Mode & Beauty alle pijlers

Casting Creme Gloss + zwemmen

17-08-2018 15:23 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
He allemaal,

Waarschijnlijk is dit een hele domme vraag, maar ik stel hem toch. Ik wil mijn haar kleuren met die kleurspoeling van Casting Creme Gloss, uitwasbaar (vaker gebruikt, voor mij prima spulletje voor even een kleurtje). Iemand een idee wat er kan gebeuren als ik na het kleuren ga zwemmen in chloorwater en/of zeewater?

Thanks.
Het vervaagt waarschijnlijk veel sneller, vooral in een zwembad met chlorine. maar verder niks.
Alle reacties Link kopieren
Loullah schreef:
17-08-2018 15:29
Het vervaagt waarschijnlijk veel sneller, vooral in een zwembad met chlorine. maar verder niks.
Op zich niet erg, kans bestaat alleen wel dat het groen uitslaat toch? Nou zal ik niet vaak kopje onder gaan misschien dat het scheelt.
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf jaren lang casting creme gloss gebruikt.
Meestal een goudblonde kleur.
Nooit raar uitgeslagen haar gehad na het zwemmen.
Alle reacties Link kopieren
fotoroid schreef:
17-08-2018 15:35
Op zich niet erg, kans bestaat alleen wel dat het groen uitslaat toch? Nou zal ik niet vaak kopje onder gaan misschien dat het scheelt.
dat ligt aan je kleur natuurlijk, blond haar kan groenig worden
Alle reacties Link kopieren
fotoroid schreef:
17-08-2018 15:35
Op zich niet erg, kans bestaat alleen wel dat het groen uitslaat toch? Nou zal ik niet vaak kopje onder gaan misschien dat het scheelt.
dat ligt aan je kleur natuurlijk, blond haar kan groenig worden
Alle reacties Link kopieren
Is dat alleen met (donker)blond? Ik zal ook een warm blonde kleur nemen dus dan is de kans wel groter zo te lezen.
Alle reacties Link kopieren
bij donker haar heb ik het in ieder geval nooit gezien ;-)
Haren vastzetten met een klem oid en niet kopje onder gaan. Dan beperk je het risico op vervagen.

Verder hoef je je geen zorgen te maken.
Alle reacties Link kopieren
Top, dank voor jullie reacties :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al mijn halve leven nep blondine, en ik doe altijd beschermende olie of crème in mijn haar voor het zwemmen.

Je hebt speciale, maar gewoon argan of kokosolie werkt ook,
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven