Mode & Beauty alle pijlers

Trouwjurk tot max. 400,-

01-08-2018 23:54 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

ik ga in september trouwen en aangezien wij het klein willen houden en geen dagvullend programma hebben met een knalfeest aan het eind maar een intieme middag met high tea voor alleen onze liefste familieleden en vrienden wil ik geen honderden/duizenden euro's aan een jurk uitgeven. Niet dat het niet kan maar omdat ik het gewoon niet wil (ik geef dan liever iets meer uit aan goed vegan eten bijvoorbeeld).
Ik ben op zoek naar een ingetogen jurk, eventueel wel met kant of met een klein detail pareltjes/steentjes maar geen enorme Sissi jurk met glitter en veel tule. Ik houd ook van het bohemian of vintage stijltje. Iemand enig idee waar ik zou kunnen gaan kijken? Ik woon in het oosten van het land dus als het even kan graag ook een beetje daar in de buurt.

Alvast bedankt voor eventuele tips!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Etsy?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Asos heeft leuke trouwjurken voor die prijs
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn trouwjurk van Japon Vintage Trouwjurken vandaan voor €350,-. Hij komt uit de jaren 60 :) Het ligt er wel aan wat je stijl is, dus ik heb voor nog wat extra geld de jurk laten vermaken maar sommigen nemen hem mee zoals hij is. Laura Dols in Amsterdam is ongeveer hetzelfde principe.
Alle reacties Link kopieren
https://www.etsy.com/market/gunne_sax_wedding

Vooral ter inspiratie denk ik, maar het kwam meteen bij me op bij je bericht.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
01-08-2018 23:58
Etsy?
:-D
Je kunt je jurk ook huren.
Ik heb mijn jurk voor nog geen €300,- gekocht online bij JJsHouse. Erg tevreden over. Ze hebben onwijs veel stijlen, ook vintage/bohemian.
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
02-08-2018 00:28
Ik heb mijn jurk voor nog geen €300,- gekocht online bij JJsHouse. Erg tevreden over. Ze hebben onwijs veel stijlen, ook vintage/bohemian.
Deze is verrassend goed! Mooie stof, redelijk goede pasvorm, mooi afgewerkt. Voor 150 euro géén geld. Let op je kunt je eigen maten invoeren.
Alle reacties Link kopieren
Dreamdresses in Arnhem. Goede service en plenty keus in die prijscategorie.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Zoek op gewone jurken of galajurken. Als je op trouwjurken zoekt zijn ze meestal duurder alleen al omdat ze voor een bruiloft zijn. Geldt voor alles voor een bruiloft trouwens; taart, accessoires, uitnodigen en meer van zulks.
nina1966 schreef:
02-08-2018 00:42
Deze is verrassend goed! Mooie stof, redelijk goede pasvorm, mooi afgewerkt. Voor 150 euro géén geld. Let op je kunt je eigen maten invoeren.

Ja heb ik ook gedaan! Ik ben er erg tevreden over. Heb mijn trouwjurk daar vandaan, en ook voor 3 bruidsdames hun jurken op maat. Echt supermooi!

Daarnaast mijn schoenen, en allerlei asseccoires daar gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips al! Online heb ik inderdaad ook mooie dingen gezien o.a. bij JJ’S House maar vroeg mij af of dat wel wat kon zijn voor dat geld...
Bij Zalando ook 1 of 2 mooie jurken gezien maar die waren er dan net niet meer in mijn maat.
Dreamdresses in Arnhem is ook een goede tip, dank!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Mijn jurk staat te koop, is een soort pin up jurk op kuitlengte.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij Topvintage, zij hebben ook een selectie bruidsjurken.
Zalando buidsmode, bijvoorbeeld van het merk Ivy & Oak. Je kunt dus ook rechtstreeks op de website van Ivy & Oak kijken.

https://www.ivy-oak.com/product-categor ... rder-date/
anoniem_350483 wijzigde dit bericht op 03-08-2018 11:44
55.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou bij Asos kijken, hebben nu ook nog eens sale.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb €60,- uitgegeven aan een chique jurk. Aangezien ik hem vaker wilde dragen (ik keek naar mijn vriendinnen met de stoffige trouwjurk op de paspop, vind ik zonde) en geen Sissi-jurk wilde, heb ik hem bij een of andere vintagewinkel gehaald.

Heb hem van de zomer gedragen op een feestje, voelde me weer helemaal gelukkig :heart:
Alle reacties Link kopieren
DanaJoe72 ik zoek wel echt een lange jurk, meer richting bohemian zeg maar. Ik ga eens bij Asos kijken!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
AlieExpress: https://nl.aliexpress.com/item/Real-pho ... autifyAB=0
Hendrikje106 schreef:
02-08-2018 07:29
Bedankt voor de tips al! Online heb ik inderdaad ook mooie dingen gezien o.a. bij JJ’S House maar vroeg mij af of dat wel wat kon zijn voor dat geld...
Ja dus.
Heb laatst voor €40 een wit kanten cocktail jurkje gekocht in een warenhuis. Nauwsluitend met mouwtjes en tot het boven de knie. Ook met het idee hem daarna ook gewoon op leuke feestjes te kunnen dragen.

Zoiets is bijna overal te koop en kun je daarna naar wens 'pimpen' met accessoires, zodat het er toch speciaal uit ziet.
Alle reacties Link kopieren
Bonprix heeft ook wat bruidsjurken en witte avondjurken. Ik heb geen idee hoe de pasvorm of kwaliteit is, maar het voordeel is dat je gewoon terug kunt sturen als het niks is.
Alle reacties Link kopieren
Banba schreef:
02-08-2018 01:01
Dreamdresses in Arnhem. Goede service en plenty keus in die prijscategorie.
Hier kwam mijn, niet witte, trouwjurk vandaan. Tevreden over de service en de prijs.
Wij hadden ook een kleine bruiloft en ik wilde ook geen peperdure jurk
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook trouwjurken huren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven