Mode & Beauty alle pijlers

Haarkleur iets te donker

19-08-2018 13:38 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ben gister bij de kapper geweest want wilde mijn haar weer naar mijn eigen kleur (bruin) ben een paar jaar blond geweest.
Op zich vind ik de kleur mooi maar ik vind het aan de bovenkant toch iets te donker (heb balayage in m’n haar).
Ik weet ook wel dat het gewoon even wennen is maar zou een paar keer wassen met head en shoulders het iets oplichten of is dat een fabeltje? Of word het dan erg dof?

Misschien heeft iemand er ervaring mee. Bedankt!
.
De Head&Shoulders van nu is niet meer zo agressief als die van vroeger.
Denk dat het weinig uithaalt.
Ja hoor, werkt goed. Op droog haar inbrengen en 30 min intrekken. Dan lekker warm uispoelen, goed conditionen en koud afspoelen. Beetje valer kan het wel worden.
Even niets doen en de kapper morgen bellen om advies te vragen.
Alle reacties Link kopieren
Meeste kappers zijn dicht op maandag. Dus misschien dinsdag even bij de kapper binnenlopen. Ook handig als zij weten welke kleur jij mooi vindt en wat je een tintje te donker vindt. Voor de volgende keer als je je haar laat verven.
Wat eten we vanavond?
makreel schreef:
19-08-2018 14:38
Meeste kappers zijn dicht op maandag. Dus misschien dinsdag even bij de kapper binnenlopen. Ook handig als zij weten welke kleur jij mooi vindt en wat je een tintje te donker vindt. Voor de volgende keer als je je haar laat verven.
Off topic : In een dorp misschien? Alle kappers hier in de buurt zijn gewoon open morgen, wel iets later, vanaf 13 uur.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm oke misschien haal ik toch maar een head en shoulders flesje dan, ik zie weliswaar maar 1 reactie daarover dat het wel hielp, maar valt te proberen.

De kapper is nu 2 weken dicht helaas. Is maar een klein kappers zaakje en zijn met vakantie.
Het is niet heel storend hoor maar had het liever net een tintje lichter. Vooral omdat ik van blond kom dus ik vind het zelf al enorm wennen.
En anders word het hopelijk vanzelf wat lichter met de tijd of door de zon (als die nog tevoorschijn komt ;-) )


In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven