Mode & Beauty alle pijlers

Tip voor het verbergen van dun haar/hoofdhuid zichtbaar

21-10-2018 16:50 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn moeder die heel dun haar heeft waarbij haar hoofdhuid zichtbaar is heb ik hair fiber van Toppik besteld bij Wish.com (geen aandelen).
Het werkt echt geweldig het haar lijkt veel voller doordat de hoofdhuid niet meer zichtbaar is.
Dus hierbij mijn tip voor mensen die problemen hebben met hun dunne haar.
Het is het proberen waard, er zijn vele kleuren te bestellen en is niet duur, een paar euro en wat verzendkosten. In de winkel kost het veel duurder.
Het duurt alleen wel wat langer voordat je het in huis hebt. Bij mij duurde het ongeveer 2 weken maar soms duurt het langer en soms ook korter het moet nl. uit China komen.
Je kan ook kijken op Youtube waar filmpjes op staan van mensen die het gebruiken.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Kleurt het je hoofdhuid, net als bijv wenkbrauwenpoeder? En hoe houdt het in een regenbui?
Alle reacties Link kopieren
Ja het kleurt je hoofdhuid dus belangrijk is dat de kleur overeenkomt met je haar. Hoe het in de regen houdt weet ik niet.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Nou eerst dat maar afwachten voor je mensen dit soort tips geeft. :-D
Regen is wel lastig met Topik heb ik begrepen. Maar cosmetisch gezien geeft het wel een mooi effect.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
21-10-2018 17:18
Nou eerst dat maar afwachten voor je mensen dit soort tips geeft. :-D

Dat lijkt me inderdaad beter. Wie weet valt het na 2 maanden gebruik toch heel erg tegen.
Het wordt best veel gebruikt, met name door mannen. Het is niet dat het een zeer onbekend middel is wat TO aanraadt. Geeft een goed resultaat heb ik altijd begrepen, maar je moet niet in de regen ermee lopen. Fullmore werkt dan beter.
Alle reacties Link kopieren
In de regen gaat je haar toch altijd kut zitten.
Het gaat er gewoon om dat het resultaat (zonder nat te worden) heel goed is.
Ik weet zelf hoe naar het is om dun haar te hebben dus probeer ik mensen te helpen.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
sauvignonblanc schreef:
21-10-2018 17:34
In de regen gaat je haar toch altijd kut zitten.
Het gaat er gewoon om dat het resultaat (zonder nat te worden) heel goed is.
Ik weet zelf hoe naar het is om dun haar te hebben dus probeer ik mensen te helpen.
Ik kan het altijd wel redelijk verbergen, maar in de regen heb ik dus vijf sliertjes en de rest hoofdhuid. Daar is het dus geen oplossing voor?
Op zich wel een goede tip hoor, het ziet er niet nep uit.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
21-10-2018 17:37
Ik kan het altijd wel redelijk verbergen, maar in de regen heb ik dus vijf sliertjes en de rest hoofdhuid. Daar is het dus geen oplossing voor?
Op zich wel een goede tip hoor, het ziet er niet nep uit.
Het beste is natuurlijk om je haar niet nat te laten worden, heb daarom ook een schijthekel aan regen.
Maar voor de rest werkt het echt perfect.
Je zou ook eens aan een haartopper kunnen denken (als je problemen hebt met je dunne haar), is een haarstukje wat je vastklikt op je hoofd.
Er zijn talloze mogelijkheden (als je wilt).
Ik gebruik alleen nog maar haarstukjes met mijn eigen haar is het echt balen. Voel me veel gelukkiger en krijg altijd complimentjes over mijn haar.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
polydox schreef:
21-10-2018 17:31
Het wordt best veel gebruikt, met name door mannen. Het is niet dat het een zeer onbekend middel is wat TO aanraadt. Geeft een goed resultaat heb ik altijd begrepen, maar je moet niet in de regen ermee lopen. Fullmore werkt dan beter.
Heb ff gegoogeld naar Fullmore. Lijkt me ook goed spul.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
21-10-2018 17:27
Dat lijkt me inderdaad beter. Wie weet valt het na 2 maanden gebruik toch heel erg tegen.
Voor die paar euro toch het proberen waard.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
sauvignonblanc schreef:
21-10-2018 17:50
Voor die paar euro toch het proberen waard.

Weet je, als het voor jou goed werkt, mooi. En misschien werkt het voor tig anderen ook, dan is dat ook fijn. Maar die houding over dingen kopen om te proberen omdat ze toch maar goedkoop zijn, deel ik niet. We hebben maar 1 aarde en alles kost grondstoffen. Zodra ik zoiets zeg, gaan mensen altijd zuchten, dus ik zal er verder niet op in gaan. Fijn dat jij er blij mee bent (en dat meen ik oprecht).
Alle reacties Link kopieren
Diepe zucht.....
Alle reacties Link kopieren
Kijk je wel uit met cosmetische producten uit China? Die testen daar werkelijk alles op dieren en gebruiken vaak grondstoffen die hier of al jaren verboden zijn of nooit door de keuring zouden komen.
Always look on the bright side of life
Kruidvat eigen merk heeft ook zo een spray.
Alle reacties Link kopieren
cemile schreef:
21-10-2018 19:00
Diepe zucht.....

Mooi weet ik meteen wiens berichten niet de moeite waard zijn om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Idd cocolol.....zo denk ik er ook over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven