Mode & Beauty alle pijlers

Flared jeans - wat vind jij ervan?

22-09-2018 14:03 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi ik ben wel benieuwd wat jullie van de flared jeans vinden. Niet extreem uitlopend, maar wel zichtbaar. De trend is al een paar jaar terug in gezet, maar ik heb het idee dat het toch niet helemaal van de grond komt.

Ik vind het best mooi. Alleen in de winter altijd lastig wat voor schoenen eronder kunnen. Denk dat een enkellaarsje met een hak en een niet te ronde neus het mooist zijn.

Benieuwd naar andere meningen.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is het niets wegens te korte stompjes. Ik vind het bij gemiddeld tot lange vrouwen wel mooi staan met een stevige hak eronder (ook een beetje met de seventies vibe).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben voor! Alleen ik vind deze jeans bij mij helaas niet mooi staan (ben een beetje klein). Dus hoe leuk ook, ik hou het bij andere jeans.
Ik heb bijna altijd flared of bootcut jeans. Maar heb het idee dat ik de enige ben die ze wil, want je ziet bijna overal alleen maar skinny. Ik draag ze trouwens met vanalles eronder qua schoenen. Gympen, pump, laarsjes, sandalen.
Voor dochter is het trouwens helemaal drama. Nergens hebben ze bootcut jeans voor kinderen :(
Alle reacties Link kopieren
Lijk je nu slanker in zon broek of kun je beter voor skinny gaan? :)
Echte flare vind ik onhandig maar ik draag graag bootcut jeans. Omdat ik brede heupen en forse bovenbenen heb, staat dat het best. Ben blij dat ik niet veroordeeld meer ben tot skinny jeans want dat staat mij voor geen meter.
Ik vind ze leuk!
Ik vind het mooi en het staat mij ook flaterend. Ik draag het moet een goeie hak eronder

Beter dan de skinny trend of chinos waar je me echt niet in zal zien.
Wertyu schreef:
22-09-2018 14:10
Lijk je nu slanker in zon broek of kun je beter voor skinny gaan? :)

Niemand lijkt slanker in een skinny.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag niet anders dan bootcut. Een skinny die tot aan mijn enkels strak doorloopt staat mij niet en dat zit 'm vooral dat ik schoenmaat 41 eronder niet vind staan. Ook met hakken aan staat een skinny mij trouwens niet. Zie ik eruit als een wortel met schoenen. Een skinny bootcut/flared model staat daarentegen stukken beter.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 22-09-2018 14:16
1.23% gewijzigd
wij slapen nooit.
Wertyu schreef:
22-09-2018 14:10
Lijk je nu slanker in zon broek of kun je beter voor skinny gaan? :)
ligt wel aan je figuur. Mij staat het mooi slank en in een skinny lijk ik veel dikker. Ik heb redelijke billen en heupen
Ik heb jarenlang niet anders gedragen dan bootcut/flared. Schoenen: toen meestal legerkisten of kniehoge laarzen met hoge hakken/plateauzolen. Tegenwoordig vind ik pumps met naaldhakken eronder het mooist.
forumfossiel schreef:
22-09-2018 14:12
Echte flare vind ik onhandig maar ik draag graag bootcut jeans. Omdat ik brede heupen en forse bovenbenen heb, staat dat het best. Ben blij dat ik niet veroordeeld meer ben tot skinny jeans want dat staat mij voor geen meter.
Hier idem. En wellicht komt het doordat ik maar klein ben en korte pootjes heb, maar ik vind juist dat mijn benen nog dikker lijken in zulke jeans.
lemoos2 schreef:
22-09-2018 14:05
Voor mij is het niets wegens te korte stompjes. Ik vind het bij gemiddeld tot lange vrouwen wel mooi staan met een stevige hak eronder (ook een beetje met de seventies vibe).
Dit idee heb ik ook.
Je moet lang en slank zijn zodat het echt bij je past.
Ik vind ze vreselijk.
Star² schreef:
22-09-2018 14:14
Niemand lijkt slanker in een skinny.
Als je niet slank bent, ben je gewoon niet slank.
Hoe draag je hoge of enkel laarzen met flared of bootcut jeans? Dat is toch geen gezicht?
Ik hou ervan.

Afbeelding
Wat is het vershil tussen bootcut en flared?
Ik draag graag bootcut, das toch hetzelfde?
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Flared heeft meestal nog iets wijdere pijpen.
wij slapen nooit.
“RiRi” schreef:
22-09-2018 14:21
Ik hou ervan.

Afbeelding
deze dames zijn minimaal 180 cm lang en hebben een maatje 34
Totaal niet te vergelijken met de gemiddels de vrouw
Loullah schreef:
22-09-2018 14:21
Hoe draag je hoge of enkel laarzen met flared of bootcut jeans? Dat is toch geen gezicht?
Hoezo is dat geen gezicht? Dat zie je toch niet? Lijkt dan toch gewoon alsof je er dichte schoenen onder aan hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven