Mode & Beauty alle pijlers

Sandalette te groot

18-08-2018 15:37 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!!!

Ik heb dus super leuke sandalettes besteld, en ik heb ze in 2 maten besteld maar nu zit ik even met een dilemma.

Maat 41, is te groot, slip ik uit maar zit verder wel heel lekker
Maat 40 zit mooi om mijn voet, maar onwijs strak en voor mijn gevoel knelt het af.

Duidelijk ik moet dus voor 41 gaan, maar wat kan ik doen om te zorgen dat m’n voet beter blijft zitten?

Er zit een bandje over m’n tenen en ik heb een gesloten hiel met een bandje om m’n enkel.

Werken die gel zooltjes nou echt? Die je bij je hiel plakt en onder de bal van je voet? Slip ik dan ook echt minder uit m’n schoen?

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou allebei de maten terug sturen.
Jammer maar helaas.
Alle reacties Link kopieren
Allebei terugsturen en schoenen kopen in een fysieke schoenenwinkel waar je ze kunt passen.
Eens met Karin. Dit gaat niet lukken.
Dan heb je een tussenmaat nodig.
Alle reacties Link kopieren
Is het leer of kunstof?
Kan het nog uitrekken?
Ik koop mijn schoenen altijd bij een fysieke winkel. Ik ben nogal moeilijk met schoenen die goed zitten voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het dan gewoon beide niets is. Je krijgt bij beide blaren zo.
Alle reacties Link kopieren
Promethium schreef:
18-08-2018 16:10
Allebei terugsturen en schoenen kopen in een fysieke schoenenwinkel waar je ze kunt passen.

Zou ik ook doen.
Ik snap je probleem niet. De schoenen passen niet. Waarom moet je dan kiezen? Er valt niets te kiezen. De enige juiste optie is de weg naar het postpost lopen en het pakket terugsturen.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
18-08-2018 18:54
Ik snap je probleem niet. De schoenen passen niet. Waarom moet je dan kiezen? Er valt niets te kiezen. De enige juiste optie is de weg naar het postpost lopen en het pakket terugsturen.
+1
Beide paren terugsturen.
Ja balen is dat. Ik heb dat met bijna alle schoenen omdat ik maat 37,5 heb en veel merken geen halve maten leveren. Soms trap ik er in, ik heb dus een verzameling dure miskopen.
Deze schoen is niet voor jou.
karin6789 schreef:
18-08-2018 15:45
Ik zou allebei de maten terug sturen.
Jammer maar helaas.

Dit. Ze passen geen van beide goed. Lapmiddeltjes gaan je niet helpen. Het zijn niet de laatste schoenen op Aarde, dus bij twijfel gewoon niet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven