Mode & Beauty alle pijlers

Olaplex

21-09-2018 16:45 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Af en toe gebruik ik Olaplex voor m’n haar. De ene keer voelt m’n haar beter dan de andere keer. Waarom......dat begrijp ik zelf ook eigenlijk niet want ik doe het elke precies hetzelfde. Mijn kapster zegt dat als je dat spul hebt in laten trekken ik het goed uit moet spoelen en dat is het. Bij de gebruiksaanwijzing staat dat je het er uit moet wassen. Bij de kapsalon waar ik het koop kost zo’n potje 32.50. Op internet zie ik het ook voor 20,95! De kapsalon waar ik kom denken dat dat imitatie is.

Wie van jullie gebruikt het ook en hoe gebruik je het? Heb je er schik mee?
Ik vond het zonde van het geld.
Alle reacties Link kopieren
Je had er dus geen schik mee? Geen verbetering van je haar
Alle reacties Link kopieren
Mijn haar knapt er erg van op.
Ik koop het bij de kapper, na een behandeling.
Ik gebruik nu Lanza, gewoon om te proberen.
Erg duur, maar doet mijn haar erg goed.
Alle reacties Link kopieren
Spoelde het uit? Of wassen?
Natuurlijk is het online niet nep. Ik koop kappersproducten alleen maar online, scheelt soms meer dan de helft.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit enige malen Olaplex 1 en 2 gebruikt als stand-alone behandeling op ongeverfd haar dus niet gemengd met verf. Was heel duur; meer dan 100 euro. Aanvankelijk zat het twee dagen lang opmerkelijk goed, maar daarna was het effect weg. Toen nog een paar keer gebruikt en daarna het restant weggegeven aan een enthousiasteling.
retrostar wijzigde dit bericht op 22-09-2018 08:23
5.66% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Heel goed mogelijk dat geverfd haar er sterker van wordt hoor; daar heb ik geen ervaring mee maar dat neem ik aan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het eens bij de kapper laten doen icm een lichte kleuring. Het voelde wel zacht maar had niet het idee dat het zo veel beter voelde dan na de maskers/cremespoeling die ik normaal gebruik.
Silence is golden. Duct tape is silver.
roosje1976 schreef:
21-09-2018 17:02
Je had er dus geen schik mee? Geen verbetering van je haar
Schikt?

https://www.youtube.com/watch?v=YDzM75vfB4o


Nee mijn haar knapte niet echt van op. In ieder geval niet meer dan van een masker van de kruidvat van een paar euro.
missmisery schreef:
21-09-2018 17:46
Ik heb het eens bij de kapper laten doen icm een lichte kleuring. Het voelde wel zacht maar had niet het idee dat het zo veel beter voelde dan na de maskers/cremespoeling die ik normaal gebruik.
Ik merkte door de behandeling bij her blonderen dus wel gigantisch verschil.

Het masker voor thuis werkt aanzienlijk minder. Zeker gezien de prijs.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik sinds twee jaar olaplex. Ik laat het door de haarverf mengen ( stap 1) waardoor mijn haar veel minder beschadigd. Dan stap 2 Olaplex als nabehandeling na het verven en onder de warmtekap.
En daarna wekelijks stap 3 olaplex behandeling thuis.

Ik koop stap 3 olaplex op bol.com € 60 voor 300 ml.
Voorheen kocht ik de 100 ml olaplex flacons bij de kapper voor € 30.

Mijn haar was zo beschadigd en futloos door het haarverf van de drogist en verzwakt door een vit.B12 tekort dat Ik mijn haar noodgedwongen af heb laten knippen in 2016 en "spaar" sindsdien weer lengte terwijl ik het laat verven bij de kapper en de olaplex gebruik.
Ik moet het wel wekelijks gebruiken, vergeet ik het een keer dan voelt de structuur van mijn haar gelijk anders, droger. Olaplex hersteld de zuurverbindingen in het haar heb ik ergens gelezen. Vandaar dat het ook niet als masker wordt gezien.

Ik ben er blij mee in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Hier wat tests: https://www.youtube.com/results?search_ ... aplex+test
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Het zou permanent de keratinebundels herstellen. Het is ook wel zo dat mijn haar er niet extra door afgebroken is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gewoon via google gekocht: eerste hit. Was niet moeilijk; wel duur. ;-)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Haarpro heette de winkel vermoedelijk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven