Mode & Beauty alle pijlers

Tweedehands kleding markten/beurzen

08-10-2018 10:29 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Gisteren heb ik op de IJ-hallen gestaan in Amsterdam Noord. Nu zoek ik eigenlijk meer van dit soort markten/beurzen waar je tweedehands kleding kunt verkopen. Weet iemand leuke markten waar je ook nog een beetje leuk kunt verkopen? Dus niet in een sportzaaltje waar een paar man komt neuzen :-D Op internet kom ik er niet helemaal uit..

Alvast bedankt!
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Supervlooi in het Fec in Leeuwarden ?
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Alle reacties Link kopieren
de zwarte markt.
Alle reacties Link kopieren
Sonnemaatje schreef:
08-10-2018 10:38
Supervlooi in het Fec in Leeuwarden ?
Die ken ik niet! Ik ga eens Googlen :)
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
08-10-2018 10:50
de zwarte markt.
Is dat wat? Ik heb 2 jaar terug eens op de Zwarte Markt gestaan met (nieuwe) handel maar dat was toen echt uitgestorven. Is dat anders in de hal met de tweedehands spullen?
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
KimberleySTH schreef:
08-10-2018 10:53
Is dat wat? Ik heb 2 jaar terug eens op de Zwarte Markt gestaan met (nieuwe) handel maar dat was toen echt uitgestorven. Is dat anders in de hal met de tweedehands spullen?
Lijkt mij niks. Ging heel af en toe naar de Zwarte Markt maar in die tweedehands hal stond toen voornamelijk antiek meubilair. En denk dat weinig mensen naar de ZM gaan voor tweedehands kleding (ik ook niet).

IJhallen is wel een bijzonder grote/leuke, denk dat je ze verder niet zo leuk gaat vinden.

Je hebt hier in NH de zomer een markt bij het 'Nesbos' die is buiten en vrij ruim. Denk dat die inmiddels wel afgelopen is, maar wellicht een idee voor volgend jaar. En bij het Sportpaleis in Alkmaar heb je er ook regelmatig een, die is ook wat groter dan de gemiddelde sporthal (wielerbaan).

In andere delen van het land kom ik niet, dus wellicht heeft iemand anders tips.
In Groningen is op 20 oktober de "Vintage per kilo" markt. Op Facebook kun je meer informatie vinden.
Alle reacties Link kopieren
KimberleySTH schreef:
08-10-2018 10:53
Is dat wat? Ik heb 2 jaar terug eens op de Zwarte Markt gestaan met (nieuwe) handel maar dat was toen echt uitgestorven. Is dat anders in de hal met de tweedehands spullen?
Ik heb geen idee eigenlijk. Familie stond altijd op de zwarte markt, zo’n 30 jaar lang.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
08-10-2018 12:52
Ik heb geen idee eigenlijk. Familie stond altijd op de zwarte markt, zo’n 30 jaar lang.
Ja 'vroeger' was het leuk maar tegenwoordig stelt het volgens mij niet veel meer voor. Wel jammer!
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Kloffiemarkt, maar alleen als je designer en merkkleding hebt. En anders dus gewoon wachten op de volgende editie van de Ijhallen. Op lokale vlooienmarkten doet volwassenen kleding niet zo heel veel of je moet echt aan bodemprijzen denken. Moet je dus ook ander spul verkopen wil je echt wat omzetten.
Ik verkoop zelf het e.e.a. via United Wardrobe.. Paar jaar terug op de IJ-hallen gestaan maar de buit viel toen vies tegen! Had 2 grote tassen en een rol koffer en alles ging bijna net zo vol mee..
broodtrommel schreef:
10-10-2018 10:02
Kloffiemarkt, maar alleen als je designer en merkkleding hebt. En anders dus gewoon wachten op de volgende editie van de Ijhallen. Op lokale vlooienmarkten doet volwassenen kleding niet zo heel veel of je moet echt aan bodemprijzen denken. Moet je dus ook ander spul verkopen wil je echt wat omzetten.
Heb jij gestaan op de kloffiemarkt? Volgens mij verkoopt het daar voor geen meter, alleen maar mebsen die er doorheen lopen richting foodhallen.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik vind de kraamhuur veel te duur. Ik geef merk en designerkleding in consignatie af. Er staan meerdere 2e hands zaken in mijn buurt. De niet merk kleding en hetgeen niet in consignatie wordt verkocht verkoop ik op de ijhallen voor een paar euro per stuk samen met ander spul wat ik niet meer gebruik. Ben je er al eens geweest als bezoeker?

Iedere winkel is ook niet hetzelfde. Voordat ik inbreng ga ik altijd vantevoren een keer langs voor de vibe en het assortiment.

Er opent binnenkort een sell buy exchange winkel die ook de gewone merken zoals Topshop en Zara inneemt. Je krijgt of 20 procent cash meteen, of 40 store credit mochten ze je spullen willen hebben. Daar ben ik wel benieuwd naar. De keten Appel en Ei neemt ook veel normaal spul in en merkkleding maar die zitten niet in de randstad. Meer noorden en oosten van het land en Breda.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven