Mode & Beauty alle pijlers

Panty’s

20-09-2018 23:09 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Ik ben een wat onzekere meid, heb het afgelopen jaar bijna nooit make-up gedragen en droeg mijn haar altijd in een staart. Mijn uiterlijk boeide me niet zo, althans, vond van mezelf dat ik er toch niet veel van kon maken.

Ik probeer dat nu een beetje te veranderen bij mezelf. Dit in de hoop dat ik me wat zekerder ga voelen. Ik ben nu dus begonnen met het dragen van rokjes/jurkjes en heb elke dag make-up op gehad de afgelopen twee weken. (En ja, ik weet dat het zelfvertrouwen daar niet vandaan mag komen, bla bla... maar er verzorgd uitzien doet zeker wel wat met je)

Nu heb ik een vraagje voor jullie, gezien ik geen meiden om me heen heb aan wie ik het durf te vragen...want dan voel ik me zo’n halve man haha.
Wanneer kan je welke panty dragen? Is het rond deze tijd (eind zomer), met dit weer raar om een 40 den panty te dragen? Is dat echt voor de winter? Of is een dikkere panty überhaupt echt een no-go?
Die dunnere gaan namelijk meteen kapot bij mij... zijn daar anders nog tips voor??

Groetjes :)
Alle reacties Link kopieren
Ligt een beetje aan de stijl waarvoor je gaat. Een vriendin van mij draagt altijd donkere, vrij dikke kousen (dus panty's met jarretelles), bij haar donkere, ietwat alternatieve kleding. Als ik er voor mijn werk echt netjes uit moest zien, droeg ik dunne kousen in een huidskleur. Oogt professioneler, vond ik zelf.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Om de panty sterker te maken kun je deze nat maken onder de kraan, in een zakje doen, in de vriezer stoppen en de dag erna eruit halen, laten ontdooien en drogen.
Welke denier panty (en welke kleur) is afhankelijk van het plaatje wat je wil maken met je outfit. Kijk maar eens op pinterest. Met een dikkere panty en sneakers maak je er een ander statement van dan met een dunne panty en pumps.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag in de zomer/nazomer 20 of 40 den maar in de winter draag ik wel echt dikke panty's en soms ook thermo panty's
Alle reacties Link kopieren
Grotere maat geprobeerd? Misschien gaat ie dan minder snel kapot. (Serieuze tip).
Alle reacties Link kopieren
Het enige advies wat ik je kan geven is: wees jezelf! Ik begrijp wel wat je zegt hoor, maar als jij dingen gaat dragen omdat het zo hoort, maar jij je er totaal niet lekker bij voelt, sla je alsnog de plank volledig mis.

Er verzorgt uit zien kan ook met een spijkerbroek en cowboy laarzen en alleen mascara.

Ik ben bijvoorbeeld echt een kouw kleum. Laatst had ik mijn winterjas al aan, uiteraard kreeg ik de nodige blikken en vragen, maar het kon mij niets schelen.

Wat betreft pantys, ik draag vaak thermoleggings. Ten eerste omdat het warmer is en ten tweede omdat het minder snel stuk gaat. Om te voorkomen dat eventuele ladders in je panty verder uitscheuren kan je blanco nagellak gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Panty met 'blotenbenen look' draag ik fallke van 8 of 12 den.
(Geen haakjes aan je teennagels en geen ruwe eeltplekjes op je voeten scheelt ladders evt handschoentjes om ze aan te doen)

Als t daar geen weer voor is ga ik al snel naar 60den voor een warmere look.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteren ook een dikke panty aan, cognackleurige laarzen tot de knie, met een ultrakort zijden jurkje erop, dat dan weer wel. Dus van mij mag het. Groenten.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
Katoenen handschoenen aan bij het aantrekken helpt bij het minder snel stuk gaan.
Alle reacties Link kopieren
Magick88 schreef:
20-09-2018 23:36
Grotere maat geprobeerd? Misschien gaat ie dan minder snel kapot. (Serieuze tip).
dit helpt echt. als ik de maat van het pakje koop dan krijg ik de panty’s meestal niet hoger dan mijn knieen. dus moet je er hard aan trekken en scheuren ze. 20 den koop ik meestal veel van bij zeeman of wibra en dan draag ik ze 1 hooguit 2 keer. dan kunnen ze weg vanwege haaltjes enzo. ik heb ook een paar van Falke voor de zomer. die gaan aanzienlijk langer mee.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Op de Falke verpakking van panty's staat ook de Engelse maatvoering, die kijkt naar lichaamslengte, voor panty's veel relevanter dan de taille.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Ik koop panty's altijd twee maten te groot, dan komt het kruis tenminste ook echt tot mijn kruis en trek ik ze niet zo snel kapot.
Onder een jurkje draag ik gewoon 80 den (ook nu) met gympen of laarsjes.
Met pumps draag ik gerust gekleurde panty's (rood, paars, groen, bruin) afhankelijk van de kleur kleding. Herfstkleuren in zachte tinten kunnen net zo chique staan als lichte panty's, maar ik voel me altijd zo bloot in die laatste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven