Mode & Beauty alle pijlers

Hoe dit jurkje combineren?

13-07-2018 13:46 26 berichten
Recent heb ik dit jurkje van Vila gekocht, maar ik vraag me af, is hij zonder iets er bij niet een beetje saai?

Hoe zou jij dit jurkje combineren?

https://www.vila.com/nl/nl/vl/shop-pr.- ... cer_612375
Nee, ik vind het niet saai. Leuk juist met een paar armbandjes en een leuke sleehak.
Eens met Zoë!
Alle reacties Link kopieren
Leuk jurkje hoor! Niet saai.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat combineren met (zomer)jurken nooit zo : koop dan een rok.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
met de rode schoenen zoals op de foto
blijfgewoonbianca schreef:
13-07-2018 13:52
Ik snap dat combineren met (zomer)jurken nooit zo : koop dan een rok.
Maar met combineren kun je het ook hebben over schoenen, tassen en accessoires. Dat lijkt me dan weer vrij normaal.
Nee hoor, leuk printje dus niet saai.

Je kunt er allerlei schoenen onder aan. Pumps zoals op de foto, maar ook sleehakken, platte sandaaltjes of sneakers.
Ik heb nu net zoiets aan met witte sneakers eronder. Eventueel een spijkerjack als het wat frisser is.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niet saai, leuk jurkje juist.
Alle reacties Link kopieren
super leuk, ik zou daar pumps in een knalkleur bij dragen, ieder kleur is goed. Dan die kleur laten terugkomen in oorbellen of armbanden ofzo. Echt een leuk jurkje!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het overigens wel veruit de leukste van dat hele stel, die andere printjes vind ik erg muf
Lillybit schreef:
13-07-2018 13:59
Ik heb nu net zoiets aan met witte sneakers eronder. Eventueel een spijkerjack als het wat frisser is.
Dit. :)

Maar het kan natuurlijk ook met slippers, sandaaltjes, hakken, etc.

Ik vind het geen saaie jurk, TO!
guppekop schreef:
13-07-2018 14:00
super leuk, ik zou daar pumps in een knalkleur bij dragen, ieder kleur is goed. Dan die kleur laten terugkomen in oorbellen of armbanden ofzo. Echt een leuk jurkje!
Ook heel leuk, ja!
Oh en ik heb er een zwart leren ketting bij om met een schelp eraan en een zonnebril met blauwe glazen. :biggrin:

Voor het werk combineer ik de jurk met een donkerblauwe sleehak ipv sneakers.
Nee hoor, niet saai.
Het fijne van een jurk is juist dat je in één moeite klaar bent! Verder past hier eigenlijk alles wel bij, qua tas of schoenen.

Persoonlijk houd ik niet van al te matchy-matchy, dus ik zou nooit tas, schoenen en armband in dezelfde kleur doen bijvoorbeeld. Spijkerjackjes houd ik ook niet zo van, maar mensen vinden dat altijd erg leuk.
Leuk jurkje! Ik zou het combineren met een knalkleur, rood ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Leuke jurk! Voor overdag een leuke lichte sneaker, voor wat netter een aparte veterschoen of felle pump (hoewel lichtblauw misschien ook juist erg mooi is) tas zou ik er wel bij matchen maar niet persee dezelfde kleur.
Alle reacties Link kopieren
dragen jullie echt sneakers onder een jurkje?
lilalinda schreef:
13-07-2018 15:51
dragen jullie echt sneakers onder een jurkje?
Dit specifieke jurkje misschien niet, maar veel jurkjes zijn vrij casual. Ben bovendien dol op sneakers. Ook op hakken trouwens.
Dankjulliewel voor jullie reacties. Dus toch niet zo saai, ik twijfelde wel een beetje. Ik heb er zelf sleehakken bij. Maar ik zoek nog schoenen met een fellere kleur er bij. Leuk om eens meningen uit te wisselen
Alle reacties Link kopieren
Neeeee niet saai! Onwijs leuk jurkje!!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
In het blauw kopen, dan is hij zeker niet saai!
Alle reacties Link kopieren
Ik.
Wil.
Die.
Jurk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven