Mode & Beauty alle pijlers

Wanneer raakt die skinny jeans nou eens uit de mode?

15-09-2018 19:34 89 berichten
En die broeken met gaten.....

Ik was vandaag in de Primark want ik wilde wat lekker goedkope jeans voor mijn werk nadat er weer een vlek niet uit een van mijn goede broeken gaat. Sta ik daar en zijn het allemaal skinny broeken en broeken met gaten... Of nog erger tregging/jeggings.
Ik vond dus een heerlijk zittende broek alleen was die dus iets te strak rond m'n kuiten waardoor die daar heel raar zat. En dat heb ik dus bij 99% van de skinny jeans.
Ben er wel zo'n beetje klaar mee...

Gelukkig zijn er ook nog genoeg andere winkels waar ik ze ook nog voldoende normale broeken hebben maar toch... dan hebben ze een hele spijkerbroeken afdeling en dan in 99% allemaal skinny of met gaten.

Wie vind skinny jeans en broeken met gaten ook zo verschrikkelijk?
Alle reacties Link kopieren
Vraag me af wanneer de primark eindelijk eens uit de mode gaat. Skinnyjeans doen niemand kwaad iig
Ik hoop nooit! Ik hartje skinny's.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 15-09-2018 19:43
41.67% gewijzigd
Er hangen daar toch juist de flared jeans? En zoveel modellen wijde broeken.
Vreemd bericht dit. Er is juist een hele variëteit aan leuke en andere modellen.
Ik wacht er ook al jaren op.

Ik wacht ook al jaren op het moment dat de 70's style broek met wijde pijpen weer in raakt.
Koettie schreef:
15-09-2018 19:37
Vraag me af wanneer de primark eindelijk eens uit de mode gaat. Skinnyjeans doen niemand kwaad iig
https://www.rankabrand.nl/modeketens/Primark

Ze zijn aan het verbeteren, ook qua arbeidsomstandigheden. Maar D is nog niet echt heel fijn nee.

Vind trouwens in het lijstje met winkels met vergelijkbaar label D best veel dure merken bij zitten.
RégineFilange schreef:
15-09-2018 19:40
Ik wacht er ook al jaren op.

Ik wacht ook al jaren op het moment dat de 70's style broek met wijde pijpen weer in raakt.
Die zijn toch al een tijdje weer in ook? Zie ze best veel hangen.
Skinny jeans zijn al uit de mode. Het is nu mom jeans, flared en straight leg high waisted wat de klok slaat.

Primark loopt altijd achter op het modebeeld, zij moeten namelijk namaken wat de duurdere merken uitbrengen. Dus met Primark zul je nooit de nieuwste trends meepakken. Daar is niets mis mee, maar dat is de reden.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
15-09-2018 19:40
Ik wacht er ook al jaren op.

Ik wacht ook al jaren op het moment dat de 70's style broek met wijde pijpen weer in raakt.
Is toch al weer in? Ik zag een hippe vriendin van mij in zo'n broek.

Volgens mij kun je tegenwoordig alles kopen. Ik moet wel zeggen dat ik zelf het liefste skinny jeans draag. Ik ben al heel blij dat die low rise broeken zo goed als verbannen zijn.
RégineFilange schreef:
15-09-2018 19:40
Ik wacht er ook al jaren op.

Ik wacht ook al jaren op het moment dat de 70's style broek met wijde pijpen weer in raakt.
Ik heb pas nog een hele mooie wijde pijpen jeans gekocht! Zijn juist weer helemaal terug.
Oh dat is mooi! Ik ben totaal niet van de laatste mode in de gaten houden dus had ze nog niet gezien :P
Het-groepje schreef:
15-09-2018 19:39
Er hangen daar toch juist de flared jeans? En zoveel modellen wijde broeken.
Vreemd bericht dit. Er is juist een hele variëteit aan leuke en andere modellen.
Hier is het meestal echt skinny of vol met gaten. Had ook wel een wijde broek gezien maar dat was een 3 kwart broek en weer veel te wijd. En de enige mom jeans de ik vond was niet in mijn maat.

En het gaat niet zozeer om de Primark maar over skinny jeans en broeken met gaten in het algemeen.
Goguma schreef:
15-09-2018 19:46
Hij is het meestal echt skinny of vol met gaten. Had ook wel een wijde broek gezien maar dat was een 3 kwart broek en weer veel te wijd. En de enige mom jeans de ik vond was niet in mijn maat.
Zelfs als dat zo is, dat net bij jou alle andere soorten broeken uitverkocht zijn....

Er zijn natuurlijk heel meer winkels (en steden en onlinewebsites) he? Ik zie ongelovelijk veel ander soort broeken dan de skinny's of gatenbroeken overal.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 15-09-2018 19:49
9.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze in ieder geval beter dan die afschuwelijke momjeans. :-|
Nitflex schreef:
15-09-2018 19:43
Skinny jeans zijn al uit de mode. Het is nu mom jeans, flared en straight leg high waisted wat de klok slaat.

Primark loopt altijd achter op het modebeeld, zij moeten namelijk namaken wat de duurdere merken uitbrengen. Dus met Primark zul je nooit de nieuwste trends meepakken. Daar is niets mis mee, maar dat is de reden.
Kom je er weleens? Er hangt daar echt van alles.
Heb op zich geen hekel aan skinnies, t rekt wel lekker mee zeg maar...
Alleen op een of andere manier kan ik ze niet vinden in de juiste lengte/breedte verhouding, bij mij zijn ze altijd te lang, en ze zien er vaak niet uit, ik hoef ook geen gaten in m'n jeans, en ik zoek gewoon nette heel donker zwarte jeans, en vaak is het toch weer net niet wat ik zoek.
Ben overgestapt op slimfit, en daarin vind ik altijd de perfecte jeans, en kort genoeg voor mijn lengte, en nog steeds mooi strak.
Ik haal ze vaak bij de o.a. Takko, zijn niet al te duur, voor rond de 20 euro heb je er vaak wel eentje, en t zijn vaak gewoon nette slimfit jeans, die best een tijdje meegaan, ook zit de taille niet te laag.
Primark vind ik sowieso een vreselijke winkel, ben er 1 keer geweest, en ik vind t niks, dus daar kom ik niet weer.
Voor mijn grote maat vind ik skinny helemaal niet mooi, veel liever wijdere modellen. Gelukkig kun je die ook nog wel vinden, maar ik zie toch wel heel veel skinny, helaas.
Alle reacties Link kopieren
Koettie schreef:
15-09-2018 19:37
Vraag me af wanneer de primark eindelijk eens uit de mode gaat. Skinnyjeans doen niemand kwaad iig



Niet. Soortgelijke graai concepten, zoals action, aldi. lidl etc verdwijnen ook niet ben ik bang.....
Alle reacties Link kopieren
Joggingbroek :heart:
Mijn mening is gestippeld.
Goguma schreef:
15-09-2018 19:46
Hier is het meestal echt skinny of vol met gaten. Had ook wel een wijde broek gezien maar dat was een 3 kwart broek en weer veel te wijd. En de enige mom jeans de ik vond was niet in mijn maat.

En het gaat niet zozeer om de Primark maar over skinny jeans en broeken met gaten in het algemeen.
Misschien was het dan op.
Serieus h&m, Zara, Primark alles hing vol met flared jeans en wijde modellen.
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens een zwangerschapsbroek te kopen. Daar is écht 99% skinny. Die staan me niet-zwanger al niet, dus nu ook niet ineens :-x . (Oplossing gevonden overigens bij Bonprix, die hadden een redelijke collectie ander modellen in meerdere maten).
Het-groepje schreef:
15-09-2018 19:49
Kom je er weleens? Er hangt daar echt van alles.
Ja, er zit een Primark bij mij om de hoek en ik loop er doorheen om op het Damrak uit te komen. Primark zijn trendvolgers geen -setters. Zara bijvoorbeeld ook. Daar is ook niets mis mee.
ik ben juist fan van super high waisted skinny jeans. Staan het mooist bij mijn figuur.
Ik heb nog nooit een skinny gedragen. Wel eens gepast, maar die flatteren echt niet. Dus altijd het rechte model met normale waist van Esprit.
strikjemetstippels schreef:
15-09-2018 20:04
ik ben juist fan van super high waisted skinny jeans. Staan het mooist bij mijn figuur.
Ik ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven