Mode & Beauty alle pijlers

Blazer/jasje combineren

21-10-2018 07:18 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb dit jasje gister aangehad in een winkel en ik was gelijk verkocht. Vind m echt heel tof (in t echt mooier overigens), maar wat zouden jullie hier voor top/shirt onder dragen? Ik kom niet verder dan zwart of petrol. De blouse op de foto is me te duur en vind ik ook wat aan de drukke kant 😉

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Wit, zwart, bordeaux rood, spijker, petrol, . Dit jasje is met zoveel kleuren te combineren.
Alle reacties Link kopieren
Creme? Knalrood? Jeans? Dierenprint is neutraal, denk dat heel veel wel kan als je het nonchalant houdt. Ook leuk met een coltrui en sjaal op koudere dagen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind m OOK leuk, zie hem wel voor me icm mijn garderobe. Zou je willen vertellen waar je hem kocht? En eventueel of het een kort/vierkant of juist smalvallend model is?
Alle reacties Link kopieren
Zoiets?



Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Leuk!

Heel donkergroen zal ook mooi staan.
zebra123 wijzigde dit bericht op 21-10-2018 08:50
4.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou gewoon voor zwart gaan. Dat jasje is al druk zat. De enige andere kleur die ik kan bedenken wat erbij zou passen is donker geel of een mostard kleur
Ik zou dat jasje combineren met een effen shirt. In welke kleur dan ook.
Of een mooie zwarte top met een kanten bovenkant.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het combineren met een wit met zwart gestreepte longsleeve, waarbij het wit overheerst. Klinkt misschien als een gekke combi, maar het werkt.
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
21-10-2018 08:27
Ik vind m OOK leuk, zie hem wel voor me icm mijn garderobe. Zou je willen vertellen waar je hem kocht? En eventueel of het een kort/vierkant of juist smalvallend model is?
+1!
Alle reacties Link kopieren
Hij is te koop bij pom Amsterdam. 160 euro...

Ik vind die blouse juist onwijs tof eronder, en anders donkergroen. Maar ik zie dat het jasje gevoerd is met de stof van de blouse?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
wiezel schreef:
21-10-2018 11:06
Hij is te koop bij pom Amsterdam. 160 euro...

Ik vind die blouse juist onwijs tof eronder, en anders donkergroen. Maar ik zie dat het jasje gevoerd is met de stof van de blouse?
Klopt. Heb m nog niet gekocht want vond m eigenlijk te duur. Maar ik vond m zo mooi dat ik m alsnog ga halen. Bijna jarig dus onder t mom van een verjaardagscadeau 😉
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
21-10-2018 08:27
Ik vind m OOK leuk, zie hem wel voor me icm mijn garderobe. Zou je willen vertellen waar je hem kocht? En eventueel of het een kort/vierkant of juist smalvallend model is?
Hij is vrij recht. Niet heel getailleerd ofzo.
Alle reacties Link kopieren
misz81 schreef:
21-10-2018 11:37
Klopt. Heb m nog niet gekocht want vond m eigenlijk te duur. Maar ik vond m zo mooi dat ik m alsnog ga halen. Bijna jarig dus onder t mom van een verjaardagscadeau 😉
Heel verstandig! Hij is prachtig.
Alle reacties Link kopieren
misz81 schreef:
21-10-2018 11:37
Klopt. Heb m nog niet gekocht want vond m eigenlijk te duur. Maar ik vond m zo mooi dat ik m alsnog ga halen. Bijna jarig dus onder t mom van een verjaardagscadeau 😉
Gelijk heb je!! Het is wel een bijzonder jasje ook. Geniet ervan!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
21-10-2018 09:31
Ik zou het combineren met een wit met zwart gestreepte longsleeve, waarbij het wit overheerst. Klinkt misschien als een gekke combi, maar het werkt.
Ja dat werkt inderdaad. Nu wil ik m nog meer. Ga snel even langs pom
Alle reacties Link kopieren
Hoe bevalt-ie? Valt-ie goed op maat?

De zwarte blazer bugs is nu op weg naar mij - echt bedankt dat je POM Amsterdams kleding in mijn leven hebt gebracht, haha. (Al vindt mijn portemonnee het wel wat minder...)
Alle reacties Link kopieren
pixymama schreef:
02-11-2018 10:32
Hoe bevalt-ie? Valt-ie goed op maat?

De zwarte blazer bugs is nu op weg naar mij - echt bedankt dat je POM Amsterdams kleding in mijn leven hebt gebracht, haha. (Al vindt mijn portemonnee het wel wat minder...)
Die is ook leuk idd! Ja hij bevalt goed. Ik vind m goed op maat tot misschien iets groter vallen. Zit vaak tussen xs en s in en heb hiervan de xs. En excuses aan je portemonnee ;) Idd behoorlijk prijzig, maar dan wel weer vrij uniek zodat je niet 20 anderen tegenkomt met dezelfde blazer. Dat vind ik ook altijd wel wat waard. Veel plezier ermee!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie - ja, dan heb ik straks een anders-dan-anders zwarte basic blazer. Jeej!
Alle reacties Link kopieren
misz81 schreef:
03-11-2018 09:13
Die is ook leuk idd! Ja hij bevalt goed. Ik vind m goed op maat tot misschien iets groter vallen. Zit vaak tussen xs en s in en heb hiervan de xs. En excuses aan je portemonnee ;) Idd behoorlijk prijzig, maar dan wel weer vrij uniek zodat je niet 20 anderen tegenkomt met dezelfde blazer. Dat vind ik ook altijd wel wat waard. Veel plezier ermee!
ik stond er gisteren mee in m`n handen en heb nu spijt hem niet gekocht te hebben... vond het ook te prijzig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven