Mode & Beauty alle pijlers

Donkere kringen + fillers ervaringen?

05-08-2018 20:53 49 berichten
Ben 26 en heb last van donkerheid onder de ogen. Nou ben ik niet zo heel ijdel maar, vind ik dit op één of andere manier er erg ongezond uitzien. Heb jaren nachtdiensten gewerkt gecombineerd met dagdiensten en vrij ongezond geleefd. Nu ben ik hiermee gestopt en leef hartstikke gezond en hen het gevoel dat het wel wat minder word. Maar wil ik een stok achter de deur hebben vandaar deze vragen.

Zijn er mensen die ervaringen hebben met het opvullen hiervan?

Hoe is het resultaat?

Hoelang werkt het?
Hoi!

Ik heb 2-3 keer het product Juvederm laten injecteren onder mijn ogen bij de Veldhuiskliniek in Veldhoven. Ik ben daar echt ongelofelijk blij mee geweest! Het doet vrijwel geen pijn, het is zo gepiept en ik heb er echt maanden plezier van gehad.
Enige minpuntje is dat het aan de prijs is. Ik heb er (toen) €380 per keer voor betaald.

Succes😀
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren fillers in de traangoten. Maar niet om kringen oid. Helpt concealer niet? In ieder geval, mijn fillers blijven inmiddels zo'n 2 jaar zitten. Ik betaal er 200 voor. Echt wel te doen dus, ik ben er erg blij mee.
Een bril een idee?
Een vriendin van mij heeft enorme wallen maar doordat ze een bril draagt zie je het niet.
Oifa schreef:
05-08-2018 21:03
Een bril een idee?
Een vriendin van mij heeft enorme wallen maar doordat ze een bril draagt zie je het niet.
Ik vind een bril bij niemand mooi. Echt ontsierende dingen. Steeds meer mensen dragen lenzen of laten hun ogen laseren om maar van die vreselijke bril af te zijn en gelijk hebben ze,
Blondie456 schreef:
05-08-2018 21:08
Ik vind een bril bij niemand mooi. Echt ontsierende dingen. Steeds meer mensen dragen lenzen of laten hun ogen laseren om maar van die vreselijke bril af te zijn en gelijk hebben ze,
Waarom is een bril lelijk? Ik vind echt dat er mensen zijn waarbij een bril geweldig goed staat. En daarbij, een bril is functioneel en functioneel gaat naar mijn idee altijd boven uiterlijke schoonheid.
Geen ervaring (wel met donkere kringen, niet met de oplossing).
Maar ik snap een stukje van je tekst niet goed.

Je zegt dat je nu gezond leeft, maar je wilt een stok achter de deur hebben. Hoe is het nemen van fillers dan precies een stok achter de deur? Dat is toch eerder het tegenovergestelde? (Als in: fillers plaatsen, boel opgelost, dus waarom nog gezond leven?)
Oifa schreef:
05-08-2018 21:11
Waarom is een bril lelijk? Ik vind echt dat er mensen zijn waarbij een bril geweldig goed staat. En daarbij, een bril is functioneel en functioneel gaat naar mijn idee altijd boven uiterlijke schoonheid.
Ik vind een bril bij niemand echt vlot staan. Mijn eigen ogen gaan ook achteruit merk ik maar ik ga echt geen bril dragen. Het is nu nog niet zo erg maar dan zit ik toch te denken aan laseren. Ik vind uiterlijk wel erg belangrijk en zie dan liever iets minder goed dan dat ik een bril ga dragen.
Alle reacties Link kopieren
Bij vrouwen wel zonde, een bril. Sommige mannen kunnen het wel hebben. Maar helpt een goed dekkende concealer niet?
Het blijft je bezig houden he?
Is dit in je vorige topic al niet allemaal besproken?
Blondie456 schreef:
05-08-2018 21:14
Ik vind een bril bij niemand echt vlot staan. Mijn eigen ogen gaan ook achteruit merk ik maar ik ga echt geen bril dragen. Het is nu nog niet zo erg maar dan zit ik toch te denken aan laseren. Ik vind uiterlijk wel erg belangrijk en zie dan liever iets minder goed dan dat ik een bril ga dragen.
Jammer dat het je ervan weerhoud een bril te dragen. Laseren is best heftig heb ik begrepen
gizzmo-returns schreef:
05-08-2018 21:15
Het blijft je bezig houden he?
Is dit in je vorige topic al niet allemaal besproken?

Mijn topic blijft jou ook wel bezig houden hè? Als je het zo vervelend vind negeer en reageer dan niet. Dit is toch een vraag met een totaal andere inslag.
Jemig doe het gewoon en dan zie je van zelf of het werkt. Wat niet werkt is 200 topics openen.
Alle reacties Link kopieren
Grappig om te lezen dat mensen een bril (bij een vrouw) niet mooi vinden. Ik heb een kleine sterkte, dus het is niet dat ik niet zonder een bril kan, maar ik vind inderdaad dat ik met bril knapper ben dan zonder. :P Ik heb ook enorme wallen en vind echt dat dat minder opvalt nu ik een bril heb.

Edit: oja dit topic ging over fillers. Excusez-moi!
jupiter1995 wijzigde dit bericht op 05-08-2018 21:21
8.24% gewijzigd
Oifa schreef:
05-08-2018 21:16
Jammer dat het je ervan weerhoud een bril te dragen. Laseren is best heftig heb ik begrepen
Laten we het even alsjeblieft houden bij mijn vragen. En niet of een bril wel of niet goed staat. Als jullie het daar over willen hebben dan verzoek ik jullie vriendelijk een eigen topic aan te maken.
-jolijn- schreef:
05-08-2018 21:13
Geen ervaring (wel met donkere kringen, niet met de oplossing).
Maar ik snap een stukje van je tekst niet goed.

Je zegt dat je nu gezond leeft, maar je wilt een stok achter de deur hebben. Hoe is het nemen van fillers dan precies een stok achter de deur? Dat is toch eerder het tegenovergestelde? (Als in: fillers plaatsen, boel opgelost, dus waarom nog gezond leven?)
In de zin van, als het gezonde leven geen resultaat geeft qua donkere kringen. Dan wil ik nog een backup plan hebben, om dit wat te verminderen. Het is ook niet dat donkere kringen de enige reden is om gezond te leven.
Alle reacties Link kopieren
DootjesR schreef:
05-08-2018 21:19
Laten we het even alsjeblieft houden bij mijn vragen. En niet of een bril wel of niet goed staat. Als jullie het daar over willen hebben dan verzoek ik jullie vriendelijk een eigen topic aan te maken.
Ga gewoon op gesprek. Ik ken wel een goede laagdrempelig praktijk waar je gewoon even eerlijk advies kan krijgen of het zal werken tegen de kringen. Wil ik je wel in een pb sturenz Daarnaast kost het maar 200 euro. De eerste keer zal het eerder afnemen, afgebroken worden door je lichaam. Als je het vaker neemt blijft het zo 2/3 jaar zitten. En er zijn ontzettend veel jonge vrouwen die dit doen. Ik was 23 toen ik voor het eerst ging.
strikjemetstippels schreef:
05-08-2018 21:17
Jemig doe het gewoon en dan zie je van zelf of het werkt. Wat niet werkt is 200 topics openen.
Als je het zo ongelooflijk vervelend vind: negeer het!!! En bemoei je er niet mee. Mind your own business.
Blackwater schreef:
05-08-2018 20:57
Hoi!

Ik heb 2-3 keer het product Juvederm laten injecteren onder mijn ogen bij de Veldhuiskliniek in Veldhoven. Ik ben daar echt ongelofelijk blij mee geweest! Het doet vrijwel geen pijn, het is zo gepiept en ik heb er echt maanden plezier van gehad.
Enige minpuntje is dat het aan de prijs is. Ik heb er (toen) €380 per keer voor betaald.

Succes😀
Je leest veel dat mensen er super tevreden mee zijn. Jammer dat je zo weinig foto's tegenkomt van resultaten. De foto's die ik zie hebben bij de before's vaak een andere belichting dan bij de after.
Nou on topic dan maar, ik vind fillers helemaal niks. Je stopt iets in je lichaam wat daar niet hoort
anoniem_371492 wijzigde dit bericht op 05-08-2018 21:28
0.99% gewijzigd
DulceLoco schreef:
05-08-2018 21:01
Ik heb al jaren fillers in de traangoten. Maar niet om kringen oid. Helpt concealer niet? In ieder geval, mijn fillers blijven inmiddels zo'n 2 jaar zitten. Ik betaal er 200 voor. Echt wel te doen dus, ik ben er erg blij mee.
Kan je beschrijven waarom je er zo tevreden mee bent?
Oifa schreef:
05-08-2018 21:25
Nou on topic dan maar, ik vind fillers helemaal niks. Je stopt iets in je lichaam wat daar niet hoort
Het is een lichaamseigen stof wat ingespoten word. Totaal niet schadelijk.
Alle reacties Link kopieren
DootjesR schreef:
05-08-2018 21:26
Kan je beschrijven waarom je er zo tevreden mee bent?
Ik heb een heel 'fijn' gezichtje. Weinig vet dus. Ik wou graag een voller gezicht. Ook had ik super fijne kleine lijntjes onder de ogen die ik weg wou. Dus de traangoot is opgevuld met fillers, vrij veel. Staat erg mooi en vol. Voordeel is dat ik nu ook geen 'lachwallen' krijg wanneer ik lach. Waardoor je ook minder gauw diepere lijntjes kan ontwikkelen in de toekomst. Verder heb ik fillers in de wangen/jukbenen, ook daar ben ik elke dag weer erg blij mee ben. Ze zijn recentelijk bijgevuld dus het zit nu ook heel mooi. Je moet wel rekening houden met ernstige zwellingen de eerste dagen na het spuiten. Het spuiten onder het oog vind ik niet pijnlijk, de jukbenen wel een beetje.
DootjesR schreef:
05-08-2018 21:23
Als je het zo ongelooflijk vervelend vind: negeer het!!! En bemoei je er niet mee. Mind your own business.
Doe normaal zeg. Het enige wat je moet doen om echt zeker te weten dat het voor jou werkt, is een afspraak maken.

Je opent een topic deel zoveel op een openbaar forum. Dan geef je je recht op niet bemoeien wel op.
DootjesR schreef:
05-08-2018 21:19
Laten we het even alsjeblieft houden bij mijn vragen. En niet of een bril wel of niet goed staat. Als jullie het daar over willen hebben dan verzoek ik jullie vriendelijk een eigen topic aan te maken.
Ik zou wat fillers in je vriendelijkheid laten spuiten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven