Mode & Beauty alle pijlers

Scrubhandschoen

10-08-2018 14:07 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zie heel veel soorten scrubhandschoenen en de daarbij behorende prijzen.
Voordat ik mijn portomee ga leegtrekken... wat is een goede handschoen?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon eentje bij de Action halen.
Action, Kruidvat, Hema. Zoiets.
(al vind ik die van Hema duur en heeft Kruidvat ze niet altijd; dus Action)
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een goedkope van de drogist. Je kunt ook zelf scrub maken maar zo'n handschoen geeft wel minder troep :biggrin:
You can't have your cake and eat it too!
De enige die ik goed vind is die van de Rituals, de rest vind ik meuk. Meuk die je kunt weggooien na één keer gebruiken.
Geen Action, Kruidvat of Hema kopen dus.
Alle reacties Link kopieren
De goedkoopste van Kruidvat.
Ik zou een "moord" doen voor de Nobelprijs voor de Vrede.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
10-08-2018 15:40
De enige die ik goed vind is die van de Rituals, de rest vind ik meuk. Meuk die je kunt weggooien na één keer gebruiken.
Geen Action, Kruidvat of Hema kopen dus.
Had nog een cadeau bon dus deze gehaald!
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
10-08-2018 15:40
De enige die ik goed vind is die van de Rituals, de rest vind ik meuk. Meuk die je kunt weggooien na één keer gebruiken.
Geen Action, Kruidvat of Hema kopen dus.
Niet eeg duurzaam maar wel hygienisch om ze na 1 keer goed gebruik weg te gooien; die dingen zitten dan vol dode huidcellen. Een berg bacterien die je er niet zomaar uitkrijgt en waar je goed mee moet uitkijken als je daarna weer gaat scrubben en je hebt een wondje.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
12-08-2018 13:18
Niet eeg duurzaam maar wel hygienisch om ze na 1 keer goed gebruik weg te gooien; die dingen zitten dan vol dode huidcellen. Een berg bacterien die je er niet zomaar uitkrijgt en waar je goed mee moet uitkijken als je daarna weer gaat scrubben en je hebt een wondje.
Bij ons (B) is nu net in het nieuws dat al 30% van de bevolking allergisch is door te veel hygiëne. Binnen enkele jaren is dat 50%
Ik heb jaaaaaren dezelfde handschoen gebruikt en die ging gewoon regelmatig in de was.
Dan was ik ze kwijt en kocht ik die van kruidvat. Na 2 keer gebruiken vol gaten.
Ik ben dus erg blij met de Rituals tip hier. Ga er straks om.

Onze huid zit sowieso vol bacteriën. Niks mis mee.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
12-08-2018 13:18
Niet eeg duurzaam maar wel hygienisch om ze na 1 keer goed gebruik weg te gooien; die dingen zitten dan vol dode huidcellen. Een berg bacterien die je er niet zomaar uitkrijgt en waar je goed mee moet uitkijken als je daarna weer gaat scrubben en je hebt een wondje.
Gooi je ze echt weg na 1 keer gebruiken? Denk dat ik die van mij al ruim 10 jaar heb. Gaat gewoon mee in de handdoekenwas. Komt volgens mij van de Tuinen.
Wat doe je dan met kleding en handdoeken ed. Wat denk je dat daar aan huidschilfers inzit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven