Mode & Beauty alle pijlers

Merk gele jurk coverfoto Kelly Weekers?

16-09-2018 14:08 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Iemand enig idee van welk merk de gele jurk met bloemen is die Kelly Weekers deze maand op de cover draagt? Ik zie de merken van die hele shoot behalve van de cover foto.

Alvast bedankt!
Op de cover van wat? Op Instagram zit ze in een photoshoot in een mosterdgele jurk van Zara.

Edit: nee, dat is een andere jurk, niet van de cover.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 16-09-2018 14:32
33.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welke cover?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oh... deze cover.

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Je bent zeker van Viva zelf?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wat een merkwaardige tekst op de cover over haar! Ze heeft zelf een hartstikke goedlopend bedrijf maar wordt hier weggezet alsof ze alleen maar ‘de vrouw van’ is. Zou ik niet blij mee zijn als ik haar was...

Waar de jurk van is weet ik niet, sorry 😄
Edit: foutje.
Alle reacties Link kopieren
Stofje van de markt.
Of een gordijn van zolder.
Ff onder de naaimachine en klaar jurk die verder niemand anders heeft.
Mijn mening is gestippeld.
Alle reacties Link kopieren
namenzoektocht schreef:
16-09-2018 14:26
Wat een merkwaardige tekst op de cover over haar! Ze heeft zelf een hartstikke goedlopend bedrijf maar wordt hier weggezet alsof ze alleen maar ‘de vrouw van’ is. Zou ik niet blij mee zijn als ik haar was...

Waar de jurk van is weet ik niet, sorry 😄
Daphne, ben jij het Daphne Deckers? :-D
https://www.instagram.com/p/BnY7_jZB7MM ... ly_weekers

Kelly vindt de tekst ook niet erg kloppen, zie reacties.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
@MichelleSaddlemyer, hoezo heb jij geen profiel?
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
16-09-2018 15:30
Daphne, ben jij het Daphne Deckers? :-D
https://www.instagram.com/p/BnY7_jZB7MM ... ly_weekers

Kelly vindt de tekst ook niet erg kloppen, zie reacties.
Grappig 😄 Ik was dus niet de enige die dat dacht! Laat maar weer zien wat een belegen blad die Viva is...
Alle reacties Link kopieren
Toch bedankt voor de reacties!

@Gyda ik heb net pas een account aangemaakt omdat ik voor het eerst het forum wou gebruiken, ben dus nog niet verder gekomen dan een gebruikersnaam en wachtwoord ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven