Mode & Beauty alle pijlers

Beyonce parfum

09-10-2018 17:43 5 berichten
Hallo allemaal, gebruikt iemand Beyonce parfum? Ik vind Heat een lekker luchtje en overweeg deze voor mijn verjaardag te vragen. Gebruikte vroeger Mexx Wild maar die bestaat niet meer. Vond ik altijd een heel lekker luchtje.
Zoek eigenlijk wat vergelijkbaars of ervaringen met Beyonce Heat.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zoek je ervaringen met Beyoncé Heat als je dat zelf al een lekker geurtje vindt?
Ik ken het niet, maar volgens mij is een klein beetje te vergelijken met Katy Perry Killer Queen. Ik hoor het graag van de kenners als ik het mis heb.
Die laatste heb ik ooit gekregen. Ik dacht toen eigenlijk mweh, maar oké, cadeautje van zoon, dus toch dragen. Ik kreeg er opvallend veel complimenten over en ben de geur toch wel gaan waarderen. Moest even groeien.
Maar uiteindelijk ben ik overtuigd fan van Zadig&Voltaire en de meeste geuren van Chloé.
Is troep. Als je ouder bent dan 17 jaar moet je dit niet hebben. Sowieso ben ik geen fan van celeb parfums.
Mijn tip is om eens naar de winkel te gaan, het op te spuiten en als je het na een dag dragen nog lekker vind dan haal je de geur gewoon.

Een geur is echt heel persoonlijk en bij de een kan een geur heel erg lekker ruiken en bij een ander gaat ie na een half uur al stinken omdat de geur niet goed reageert op je huid.
Op het parfum topic verschillende fans. Op mij ruikt het niet lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven