Mode & Beauty alle pijlers

skinny jeans (Levi's 711)

14-08-2018 19:03 8 berichten
Ik ben wat afgevallen, en wil altijd wel wat strakke spijkerbroeken in de garderobe hebben, maar die zitten me nu te wijd. Al 2 nieuwe broeken gekocht die beide na een halve dag alweer gaan lubberen, dus zodoende nu een degelijke Levi's gekocht, wat dikkere stof, met de hoop dat die strak blijft.

Ik heb hem nu aan. Het is een maat te klein voor mijn doen. En hij zit goed. Maar niet erg strak. Dus nu vrees ik: lopen Levi's van wat dikkere stof (wel 2% elasthaan), net zo goed uit? Dan zou ik aan de maatje 27 moeten, dat lijkt me zo gek, zoo dun ben ik ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Zelfde probleem hier, maat 34 en zelfs die zit alweer los..
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:36
0.00% gewijzigd
hmmmmmm
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lee, replay en gsus.. en ze lopen allemaal uit.. Dus de gouden tip is welkom..
Alle reacties Link kopieren
Levi's valt vrij ruim, volgens mij. Ik draag maat 28 (model 314, dat dan weer wel), maar ik ben echt niet heel slank en heb stevige benen in verhouding tot mijn taille. Voor mij is de Levi's pasvorm perfect, maar ik kan me voorstellen dat iemand met een iets rechter figuur de broeken te ruim vindt op de benen.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Ik kocht de skinny's van Levi's idd altijd in vrij kleine maten maar ze liepen (bij mij althans) niet uit. Om je een beeld te geven:
De 721: 27
De 501 CT: 27
De 714: 28
De 501 skinny: 27
De 715: 29
Nou, vriend vond hem ook niet great staan, dus hij gaat terug. Ga binnenkort gewoon maar naar de winkel i.p.v. thuisbezorgen, anders zit ik weer met zo’n net niet broek. Dank allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven