Mode & Beauty alle pijlers

Jurk Nikkie Plessen

10-10-2018 20:25 19 berichten
Weet iemand of de site van batsboempijnacker betrouwbaar is of weet iemand waar ik dit jurk nog kan bestellen?

http://www.batsboempijnacker.nl/2017-go ... p-614.html
Klinkt zeer onbetrouwbaar

Misschien via haar eigen site?
Ziet er niet betrouwbaar uit. Geen thuiswinkelwaarborg etc.
En lees dit eens :rofl:

Verzenden & retouren

replacemen
Binnen 30 dagen (vanaf de datum producten werden ontvangen), als u de producten die u kiest bent u niet beantwoorden in termen van kleur of maat te vinden, kan worden geretourneerd en vervangen onder de volgende omstandigheden. U moet de producten terug te sturen naar ons in de originele verpakking (je betaalt de verzendkosten). De producten moeten niet gebruikt (behalve try-out). Als we de producten terug intactly gestuurd ontvangen, zullen we vervangen door nieuwe en verzenden ze naar u terug. De verzendkosten voor de vervangen producten die wij aan u moet ook in rekening worden gebracht van jullie. Voor het versturen van de items voor vervanging, dan kunt u de overdracht, de supplymentary verzendkosten voor terug te draaien de vervangen items van ons eerste. Zodra de betaling voltooid, zullen we vervangen de items verzonden van u.
Terugbetalingen
Wij zijn u graag terug te nemen of wisselen alle handelsgoederen, ontvangen met originele verpakking binnen 30 dagen na aankoop (vanaf de datum producten werden ontvangen, Houd er rekening mee dat de site is niet verantwoordelijk voor de terugkeer verzendkosten.), Als u de producten met kwaliteit problemen ( niet-menselijke factoren of niet-resistente beschadigingen), kan het worden geretourneerd en vervangen. U moet de producten terug te sturen naar ons in de originele verpakking. Als we de producten terug intactly gestuurd ontvangen, zullen we vervangen door nieuwe en verzenden ze terug naar je weer. Wij zullen de verzendkosten te betalen voor de vervangen producten die wij aan u te verzenden. (Let op:. Het is onze kwaliteitscontrole professional die een definitieve uitspraak te doen over de vraag of de kwaliteit problemen worden veroorzaakt door persoonlijke factoren of niet-resistente uitwendige beschadigingen zullen de gekochte producten niet worden gerepareerd, vervangen of geretourneerd gratis als de kwaliteit problemen veroorzaakt worden menselijke factoren of vermijdbare schade.)
Op haar eigen site staat ie er helaas niet meer tussen
Rare site en rare prijzen. Niet doen. Het is een Jintha model en die heeft ze altijd in de collectie, alleen niet met hetzelfde printje.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg een time out op die site. Klinkt niet kosher.
Alle reacties Link kopieren
Alle sites die in dit format zijn opgemaakt, zijn nep. Als je zoekt op populaire dure producten dan kom je tal van sites tegen die er exact zo uitzien als deze en ze bieden allemaal de spullen voor absurd lage bedragen. Check bijv. de contactpagina, je kunt niet eens telefonisch contact met ze opnemen. Dan weet je toch al genoeg?
Alle reacties Link kopieren
Dit jurk??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
10-10-2018 20:52
Dit jurk??
Ik citeer:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Cinderella00 schreef:
10-10-2018 20:56
Ik citeer:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wauw, ga je lekker? Beter pas je je tekst aan.
Pavlovski schreef:
10-10-2018 20:58
Wauw, ga je lekker? Beter pas je je tekst aan.
Tekst staat zelf onder Noushie. Haar/zijn handtekening ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Cinderella00 schreef:
10-10-2018 20:56
Ik citeer:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Of je verbetert je fout even.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gezellig topic :hihi:
Cinderella00 schreef:
10-10-2018 21:02
Tekst staat zelf onder Noushie. Haar/zijn handtekening ofzo?
Ik weet dat zij dat als onderschrift heeft. Blijkbaar kun je toch lezen. Mooi! Kun je direct je fout even verbeteren.
Pavlovski schreef:
10-10-2018 21:44
Ik weet dat zij dat als onderschrift heeft. Blijkbaar kun je toch lezen. Mooi! Kun je direct je fout even verbeteren.
Ach ja. Dat staat net zo dom als denken dat batsboempijnacker.nl een legitieme website is.
Dit soort sites met rare (onlogische) URL, slecht Nederlands, moeilijk verkrijgbare items en ook nog in de aanbieding, zijn altijd nep. Het barst ervan als je naar een specifiek kledingstuk of schoenen zoekt.

Blijkbaar trappen mensen er nog in ook, of ze staan op het punt, gezien hier toch wel regelmatig een topic voorbij komt met de vraag of een dergelijke site betrouwbaar is. Ik vraag me dan altijd af hoe iemand überhaupt kan denken dat zoiets betrouwbaar kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Altijd zo bijzonder dat mensen verwachten dat ze nog geholpen gaan worden nadat ze iemand zo ordinair hebben beledigd in hun topic.
:nut:
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dit jurkje regelmatig voorbij komen op marktplaats en united wardrobe dus ik zou t daar proberen. Is al vrij oude collectie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven