Mode & Beauty alle pijlers

Middel tegen wallen van reclame

15-07-2018 12:07 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is een nieuw middel tegen wallen waar steeds reclame voor wordt gemaakt, maar ik kan het niet vinden welke dat is. Je ziet een vrouw die onder het ene oog die creme heeft gesmeerd en dan tien minuten wachten en dan zie je het resultaat.
In e reclame werkt het echt. :-D

Wie weet welke ik bedoel en zijn er mensen die het geprobeerd hebben en werkt het?

Heel veel vragen, maar ik hoop dat iemand het weet.
In reclames werkt altijd alles. Ken je die reclames van HG? Doen altijd wat het beloofd! :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik zie steeds 'Remescar, wallen en donkere kringen' voorbij komen. Is dat wat je bedoelt?
Meesterkees schreef:
15-07-2018 12:23
In reclames werkt altijd alles. Ken je die reclames van HG? Doen altijd wat het beloofd! :facepalm:
Yup, geen enkel bedrijf prijst hun artikel als ondermaats aan. Kijk eens in het bejaardenhuis, hebben allemaal enthousiast anti aging crème gebruikt maar zien er toch echt uit als 86. Ondanks de hyaluron zuren en meer blabla.
Alle reacties Link kopieren
Dit werkt ja. Maar op een hele lelijke manier..
Je moet het zien als make-up en niet als verzorging.. Wanneer je teveel mimiek gebruikt of wanneer je het lang draagt zal het gaan 'kraken' op de huid.

Dit legt een nep-laagje op je huid. Waardoor je rimpel gemaskeerd wordt. Heel veel verschillende cosmetica bedrijven hebben dit product al eens op de markt gebracht.

Ik vind het onnatuurlijk en het werkt ook niet mooi samen met make-up.
Alle reacties Link kopieren
Blub25 schreef:
15-07-2018 12:24
Ik zie steeds 'Remescar, wallen en donkere kringen' voorbij komen. Is dat wat je bedoelt?
Ja die. Het lag echt op het puntje van mijn tong!

Dankjewel. :yes:
Alle reacties Link kopieren
DulceLoco schreef:
15-07-2018 12:34
Dit werkt ja. Maar op een hele lelijke manier..
Je moet het zien als make-up en niet als verzorging.. Wanneer je teveel mimiek gebruikt of wanneer je het lang draagt zal het gaan 'kraken' op de huid.

Dit legt een nep-laagje op je huid. Waardoor je rimpel gemaskeerd wordt. Heel veel verschillende cosmetica bedrijven hebben dit product al eens op de markt gebracht.

Ik vind het onnatuurlijk en het werkt ook niet mooi samen met make-up.


Oke, dankjewel.

Met make-up krijg ik het niet weggewerkt, wat ik ook probeer. . Ik heb echt wallen en geen donkere kringen.
Voor af en toe denk ik dat het mij prima kan helpen. Voor als het echt heel erg is.
Alle reacties Link kopieren
Yasna schreef:
15-07-2018 12:45
Oke, dankjewel.

Met make-up krijg ik het niet weggewerkt, wat ik ook probeer. . Ik heb echt wallen en geen donkere kringen.
Voor af en toe denk ik dat het mij prima kan helpen. Voor als het echt heel erg is.
Ja maar het werkt niet mooi. Lastig uit te leggen. Het is een crème die keihard opdroogt op je huid. Er ligt een ultra mat/dof neplaagje op de huid. Waardoor je de rimpels niet ziet (als je het afwast verdwijnt het laagje uiteraard) maar het laagje is goed zichtbaar. Je kan hier geen concealer of foundation over of onder dragen, want dan begint de crème te rullen en zie je het extreem zitten. De enige manier waarop deze crème te dragen is, is wanneer je geen makeup op de huid draagt. En dan zit je nog met de opvallende doffe plekken waar je het hebt aangebracht. Daarnaast hebben deze specifieke ingredienten de neiging een witte waas achter te laten. Alle verkopers van dit product raden dan aan dat met een vochtig doekje weg te werken, maar dan werkt het product vaak ook niet meer. Als je lacht 'breekt' het laagje op je huid en komen de rimpels terug. Omdat het laagje kraakt lijken ze dus nog dieper. Plus dat het begint te kruimelen. Instant youth, instant ageless, peter Thomas roth. Hebben allemaal dit soortgelijke product verkocht en het werkt altijd hetzelfde: onmogelijk goed aan te brengen en te dragen.
Vreselijk ook ooit geprobeerd voelt alsof er lijm onder je oog zit die opgedroogd is .
Simitçi schreef:
15-07-2018 13:03
Vreselijk ook ooit geprobeerd voelt alsof er lijm onder je oog zit die opgedroogd is .
Dit. Ik heb het ook geprobeerd. Van meerdere merken. Het voelt inderdaad alsof je met secondelijm bent ingesmeerd. Heel vies. Make up pakt er daarna niet meer op ook.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt raar, maar Sperti schijnt te helpen heb ik gelezen.
Heb zelf geen wallen, dus heb het niet geprobeerd.
Ook twee lepels in de vriezer leggen en dan met de bolle kant met een doekje ertussen onder je ogen leggen helpt.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
15-07-2018 13:19
Klinkt raar, maar Sperti schijnt te helpen heb ik gelezen.
Heb zelf geen wallen, dus heb het niet geprobeerd.
Ook twee lepels in de vriezer leggen en dan met de bolle kant met een doekje ertussen onder je ogen leggen helpt.

Dankje voor de tip.
Ja, dat heb ik al vaak gedaan, die lepels.
En sperti ook. Maar dat helpt maar eventjes.......
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een drama terwijl ik dacht dat de wonderen nu echt waren uitgebroken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even nieuwsgierig...

Er zijn zat van die reclames op TV, met allerlei crèmes en smeersels, van goedkopere tot dure merken, maar allemaal doen ze net alsof je met één vingertopje zalf op je gezicht minstens 20 jaar van je leeftijd afhaalt qua uiterlijk. Zo van "Nee joh, dit is niet mijn moeder van 38, maar mijn oma van 62"...

Trappen daar echt mensen in? Want ik heb in real life nog nooit iemand van 60 gezien die er geen dag ouder uit zag als 35 door zo'n smeersel.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Weldenkende mensen trappen er niet in. Hooguit wil iemand het eens uitgeprobeerd hebben, want je weet maar nooit......
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
michelleobama schreef:
15-07-2018 18:22
Weldenkende mensen trappen er niet in. Hooguit wil iemand het eens uitgeprobeerd hebben, want je weet maar nooit......
Maar dit is geen anti rimpel crème. Die is een neppe huid in een potje. Op de langere termijn doet het uiteraard niks, maar het maskeert wel degelijk rimpels. Het is alleen waardeloos en niet aan te brengen :-D Er is wel een betere versie van, die is alleen nog niet te koop. Die creme zorgt voor een elastisch laag op de huid dus zal draagbaar zijn. Kan je wallen en rimpels (tijdelijk) weg werken. Nog even wachten tot dit te koop is TO ;)
pejeka schreef:
15-07-2018 18:12
Trappen daar echt mensen in? Want ik heb in real life nog nooit iemand van 60 gezien die er geen dag ouder uit zag als 35 door zo'n smeersel.
Ah ja, maar jij vraagt nooit aan mensen op straat die 35 lijken te zijn hoe oud ze daadwerkelijk zijn.
Het zit een beetje in jouw natuurlijk om uit te gaan van "what you see is what you get". Je past wat je ziet een klein beetje aan aan wat jij vindt. Heb ik gelijk?
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook even nieuwsgierig n.a.v. de reclame, naar Remescar. Moest ook even vragen waar het lag want ik kon het niet vinden in het Kruidvat. Boven de Olaz zeiden ze. Bleek dat het 33 euro kostte voor 7 ml! Nou dat werd me echt te gek. En nu ik erover lees op dit topic ben ik blij dat ik het niet gekocht heb. Want ik had al zo'n vermoeden dat het een soort van opvulachtig goedje is dat dus maar voor eventjes werkt.....

Leuke opmerking trouwens: Kijk eens in het bejaardentehuis, daar zien ze er allemaal ook gewoon uit als 86! Briljant. Zo is het ook. Verzorgen, fit blijven en niet roken. Dat is het enige wat je kunt doen.
Alle reacties Link kopieren
Backpack10 schreef:
15-07-2018 21:19
Ik was ook even nieuwsgierig n.a.v. de reclame, naar Remescar. Moest ook even vragen waar het lag want ik kon het niet vinden in het Kruidvat. Boven de Olaz zeiden ze. Bleek dat het 33 euro kostte voor 7 ml! Nou dat werd me echt te gek. En nu ik erover lees op dit topic ben ik blij dat ik het niet gekocht heb. Want ik had al zo'n vermoeden dat het een soort van opvulachtig goedje is dat dus maar voor eventjes werkt.....

.
hahaha, ik had precies hetzelfde! Voor een 10,- had ik het meegenomen maar 33,- ? mwah.
Alle reacties Link kopieren
-jolijn- schreef:
15-07-2018 20:50
Ah ja, maar jij vraagt nooit aan mensen op straat die 35 lijken te zijn hoe oud ze daadwerkelijk zijn.
Het zit een beetje in jouw natuurlijk om uit te gaan van "what you see is what you get". Je past wat je ziet een klein beetje aan aan wat jij vindt. Heb ik gelijk?
Nee. Mijn oma had tot het einde van haar leven een stralende rimpelloze huid. Deed ze niks voor, was gewoon een kwestie van goede genen ofzo, denk ik. Maar toch kon je zien dat ze wel degelijk ouder dan 65 was en geen 35 of 40 meer. Niet omdat ze zich truttig kleedde ofzo, of oude-vrouwen-maniertjes had, maar hoe je het ook wendt of keert, je leeftijd kan je niet verbergen. Ja, je kan er in de ogen van bepaalde mensen hooguit misschien 10 jaar jonger uitzien (alhoewel dat ook vaak beleefdheid is), maar er is geen mens op de wereld die met gezonde ogen in zijn hoofd iemand van 70 aanziet voor geen dag ouder dan 30. Zelfs mensen die het hard proberen niet. Paay bijv. denkt misschien dat ze er sinds haar 25e geen dag ouder uitziet, maar de opmerkzame blik ziet heus haar echte leeftijd wel.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven