Mode & Beauty alle pijlers

Niet vette, hydraterende dagcreme voor heren

11-10-2018 09:40 8 berichten
Goedemorgen!

Mijn man is op zoek naar een nieuwe dagcreme, en ik weet even niet zo goed wat ik moet kopen. Hij gebruikt nu Nivea Men Sensitive voor hydratatie, maar hij vind deze creme te vet/ te veel op de huid liggen. Met google kom ik er niet echt lekker uit, welke creme wel hydrateert, maar niet te vet is. Zelf zat ik te denken aan een gel.

Hij scheert zich overigens niet dagelijks, dus ik zoek echt een dagcreme, en geen aftershave.

Heeft er iemand dé tip voor mij?
Ik denk dat het onzin is om speciaal iets voor mannen te laten gebruiken. Koop gewoon een potje dagcreme van de Aldi, dat hydrateert het best en zeg maar tegen hem dat hij er echt geen tietjes van zal krijgen.
Alle reacties Link kopieren
dat is het probleem met creme's. ik vind ze allemaal vet. daarom gebruik ik niets, en mijn huid ziet er zonder creme's beter uit dan met.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Bij Holland & Barret (de Tuinen): potje aloe vera gel.
Mijn man zweert trouwens ook bij de aloe vera scheergel van de Tuinen.
I was reminded that my bloodtype is B positive.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Lush Cosmetic Lad crème heerlijk. Niet vet, redelijk neutrale geur. Aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat skin science serum. Bij mij laat dagcrème ook altijd een laagje achter. Deze serum is iets lichter, waardoor je niet die vette laag hebt. Daarnaast zitten er geen irriterende stoffen in als alcohol en parfum, is het lekker goedkoop (€5) en zit hij in een handige pompflacon. Dus ik zou deze zeker proberen.

Afbeelding


En laat even weten wat je vriend er van vindt :)
Super bedankt voor alle tips!
Ik ga eens kijken naar de Aloe Vera van gel van de Tuinen en de Skin Science Serum van het Kruidvat. Lush klinkt ook goed, maar ik heb geen Lush winkel in de buurt, dus dat valt af. Misschien stap ik zelf ook wel over van dagcreme naar een gel. :lol:
Pas op voor aloë veragel, dat is fototoxisch en kan het gezicht verbranden in de zon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven