Mode & Beauty alle pijlers

Goede wenkbrauwmake-up

23-08-2018 07:18 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op zoek naar goede wenkbrauwmake-up. Ik heb jarenlang (zo'n 20 jaar) mijn wenkbrauwen vrij dun geëpileerd. Nu laat ik ze weer wat voller groeien. Het heeft wat tijd nodig. Nu valt het op dat mijn wenkbrauwen niet op alle plaatsen even vol zijn en ik wil ze bijtekenen in mijn eigen kleur, donkerblond. Er zitten nog een soort kleine kale plekjes waarvan ik denk dat het met de tijd wel goed komt.
Ik had zo'n potlood van de Hema maar daar ben ik niet zo tevreden over. Wenkbrauwgel van Hema zie je wel, maar het dekt niet de plekjes waar de haartjes dunner zijn. Ik zoek echt iets wat ook op de huid pakt.

Heeft iemand tips voor goede wenkbrauwmake-up? Ik zat te denken om er max 20 euro aan uit te geven.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
https://www.douglas.nl/Make-up-Wenkbrau ... 77735.html

Ben hier erg tevreden over, wel iets boven je aangegeven budget.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
schorpioentje28 schreef:
23-08-2018 07:25
https://www.douglas.nl/Make-up-Wenkbrau ... 77735.html

Ben hier erg tevreden over, wel iets boven je aangegeven budget.
Die heb je ook van Essence, en dat kost geen drol, en het werkt net zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Mijn wenkbrauwen zijn door het epileren ook heel dun. Ik gebruik Anastasia dipbrow pomenade. Wel duur maar meer dan het geld waard. Als je deze koopt wel even goed investeren in een goed kwastje. Dat maakt echt het verschil.
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel! Als het iets duurder is, is niet zo erg. Wil vooral niet allemaal verschillende dingen kopen die dan toch niet werken. Of halverwege de dag niet meer te zien zijn.

Ik vind het nu een beetje rommelig ogen.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
https://www.catrice.eu/nl/oog-make-up/w ... t-010.html

Ik gebruik dit al jaren, super tevreden over.
Daarna deze er overheen om het te fixeren. Blijft de hele dag muurvast.

https://www.catrice.eu/nl/oog-make-up/w ... a-010.html
(Maar dan de donker bruine)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Dank je! Klopt het dat die maar 3,99 kost? (ik moest even zoeken)
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
23-08-2018 07:59
https://www.catrice.eu/nl/oog-make-up/w ... t-010.html

Ik gebruik dit al jaren, super tevreden over.
Daarna deze er overheen om het te fixeren. Blijft de hele dag muurvast.

https://www.catrice.eu/nl/oog-make-up/w ... a-010.html
(Maar dan de donker bruine)
Deze bedoel ik, geen Essence maar Catrice
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
23-08-2018 08:06
Dank je! Klopt het dat die maar 3,99 kost? (ik moest even zoeken)
Volgens mij wel zoiets ja. Sowieso onder de 5 en je doet er super lang mee. Echt een aanrader
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook die van catrice. Erg tevreden over. Duurdere gehad maar deze bevalt zelfs beter. En voor dat geld kan je de gok nog eens nemen
Bij mij maakt het niet uit hoeveel en vaak ik epileer, mijn wenkbrauwen groeien altijd heel dik terug. En snel ook. Ik zou willen dat sommige haren nu eindelijk eens voorgoed wegbleven!

Succes met het uitgroeien! Geduld is een schone zaak, maar ze komen terug hoor!
Alle reacties Link kopieren
Dank je Liz! Ja ik was soort van verslaafd aan het plukken, elk doorkomend haartje moest meteen weg. En in de spiegel viel het met niet zo op, maar op foto's zag ik wél dat ik eigenlijk teveel weghaalde.

Nou, zo'n gouden tip als Catrice voor heel weinig geld, daar hoopte ik al een beetje op :proud:

Ik wissel ook nog wel eens van haarkleur en dan moet je eigenlijk de make-up ook weer aanpassen.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vroeger zo'n kit van Anestasia. Prima spul maar knetterduur. Laten vallen dus hartstikke kapot en daar baalde ik flink van. Nu die van Catrice en die bevalt ook uitstekend. En spotgoedkoop.
Ik zweer bij MAC. Ze hebben imo de beste wenkbrauwlijn.
voordat ik m'n wenkbrauwen met permanente make up heb laten doen gebruikte ik altijd van Benefit (te koop bij onder andere Douglas)
Moon-Alisa schreef:
23-08-2018 08:38
Dank je Liz! Ja ik was soort van verslaafd aan het plukken, elk doorkomend haartje moest meteen weg. En in de spiegel viel het met niet zo op, maar op foto's zag ik wél dat ik eigenlijk teveel weghaalde.

Nou, zo'n gouden tip als Catrice voor heel weinig geld, daar hoopte ik al een beetje op :proud:

Ik wissel ook nog wel eens van haarkleur en dan moet je eigenlijk de make-up ook weer aanpassen.
Oh ja, ik was een tiener in de 90s, heb ook flink geëpileerd, haha! Ik heb een paspoortfoto van toen met zulke dunne wenkbrauwen. Ik had ook altijd een pincet mee. Dat doe ik nu al jaren niet meer, maar mijn wenkbrauwen groeien heel hard, dus ik had in no time weer een volle wenkbrauw. Moet nog steeds veel epileren om de vorm te behouden.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook benefit de Ka-brow. Die is ook waterproof
Ik zweer bij Bobby Brown.
Alle reacties Link kopieren
https://www.douglas.nl/Make-up-Wenkbrau ... 33047.html

Ik zweer bij Benifit!
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor alle tips! Ik ga vanmiddag of morgen lekker winkelen ;)

Same here Liz, tiener in de nineties en ook een beetje gedacht dat het 'zo hoorde' sindsdien. Kon niet tegen die losse stoppeltjes dus ben dat altijd blijven weghalen.
Tijdje geleden zag ik een foto van mezelf. Mijn gezicht is nu veel voller/ronder dan destijds en die geëpileerde wenkbrauwen staan nu niet zo mooi meer.

Ik weet niet of alles nog terugkomt na 20 jr, vandaar dat ik ze mooi wil gaan opmaken.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Anastasia, zeker. Haar wenkbrauw producten zijn echt heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb allerlei 'happen' uit mijn wenkbrauwen en vul ze op met een
een wenkbrauw potlood (met borsteltje aan de achterkant) van Dior; wel prijzig, maar ideaal en blijft perfect zitten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen plekjes, maar tegenwoordig wel een aantal haren die heel licht zijn aan de uiteinden (alleen het stukje bij de huid is donker). Op mijn hoofd heb ik nog geen grijze haren, maar dit heeft er vast iets mee te maken. Verbergt dat wenkbrauwpoeder dat ook of moet ik dan donkere wenkbrauwgel oid gebruiken? Wie heeft een tip?
Alle reacties Link kopieren
etos brow palette 5 euro.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
23-08-2018 10:51
Ik heb geen plekjes, maar tegenwoordig wel een aantal haren die heel licht zijn aan de uiteinden (alleen het stukje bij de huid is donker). Op mijn hoofd heb ik nog geen grijze haren, maar dit heeft er vast iets mee te maken. Verbergt dat wenkbrauwpoeder dat ook of moet ik dan donkere wenkbrauwgel oid gebruiken? Wie heeft een tip?
Dat brow palette kleur de haartjes gewoon, met het borstel gedeelte. Voor opvullen van kale plekjes gebruik je het kwastje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven