Mode & Beauty alle pijlers

MAG schoenen

20-09-2018 11:09 13 berichten
Hoi!

Ik ben op zoek naar goede, redelijk betaalbare (winter)schoenen. Ik loop en sta veel in mijn huidige baan. Nu kwam ik online een paar hele leuke MAG schoenen tegen. Van vroeger weet ik dat ze liepen als een tierelier, maar dat ik er enorme zweetvoeten in kreeg door de (binnen)zolen. En ik was niet de enige geloof ik. Nu ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met de huidige MAG schoenen. Lopen ze nog altijd zo lekker en hoe zit het met de zweetvoeten?

Alvast bedankt!
NIemand? :-(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb MAG schoenen, 4 paar inmiddels. Ik vind ze vergelijkbaar met vroeger.
Ik zweet er wel in en mijn sokken worden oranje, maar ze lopen heerlijk.
Ik heb ze ook. Heerlijk zitten ze. Hemels. :heart: :heart: :heart:

Afbeelding

Ik zou alleen wel 2 maten bestellen, als je tussen 2 maten in zwerft. ik vind ze zelf best ruim vallen.

Leer is mooi en afwerking netjes, ze gaan al 2 jaar mee en zien eruit alsof ze nieuw zijn.
Sun.lover schreef:
20-09-2018 17:53
Ik heb MAG schoenen, 4 paar inmiddels. Ik vind ze vergelijkbaar met vroeger.
Ik zweet er wel in en mijn sokken worden oranje, maar ze lopen heerlijk.
Maar in de schoenen die ik in de jaren '90 droeg, had ik ook echt stinkvoeten. Terwijl ik dat nooit had en heb. Dat mijn sokken oranje worden, vind ik op zich geen drama, zolang mijn voeten maar niet de keet uit stinken. Of mijn schoenen, mocht ik die onverhoopt ergens uit moeten doen.

Edit: Nu moet ik er wel bij zeggen dat het om een open sandaal ging, die je droeg met blote voeten. Maar ook voor sandalen/open schoenen geldt dat ik nog nooit zweetvoeten heb gehad, laat staan stinkende zweetvoeten.
anoniem_367599 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 22:02
17.64% gewijzigd
Lucifer2018 schreef:
20-09-2018 19:06
Ik heb ze ook. Heerlijk zitten ze. Hemels. :heart: :heart: :heart:

Afbeelding

Ik zou alleen wel 2 maten bestellen, als je tussen 2 maten in zwerft. ik vind ze zelf best ruim vallen.

Leer is mooi en afwerking netjes, ze gaan al 2 jaar mee en zien eruit alsof ze nieuw zijn.

Ze zijn wel echt leuk he? Ik heb alleen een ander model met een 'normale' zool op het oog.

En hoe zit het bij jou met (stinkende) zweetvoeten? Heb jij daar last van?
Nee, ik heb eigenlijk nooit last van zweetvoeten ( zeker niet in leren schoenen). En ook niet in deze.

Maar als jij snel zweetvoeten hebt kan jij wel zweetvoeten krijgen. Dat weet ik niet he?
Lucifer2018 schreef:
22-09-2018 08:24
Nee, ik heb eigenlijk nooit last van zweetvoeten ( zeker niet in leren schoenen). En ook niet in deze.

Maar als jij snel zweetvoeten hebt kan jij wel zweetvoeten krijgen. Dat weet ik niet he?
Nou, dat was het rare. Ik heb juist nooit zweetvoeten, maar wel in die MAG schoenen... De lucht kwam gewoon dwars door mijn schoenen heen, ik schaamde me kapot. Maar zoals ik al aangaf, dat was in een open sandaal met, als ik het me goed herinner, een stoffen binnenzool. Maar ook in open schoenen heb ik nooit last van zweetvoeten. Vandaar mijn vraag.
Geen idee, Ik heb alleen deze gehad ( toen en nu) en geen zweetvoeten. :-D
De zolen van de laarzen zijn van leer trouwens en niet van stof.
Lucifer2018 schreef:
22-09-2018 11:45
De zolen van de laarzen zijn van leer trouwens en niet van stof.
Dank... Ik denk dat ik het nu wel aandurf om een paar te bestellen! :D
Vorig jaar voor het eerst een paar Mag schoenen besteld. Ze lopen geweldig, kwaliteit is super en geen zweetvoeten.
Volgens mij kun je ze gratis terug sturen.
Dan kun je het toch altijd proberen?
Welk model heb je op het oog?
Bedankt! Ik heb een suède, halfhoge schoen gezien, niet het 'reguliere' model van MAG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven