Mode & Beauty alle pijlers

Te warm voor BH

16-07-2018 19:07 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat ik afgelopen week mijn ultiem goedzittende bh heb gevonden (zie ook een vorig topic over dit onderwerp) zet ik momenteel aan alle kanten uit door de hitte. Ik was vanmorgen vol goede moed begonnen maar tegen een uur of 2 had ik zo heet dat ik dacht...de tyfus...ik trek hem uit en ga gewon boodschappen doen.
Uiteraard wel mijn kleding aangepast op het behaloze avontuur en een corrigerende body aangetrokken. maar man...had ik 10 jaar eerder moeten doen met dit weer hahaha. Ze hingen ietwat lager maar dat moet dan maar.

Ik draag 80E bij de weg...maar met hetgeen ik aanhad (een corrigerende body en een min of meer hooggesloten jumpuit in het zwart en stevige stof) voelde ik mij bevrijd.
Naar het werk zou ik het niet doen uiteraard maar morgen nog een dagje vrij en weg met man en weliswaar een jurkje in de kast gevonden wat met corrigerend hemdje ook bh loos kan....
Hoe staan jullie hier in?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een corrigerende body en een jumpsuit wel heel warm.
Dan liever een dunne bh en een Zomerjurkje
Alle reacties Link kopieren
Ik draag met mijn 85C alleen een BH als ik naar de dokter/fysio/sportschool ga, of bij bijzondere gelegenheden zoals een bruiloft.
Alle reacties Link kopieren
Lekker doen! Ik draag het met dit weer ook enkel wanneer het noodzakelijk is.
Ik merk qua warmte helemaal niets van mijn beha. Sowieso merk ik er niets van.
Alle reacties Link kopieren
Nou echt niet, hier 70F maar bhloos kan niet en ziet er niet uit. Doet ook pijn. Wel heb ik een dunne voorgevormde BH aan. Elke dag een schone want zweet.
Ach ja.
Maar als hij bij jou prima zit, mooi toch? Doen wat fijn is.
Always look on the bright side of life
Zelfs in huis houd ik hem aan.
Zonder zou ik nooit de deur uit.
Alle reacties Link kopieren
Een corrigerende body lijkt me veel warmer dan gewoon een bh.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
16-07-2018 19:10
Ik vind een corrigerende body en een jumpsuit wel heel warm.
Dan liever een dunne bh en een Zomerjurkje
Dat snap ik....
Maar een bh zonder beugels is echt geen optie voor mij.
Dan liever goed verpakt en stijlvol zonder het gevoel te hebben dat ik openbarst...dat is op zich al een hele bevrijding.
Een dunne bh en zomerjurkje werken niet met mijn cupmaat en leeftijd hahaha.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik draag 'm ook niet en gewoon 'n normaal los zittend tshirt aan. Dikke schijt aan wat men er eventueel van vindt. Ik vind het 'n stuk lekkerder zitten dan met.
Ben al geregeld zonder ondergoed te straat op gegaan... :-$

Gewoon lekker sliploos en bhloos in mijn zomerjurk, wat een bevrijding :hihi:

Mijn borsten zijn wel een stuk kleiner 70D. Maar een body is toch juist veel warmer en veel minder comfortabel dan een bh?
Alle reacties Link kopieren
knijster1973 schreef:
16-07-2018 19:15
Een corrigerende body lijkt me veel warmer dan gewoon een bh.
Die van de Hema zijn fijn...zijn niet van die zwetende kutdingen maar gewoon lycra. Zit lekker, neemt zweet op etc...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik blijf me verbazen over alle vrouwen die hun beha thuis het liefst meteen uitdoen.

Dat is echt iets dat ik hier op Viva heb geleerd dat dat bestaat. Ik voel mijn beha zelden tot nooit irritant zitten. En ik heb echt geen kleine cup. Moet er niet aan denken om er heel de dag los mee te zwabberen (júist niet met dit weer, denk eens aan al dat tietzweet wat zich eronder vormt!)
Alle reacties Link kopieren
knijster1973 schreef:
16-07-2018 19:15
Een corrigerende body lijkt me veel warmer dan gewoon een bh.
Nou, zeg dat wel. En dan nog een zwarte jumpsuit van stevige stof. Pfff! Ik krijg het al warm van het lezen! En je vindt serieus je bh te warm?
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
16-07-2018 19:17
Ik draag 'm ook niet en gewoon 'n normaal los zittend tshirt aan. Dikke schijt aan wat men er eventueel van vindt. Ik vind het 'n stuk lekkerder zitten dan met.
Dit dus. Met dit weer heb ik echt schijt eraan.
anoniem_268823 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 19:27
0.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
16-07-2018 19:17
Ben al geregeld zonder ondergoed te straat op gegaan... :-$

Gewoon lekker sliploos en bhloos in mijn zomerjurk, wat een bevrijding :hihi:

Mijn borsten zijn wel een stuk kleiner 70D. Maar een body is toch juist veel warmer en veel minder comfortabel dan een bh?
hihihihi...lekker, dat deed ik vroeger ook weleens.
Nee, het gaat erom dat die bh als een harnas om mijn tieten en lijf zit.
Een corrigerende body (niet zo'n loeistrakke vetpletter maar gewoon een lycra ding van de HEMA) zit duizenden keren beter hahaha.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef:
16-07-2018 19:18
Die van de Hema zijn fijn...zijn niet van die zwetende kutdingen maar gewoon lycra. Zit lekker, neemt zweet op etc...
Ik kan het eigenlijk niet geloven. Dit komt op mij over als, ter verkoeling, de ventilator afzetten om vervolgens jezelf even lekker te gaan föhnen.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
16-07-2018 19:19
Ik blijf me verbazen over alle vrouwen die hun beha thuis het liefst meteen uitdoen.

Dat is echt iets dat ik hier op Viva heb geleerd dat dat bestaat. Ik voel mijn beha zelden tot nooit irritant zitten. En ik heb echt geen kleine cup. Moet er niet aan denken om er heel de dag los mee te zwabberen (júist niet met dit weer, denk eens aan al dat tietzweet wat zich eronder vormt!)
Tietzweet :worship:
hahahaha.....
Maar met een corrigerende body en de juiste kleding zwabberen ze niet...als ik iets haat zijn het zwabbertieten.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Thuis is de beha uit maar dat doe ik in de winter ook als ik de deur niet uit moet. Zonder beha ga ik echt de deur niet uit. Het hangt en zwabbert alle kanten op.
Wat een ander doet interesseert me verder niet zoveel. Dus lekker doen wat je fijn vindt.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
16-07-2018 19:17
Ben al geregeld zonder ondergoed te straat op gegaan... :-$

Gewoon lekker sliploos en bhloos in mijn zomerjurk, wat een bevrijding :hihi:

Mijn borsten zijn wel een stuk kleiner 70D. Maar een body is toch juist veel warmer en veel minder comfortabel dan een bh?
Oh, Youwish, ik zou willen dat ik dat zou durven. Lijkt me heerlijk!
Ik heb ook een bh die als een harnas voelt, dan is het gewoon geen goede bh. Kan wel een goede zijn qua ondersteuning, maar als hij niet lekker zit om een hele dag te dragen is het dus voor jou alsnog geen goede bh.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
16-07-2018 19:22
Ik kan het eigenlijk niet geloven. Dit komt op mij over als, ter verkoeling, de ventilator afzetten om vervolgens jezelf even lekker te gaan föhnen.
Snap ik....maar is echt niet zo....
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik heb nogal stevige bh’s met padding en die zitten echt wel warm met dit weer. Als ik de deur niet meer uit ga doe ik ‘s avonds wel eens gewoon een hemdje aan.
dolfje schreef:
16-07-2018 19:23
Thuis is de beha uit maar dat doe ik in de winter ook als ik de deur niet uit moet. Zonder beha ga ik echt de deur niet uit. Het hangt en zwabbert alle kanten op.
Wat een ander doet interesseert me verder niet zoveel. Dus lekker doen wat je fijn vindt.

Maar leg eens uit... want dit snap ik dus nooit.... als het hangt en zwabbert, dan is het toch heel erg onprettig om geen beha te dragen? Ik vind dat een enorm vervelend gevoel. Ik heb dan telkens de neiging om ze vast te houden met mijn handen.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
16-07-2018 19:24
Ik heb ook een bh die als een harnas voelt, dan is het gewoon geen goede bh. Kan wel een goede zijn qua ondersteuning, maar als hij niet lekker zit om een hele dag te dragen is het dus voor jou alsnog geen goede bh.
Ik zet gewoon enorm uit met de warmte...
Polsen, tieten, buik...zeker als ik net als nu ongesteld moet worden en liters vocht vasthoudt..... :cry:
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven