Mode & Beauty alle pijlers

Tweede neuscorrectie

16-10-2018 22:04 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb 6 maanden geleden een neuscorrectie gehad. Mijn neus is er duidelijk kleiner op geworden, wat ik wilde, maar heeft een lelijke vorm. Bovenin is het smal, maar in de neuspunt zit een bolling wat er ontzettend lelijk uitziet. Er zit helemaal geen verhouding in. Nu overweeg ik een revisie bij dr.Lohuis van Bergman Clinics. Heeft iemand ervaring met deze arts? Of hebben jullie ervarjng met een arts? Ik ben ontzettend bang dat het weer mis gaat.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is er een kans dat het mis gaat. Waarom ga je niet leren om van jezelf te houden zoals je bent?
Alle reacties Link kopieren
Heb je dit ook met de arts besproken die de eerste correctie heeft uitgevoerd?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken dr Lohuis via mijn werk en hij staat erg goed bekend. Ben je al bij hem langsgeweest?
Alle reacties Link kopieren
Als je een kapsel dat een beetje scheef is of lijkt gaat bijknippen, blijf je aan de gang en eindig je bijna kaal. En haar groeit dan weer aan...
Ik zou er verder vanaf blijven.
.
Ik heb altijd begrepen dat Peter Lohuis erg goed is.
anoniem_64df35cce50ab wijzigde dit bericht op 16-10-2018 22:56
1.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ontevreden over de operatie, dan eerst natuurlijk dit bespreken met de chirurg.

en heel erg oppassen met een tweede operatie, de kans dat je daar ook niet tevreden over bent is erg groot. en dan blijf je aan de gang. Kijk maar naar Michael Jackson.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
.
anoniem_64df35cce50ab wijzigde dit bericht op 16-10-2018 22:57
98.41% gewijzigd
.
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Heb je het in een kliniek of ziekenhuis laten doen?

En Nederland is niet het land wat een mooi natuurlijk uitziende neus afleverd. Op dat gebied zul je toch beter af zijn in Turkije, Iran en de verenigde staten. Kijk maar naar al die Celebs die een neuscorrectie hebben ondergaan waarvan je het niet ziet tenzij je een oude foto ernaast legt. In Nederland zie je het over het algemeen wel.
moonlight wijzigde dit bericht op 16-10-2018 23:18
29.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een half jaar is te snel toch? Ik lees een jaar herstel.
Alle reacties Link kopieren
.
mopje74 wijzigde dit bericht op 27-10-2018 00:08
99.59% gewijzigd
moonlight schreef:
16-10-2018 23:15
Heb je het in een kliniek of ziekenhuis laten doen?

En Nederland is niet het land wat een mooi natuurlijk uitziende neus afleverd. Op dat gebied zul je toch beter af zijn in Turkije, Iran en de verenigde staten. Kijk maar naar al die Celebs die een neuscorrectie hebben ondergaan waarvan je het niet ziet tenzij je een oude foto ernaast legt. In Nederland zie je het over het algemeen wel.

Wat een onzin.

Ook in Nederland hebben we hele goede plastisch chirurgen die neuscorrecties doen. Sterker nog, we hebben ook hele goede kno artsen die rhinoplastieken doen en heel goed werk afleveren.

TO, je hebt waarschijnlijk slechts een correctie nodig van de neustip. Dat is een relatief kleine ingreep. Lekker een afspraak maken met de dokter van jouw keuze en wacht het advies gewoon even af. Het komt wel goed hoor. Uiteindelijk zal je tevreden zijn met je neus. :)
Ik heb de beste man even opgezocht op het www. Ik ken hem niet haha. Maar ik zie dat hij een KNO arts is. I rest my case. :)
(Ik ben bij dit soort ingrepen pro KNO arts.)
Alle reacties Link kopieren
moonlight schreef:
16-10-2018 23:15
Heb je het in een kliniek of ziekenhuis laten doen?

En Nederland is niet het land wat een mooi natuurlijk uitziende neus afleverd. Op dat gebied zul je toch beter af zijn in Turkije, Iran en de verenigde staten. Kijk maar naar al die Celebs die een neuscorrectie hebben ondergaan waarvan je het niet ziet tenzij je een oude foto ernaast legt. In Nederland zie je het over het algemeen wel.

Nou ik kan mij de neus van wacko jacko nog goed voor mijn geest halen, en zijn zus latoya. En er meerdere celebs die een verspookte neus hebben
vivaratje schreef:
17-10-2018 01:26
Nou ik kan mij de neus van wacko jacko nog goed voor mijn geest halen, en zijn zus latoya. En er meerdere celebs die een verspookte neus hebben

Ja maar dat is natuurlijk door een Nederlandse arts gedaan, duh.
Alle reacties Link kopieren
Jake99 schreef:
17-10-2018 07:39
Ja maar dat is natuurlijk door een Nederlandse arts gedaan, duh.

Kijk naar de clips: dont stop til you get enough en thriller ( 2de nosejob) en dan is het mooi werk. MAAR hij bleef zijn neus maar keer op keer laten versmallen en daar is niks tegen opgewassen, dan verpest je het zelf. Dat ik deze nuance nog moet maken zegt ook wel wat over hoe kort de bocht sommige mensen denken.

In Iran en Turkije laten nou eenmaal heel veel vrouwen iets aan hun neus veranderen en ik ken dus een Turkse die een nosejob heeft laten doen in Turkije en het is echt mooi geworden want het oogt natuurlijk.
In de vs heb je ook chirurgen die met prijzen stunten en die minder kundig zijn, maar je hebt daar wel meer kundige chirurgen dan hier in ons kikkerlandje.
moonlight schreef:
17-10-2018 10:21
Kijk naar de clips: dont stop til you get enough en thriller ( 2de nosejob) en dan is het mooi werk. MAAR hij bleef zijn neus maar keer op keer laten versmallen en daar is niks tegen opgewassen, dan verpest je het zelf. Dat ik deze nuance nog moet maken zegt ook wel wat over hoe kort de bocht sommige mensen denken.

In Iran en Turkije laten nou eenmaal heel veel vrouwen iets aan hun neus veranderen en ik ken dus een Turkse die een nosejob heeft laten doen in Turkije en het is echt mooi geworden want het oogt natuurlijk.
In de vs heb je ook chirurgen die met prijzen stunten en die minder kundig zijn, maar je hebt daar wel meer kundige chirurgen dan hier in ons kikkerlandje.

We hebben hier echt heel veel kundige chirurgen. Je kletst echt onzin.

En niet alle Turkse en Iraanse vrouwen die een rhinoplastiek laten doen gaan naar hun thuisland. Er zijn ook heel veel vrouwen die zich gewoon hier in Nederland laten opereren.

Jij kent toevallig een Turkse dame die het in Turkije heeft laten doen en jij vindt het mooi.

Wat weet je er verder inhoudelijk vanaf? Of ben je een leek op dit gebied?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Bedankt voor al jullie reacties! Mijn eerste neuscorrectie heb in Turkije laten uitvoeren. Ik had vooraf veel tijd gestoken in het zoeken naar een goede arts en ben dan ook bij veel verschillende artsen op consult geweest. In Nederland en Turkije. De arts waar ik mijn neuscorrectie heb laten uitvoeren stond ook erg goed aangeschreven. Ik ga nog wel terug voor een controle wanneer mijn neus 10 maanden is, maar ben de vertrouwen in deze arts (en alle andere artsen eigenlijk) verloren. Dus als hij een revisie voorstelt weet ik niet of ik het aandurf bij hem. Een revisie is erg complex en wil er uiteindelijk uiterraard niet uitzien als MJ. Ik heb ook al een gesprek gehad met dr. Lohuis. Hij kwam proffesioneel over en vertelde dat hij wel het een en ander kon aanpassen. Is er niemand die al een revisie is ondergaan?
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
16-10-2018 22:53
ontevreden over de operatie, dan eerst natuurlijk dit bespreken met de chirurg.

en heel erg oppassen met een tweede operatie, de kans dat je daar ook niet tevreden over bent is erg groot. en dan blijf je aan de gang. Kijk maar naar Michael Jackson.
Jammer zo'n voorbarige conclusie dan wel aanname. Als het om cosmetische chirurgie gaat worden op de één of andere manier altijd de freaks die doorslaan erbij gehaald, die vervolgens als "zie je wel vingerwijsnorm" gebruikt worden.

Wat als TO nu niet tevreden was over haar stucadoor, loodgieter of gyneacoloog, had je dan ook zo'n zelfde reactie gegeven?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
huisduif schreef:
16-10-2018 22:16
Natuurlijk is er een kans dat het mis gaat. Waarom ga je niet leren om van jezelf te houden zoals je bent?
Sorry, maar dit vind ik zo raar...zie mijn vorige posting.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven