Mode & Beauty alle pijlers

Fijne legging?

25-08-2018 21:16 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik ben op zoek naar een paar fijne leggings voor komende herfst/winter.
Ik heb een redelijk grote maat 44/46 en lange benen.
Legging zijn vaak aan te korte kant bij mij. En ook het probleem dat ze vaal worden. Zal aan de stof liggen, maar geen idee wat ik dan wel zou kunnen kiezen.
Heeft iemand tips? Alvast erg bedankt :)
Alle reacties Link kopieren
Die van de Primark, de viscose variant (niet de katoen) ze verkopen ze met een sticker waar “extra long” op staat :)

Ontwijk de katoenen variant want die wordt vaal.
Alle reacties Link kopieren
De basiclegging van Didi, met een wat bredere tailleband. Prima kwaliteit en pasvorm.
Wehkamp heeft eigen merk leggings, blijven goed en zijn lang en fijn bij de buik.
Hier dezelfde maat en ook lange benen. Ik heb twee leggings van Norah, in maat 44. Zijn echte perfect; normale stof en lang genoeg!
Asos heeft ook tall en dan in grotere maten ook. Is redelijke kwaliteit. Maar ik bestel er dan 3 ofzo voor de winter. Aan het eind zijn ze wel vaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde reageren met Didi, maar die was al genoemd. Ik ben 1m80 en zelfde maat als jij . Ik heb ze in alle kleuren en doe er lang mee.
Die van is.is zijn erg lang en gaan jaren mee.
Alle reacties Link kopieren
Paprika heeft ook goede leggings.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reacties. Didi ga ik eens opzoeken online en Norah kom ik heel af en toe, vind het een heel leuke winkel!
Hopelijk ga ik wat vinden :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Misschien nog een domme vraag; maar in mijn zoektocht zie ik soms ook yoga leggings of broeken. Dat lijkt me zeer chill haha maar is zoiets geschikt als legging onder een jurk?
Ik volg even mee :)
Alle reacties Link kopieren
Help me even; ivm ik zelf doorgaans aan de mailliots of panty’s. Hoe dragen jullie dan die leggings? Alleen met laarzen of laarsjes eronder? Anders heb je toch een stukje bloot been tussen je enkel en voet? :$

En krijgen jullie geen lelijke ruimte bij de knie door bijv bukken? Dat je legging daar gaat ‘lubberen’ ?

Hier dus geen liefde voor leggings maar ik ontdek graag jullie draagredenen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Legging van de action; geen katoen maar de ‘ andere’ variant in blauwe verpakking. Lekker warm en blijft na veelvuldig wassen mooi zwart..
Alle reacties Link kopieren
hanimuk schreef:
26-08-2018 06:41
Help me even; ivm ik zelf doorgaans aan de mailliots of panty’s. Hoe dragen jullie dan die leggings? Alleen met laarzen of laarsjes eronder? Anders heb je toch een stukje bloot been tussen je enkel en voet? :$

En krijgen jullie geen lelijke ruimte bij de knie door bijv bukken? Dat je legging daar gaat ‘lubberen’ ?

Hier dus geen liefde voor leggings maar ik ontdek graag jullie draagredenen :proud:
Ja bij sommige leggings wel, maar als je een goeie legging hebt zou dat niet moeten. (Dat gelubber)

Dat ze te kort zijn heb ik ook vaak gemerkt. Daarom draag ik geen enkellaarsjes. Mijn benen zijn ook wel redelijk lang. Dacht altijd dat het daar aan lag haha!

Ik vind maillots altijd zo warm. En ze zakken af tussen mijn benen. Heb jij daar dan geen last van?
Alle reacties Link kopieren
@ springkikker, zijn dat die thermoleggings? Die blijven idd wel mooi van kleur ja. Gaan wel pluizen na verloop van tijd
Alle reacties Link kopieren
Ooh hanimuk, ik snap hem nu haha. Ik draag dat ook wel met sneakers of slippers hoor bij warmer weer. Alleen als het minder warm is dan lange laarzen. Zo'n stukje been bij enkellaarzen vind ik ook niks ;)
kijk ook eens bij long tall sally voor lange vrouwen
Alle reacties Link kopieren
heytan schreef:
26-08-2018 08:53
@ springkikker, zijn dat die thermoleggings? Die blijven idd wel mooi van kleur ja. Gaan wel pluizen na verloop van tijd
Nou die thermoleggings zijn inderdaad ook heel erg fijn, blijven ook mooi zwart. Maar voor in de herfst misschien nog wat te warm.. maar ze hebben ook hele dikke leggings met een max den; ik zal eens kijken welke het precies zijn want ik moet er toch nog een paar inslaan 😉
Alle reacties Link kopieren
heytan schreef:
26-08-2018 08:52
Ik vind maillots altijd zo warm. En ze zakken af tussen mijn benen. Heb jij daar dan geen last van?
Beetje trage reactie sorry.

Jep.. mailliots heb ik ook last van. Zo enorm kriebelig worden ze na aantal uren dragen! Maar zitten bij mij vaak mooier ivm knieën..

Ik ga eens even wat tips opvolgen voor goede leggings zonder kniegedoe :)
Alle reacties Link kopieren
Thermoleggings van de Action zijn super.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
hanimuk schreef:
11-09-2018 06:45
Beetje trage reactie sorry.

Jep.. mailliots heb ik ook last van. Zo enorm kriebelig worden ze na aantal uren dragen! Maar zitten bij mij vaak mooier ivm knieën..

Ik ga eens even wat tips opvolgen voor goede leggings zonder kniegedoe :)
Ik knip altijd de voetjes van de maillots. Dan draag ik ze als legging dus.
Over fijne leggings gesproken: deze is niet fijn. Echt, waarom die kleur?? @(

https://www.dumpert.nl/mediabase/752478 ... niet_.html
Lidl webshop!! Goede kwaliteit en blijven mooi diepzwart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven