Mode & Beauty alle pijlers

Inspiratie werkkleding

06-09-2018 22:22 61 berichten
Ik zoek inspiratie voor variatie in mijn werkkleding.
ik moet verplicht een broek en stevige schoenen aan. Dat mogen gympen zijn of laarzen met een platte hak maar iets anders is niet een optie.
Lange broek dus altijd en vanwege lage temperatuur draag ik meestal een warme trui of twee lagen met lange mouwen.
Wollen kleding draag ik eigenlijk niet want zonde als er vlekken inkomen die ik niet meer eruit krijg.
Nu blijf ik een beetje hangen in de spijkerbroek sweater idee en ik zou graag eens wat anders aantrekken. Makkelijk, comfortabel, warm maar toch vrouwelijk.
Alle reacties Link kopieren
Een leuke blouse met een jasje?
Een jasje is niet handig en overdressed
Alle reacties Link kopieren
Iets met een hippe sjaal?
Jeetje.... zo moeilijk kan dat toch niet zijn. Ik voldoe dagelijks aan jouw kledingbeschrijving.
Ik vind het dus niet makkelijk. Met sjaals kan ik dus tussen machines terecht komen of in vloeistoffen hangen. Jasjes zijn stug en zitten niet lekker onder een labjas.
Echt ik kom niet verder dan een spijkerbroek of een andere eenvoudige broek en een trui
anoniem_157435 wijzigde dit bericht op 06-09-2018 22:33
2.16% gewijzigd
Maar een leuke blouse met een vest?
En kijk eens bij zusss. Die hebben leuke vesten, stoere jurken (voor over een tregging) en sjaals.
Alle reacties Link kopieren
lisbeth schreef:
06-09-2018 22:33
Ik vind het dus niet makkelijk. Met sjaals kan ik dus tussen machines terecht komen of in vloeistoffen hangen. Jasjes zijn stug en zitten niet lekker onder een labjas.
Echt ik kom niet verder dan een spijkerbroek of een andere eenvoudige broek en een trui
Meer opties zijn er dan denk ik ook niet nee. Maar als er nog een labjas overheen gaat, zie je er toch niks van?
Alle reacties Link kopieren
lisbeth schreef:
06-09-2018 22:28
Een jasje is niet handig en overdressed
Je hebt jasjes en jasjes hè. Ik bedoel geen colbert jasje zoals bij een pak maar je hebt leuke spijkerjasjes etc.
Alle reacties Link kopieren
lisbeth schreef:
06-09-2018 22:33
Ik vind het dus niet makkelijk. Met sjaals kan ik dus tussen machines terecht komen of in vloeistoffen hangen. Jasjes zijn stug en zitten niet lekker onder een labjas.
Echt ik kom niet verder dan een spijkerbroek of een andere eenvoudige broek en een trui
Nou dat is toch gewoon prima? Zeker als je nog een labjas aan hebt, geen mens ziet dan toch wat je eronder aan hebt?
aankleefsjaan schreef:
06-09-2018 22:38
Meer opties zijn er dan denk ik ook niet nee. Maar als er nog een labjas overheen gaat, zie je er toch niks van?
Nee dat klopt het is meer ook voor mezelf. Ik vind het saai :-(
Heerlijk toch? Comfortabele broek en trui aan en klaar. Bewaar je je hippe/leuke/vlotte kleding voor in je vrije tijd.
Alle reacties Link kopieren
https://cdn.engelbert-strauss.nl/werkbr ... gI1TPD_BwE


Ik zou me niet zo druk maken om “ leuk “ , op je werk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Haasjehop schreef:
06-09-2018 22:41
Heerlijk toch? Comfortabele broek en trui aan en klaar. Bewaar je je hippe/leuke/vlotte kleding voor in je vrije tijd.
Dit dus. Je ziet er toch niks van.
Afwisselen qua kleur?
Zwarte broek, jeansbroek, zwarte jeans, grijze broek, andere kleuren, ...

En tuniekjes, korte kleedjes waar je een broek onder draagt, alle soorten dikkere en dunnere vestjes, ...
Alle reacties Link kopieren
Lange trui-jurken met een hele dikke panty, of met een neplederen legging.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik werk in de thuiszorg en trek vooral kleding aan die lekker zit, waar ik geen inkijk bij heb als ik buk en wat principe vies mag worden.
Trek dus niet mijn nieuwste en duurste kleding en schoenen aan.

Zou het dus gewoon houden bij een trui, vestje of blouse.
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/search?q=lange+tr ... 24&bih=666
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
06-09-2018 22:41
https://cdn.engelbert-strauss.nl/werkbr ... gI1TPD_BwE


Ik zou me niet zo druk maken om “ leuk “ , op je werk.

Oké mijn kleding is te minste minder erg.
Ik hou gewoon van leuke kleren maar kan dat maar twee dagen per week aan. Soms drie.
Het liefde bracht ik wat van leuke kleding richting praktisch.
Thermolegging, hoge laarzen en een basic jurk van sweaterstof ?
Die leren leggings vind ik wel leuk. Dikke panties gaat helaas niet.
Oh moet een broek.
Leren legging, is dat een broek?
Alle reacties Link kopieren
lisbeth schreef:
06-09-2018 22:46
Oké mijn kleding is te minste minder erg.
Ik hou gewoon van leuke kleren maar kan dat maar twee dagen per week aan. Soms drie.
Het liefde bracht ik wat van leuke kleding richting praktisch.
Ja maar als je een labjas aan hebt zie je alleen je broek en schoenen en kan je daarin variëren. En als je jas korte mouwen heeft met longsleeves in verschillende kleuren.
Pluspunt is dat je vrijetijdskleding veel minder slijt!
blijfgewoonbianca schreef:
06-09-2018 22:45
Lange trui-jurken met een hele dikke panty, of met een neplederen legging.
Ja dit idd.
Of lange trui jurk met panty en overknee laarzen.
Of legging en sneakers en lange blouse jurk en lang vest.

Je kan ook onderweg een mooie jas en sjaal en evt muts / hoed dragen en die doe je op werk uit en heb je je makkelijke / oude kleding aan die vies mag worden en nergens in dreigt te hangen en zo.
Haasjehop schreef:
06-09-2018 22:41
Heerlijk toch? Comfortabele broek en trui aan en klaar. Bewaar je je hippe/leuke/vlotte kleding voor in je vrije tijd.
Ja precies. Je bent aan het werk. Of loop je soms een modeshow daar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven