoiredingen hier een beetje zomers en feestelijk bij staat? Voor de beeldvorming: ik heb donker haar, lichte ogen en qua huidskleur zit ik niet ver van het model af.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Edit: de jurk https://www.ladress.com/nl/products/cat ... night-mist
lemoos2 wijzigde dit bericht op 12-07-2018 20:02
6.60% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
ik kan het plaatje niet zien
Alle reacties Link kopieren
Het is deze jurk:
https://www.ladress.com/nl/products/cat ... night-mist
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik denk een basic ladress jurkje. Klopt dat? Kan het plaatje ook niet zien.
Alle reacties Link kopieren
Erg basic.... een kantoorjurk inderdaad. Wel een leuke. Maar niet erg feestelijk.
Alle reacties Link kopieren
Heb je (half)lang haar? Dan zou je je haar kunnen (laten) opsteken:

https://joycevandam.nl/halflang-haar-opsteken-diy/

Dat vind ik al meteen enorm veel feestelijker ogen!
Alle reacties Link kopieren
Ja het is een basic ladress jurk. Dacht slim te zijn door een basic te kopen i.p.v. een jurk met herkenbare print (heb twee van die Ted Baker jurken in de kast hangen die ik vervolgens nooit meer aantrek).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mezelf trakteren op nieuwe multicolor pumps, en dan uit die pumps een kleur zoeken voor een omslagdoek en/of tasje. Gezien je haarkleur en de kleur van dat jurkje, denk ik dat een wat feller kleurtje het mooist staat.
Alle reacties Link kopieren
Met goud? Gouden sandaaltjes, tasje, oorbellen.

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
https://goo.gl/images/NoPNmp
anoniem_303677 wijzigde dit bericht op 12-07-2018 20:23
79.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misschien iets aparts zoals knal gele pumps. Basic kan ook met nude of zwarte pump maar dan met een mooie grote ketting en net tasje.

Afbeelding

Afbeelding
viva-amber wijzigde dit bericht op 12-07-2018 20:21
0.17% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
thankss schreef:
12-07-2018 20:06
[...]
Dit is oplichting, ik denk ik zeg het maar even. Je weet nooit wie erin trapt.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-07-2018 21:05
Reden: spam
68.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Prachtig, je kan hier echt alle kanten mee op.

Mooie koraalrode kleur, oranje.
Maar ook een champagne/koper/goudtint zou erg mooi staan.

Denk aan een paar (chique, maar opvallende) oorbellen, pump en clutch in de accentkleur. Eventueel een omslagdoek voor de momenten dat het frisser is of je de schouders/armen bedekt wilt hebben.

Zelf ben ik minder fan van ‘statement’ kettingen, maar bij veel vrouwen staat dat erg mooi. Net als wat grotere oorbellen.
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
12-07-2018 20:09
Ik zou mezelf trakteren op nieuwe multicolor pumps, en dan uit die pumps een kleur zoeken voor een omslagdoek en/of tasje. Gezien je haarkleur en de kleur van dat jurkje, denk ik dat een wat feller kleurtje het mooist staat.
Ja!! Mijn idee ook.
Zoiets?

https://www.zalando.nl/dorothy-perkins- ... o-t11.html

En dan een roze clutch en inderdaad je haar opgestoken. Felle lipstick en klaar.
Mooie jurk hoor, maar om hem feestelijk te maken is echt wel wat nodig.
Turquoise kan ook mooi zijn. Of juist accessoires en schoenen in panterprint.

https://www.zalando.nl/aldo-myly-sandal ... c-l11.html
Stylen met petrolblauw/ peacock kleuren? De combi met paars/ petrol/groen vind ik in ieder geval minder zakelijk aandoen. En zeker ook iets met glans.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_6544fce2336d9 wijzigde dit bericht op 12-07-2018 20:28
10.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh, my God, ik draai helemaal door!
Dit dan? Dat is toch geweldig?

https://www.zalando.nl/ted-baker-hallde ... a-k11.html

Hier hebben ze zelfs ook een tasje van! :flirting:
[quote=RegretteRien post_id=28748466 time=1531419929 user_id=266815]
Stylen met petrolblauw/ peacock kleuren? De combi met paars/ petrol/groen vind ik in ieder geval minder zakelijk aandoen. En zeker ook iets met glans.

Met mintgroen
Afbeelding

Saai, maar wel erg beschaafd ;)
Afbeelding

Eerder genoemd koraalrood (met nude)
Afbeelding

Fuchsia roze
AfbeeldingAfbeelding
Alle reacties Link kopieren
Tja, die plaatjes zijn allemaal heel erg leuk en goedbedoeld maar van dit saaie zakelijke jurkje ga je nooit een feestelijke bruiloftsoutfit maken. Sterker nog, ik vind het al snel enorm vlag op een modderschuit als je dit soort jurkjes feestelijk probeert op te leuken. Dat is net zo onmogelijk als van een flodderige Ibiza-strandjurk een nette zakelijke jurk te stylen.

Kortom: ik zou een van je oude Ted Bakers uit de kast trekken of in de sale een niet al te dure feestelijke jurk scoren.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
12-07-2018 21:25
Tja, die plaatjes zijn allemaal heel erg leuk en goedbedoeld maar van dit saaie zakelijke jurkje ga je nooit een feestelijke bruiloftsoutfit maken. Sterker nog, ik vind het al snel enorm vlag op een modderschuit als je dit soort jurkjes feestelijk probeert op te leuken. Dat is net zo onmogelijk als van een flodderige Ibiza-strandjurk een nette zakelijke jurk te stylen.

Kortom: ik zou een van je oude Ted Bakers uit de kast trekken of in de sale een niet al te dure feestelijke jurk scoren.
Weet niet hoor..Als je dat soortgelijke jurkje ziet, met die roze, brede ceintuur, die ketting en die pumps...Op zich vind ik die accessoires niet mooi en de kleur ook niet, maar het jurkje wordt wel feestelijk.
Alle reacties Link kopieren
JackyBee schreef:
12-07-2018 21:30
Weet niet hoor..Als je dat soortgelijke jurkje ziet, met die roze, brede ceintuur, die ketting en die pumps...Op zich vind ik die accessoires niet mooi en de kleur ook niet, maar het jurkje wordt wel feestelijk.
Oh, dat vind ik echt niet. Ik vind het eerder een outfit voor een oudere vrouw op een kantoor die nog slank is en zichzelf wijs maakt dat ze door die ketting en die pumps nog lekker jong lijkt.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven