Mode & Beauty alle pijlers

Verschil voetbed Birkenstock

11-08-2018 21:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Weet iemand zo of er verschil zit in voetbed van de Birkenstock Gizeh voor kids tov damesmodel? Of dat er een ander verschil is? Mijn maat is in beide modellen verkrijgbaar, kindervariant is stuk goedkoper, dus als t verder gelijk is.... 😬 (Zal vast niet, maar ben benieuwd wat verschil dan is.)
Alle reacties Link kopieren
Kindermodel is een stuk smaller dan het damesmodel ;)
Alle reacties Link kopieren
Kan je niet even passen in een winkel? Dan weet je het zeker ;-)

Zo ben ik er laatst ook achtergekomen dat er maar nauwelijks verschil zit in een breed of smal voetbed!
You can't have your cake and eat it too!
Alle reacties Link kopieren
Ma-de-lief-ke schreef:
11-08-2018 21:14
Kindermodel is een stuk smaller dan het damesmodel ;)
Birkenstock heeft verschillende breedtematen.
Ik denk ook dat het effect zal hebben qua lichaamsgewicht, dat de kinderslippers daarop zijn gemaakt. Kinderen wegen over het algemeen een heel stuk lichter dan volwassenen.
Ik zou ze gewoon beide passen en degene die het lekkerst zit kopen. Had bij Birkenstock wel een maat kleiner dan normaal en sommigen waren dan ook nog eens te breed voor mijn smalle voeten.

Heb trouwens ook ooit wel eens een kinderschoen voor mezelf gekocht omdat ik die variant net iets leuker vond dan de volwassen versie. En ik ken meer mensen die kinderschoenen kopen omdat ze maat 36 hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van dichte schoenen maat 38, van open schoenen 37/38, van birkenstocks 36 de smalle versie.
Dus ik zou echt even gaan passen.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Koop dat niet. Kan echt niet meer.
Alle reacties Link kopieren
TheCoon schreef:
11-08-2018 21:22
Zo ben ik er laatst ook achtergekomen dat er maar nauwelijks verschil zit in een breed of smal voetbed!
Toch maakt het bij ons het verschil of voet op het voetbed valt of dat de voet aan een kant over de rand valt. Even passen dus!

Verder kun je aan het voetje links naast het merk op het voetbed zien of je een breed of smal exemplaar hebt. Ene is open, ander gevuld.
Alle reacties Link kopieren
MuyBien schreef:
11-08-2018 22:40
Koop dat niet. Kan echt niet meer.
Kan prima.
Dus.
Alle reacties Link kopieren
Oké, mogelijk dus smaller.
Ik heb ze nu ook (damesmodel), weet dus mijn maat, maar deze zijn toe aan vervanging. (En nee, echt charming vind ik ze ook niet, maar ze zitten wel ècht heel fijn!) Ga het kindermodel gewoon ns proberen, en anders alsnog gewoon voor damesmodel. Dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven