Mode & Beauty alle pijlers

Foundation Issues

23-10-2018 21:25 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Girls help me out.

ik heb al een aantal foundations geprobeerd maar ik krijg op alles een allergische reactie. De volgende dag is mijn huid dik rood en geiriteerd. Heeft iemand dit probleem ook? Zo ja heb je ook een foundation waar je wel tegen kan en aanraadt?

Btw ik heb ook al van Clinique de CC cream gebruikt maar ook daar wordt mijn huid geïriteerd van.

Thanks girls.
Alle reacties Link kopieren
Geen foundation?
QueenArachnia schreef:
23-10-2018 21:27
Geen foundation?
Dit.
Waarom gebruik je foundation?
Je hebt blijkbaar een gevoelige huid, daar moet je geen onnodige troep opsmeren.
Die zware make-up is een trend onder jonge meisjes, maar velen hebben helemaal geen make-up nodig. En vaak staat het niet eens mooi.
Kijk eens naar die Nikki, die zogenaamde make-up artist. Even serieus: zij ziet er toch niet uit? Alsof ze dagelijks carnaval viert.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik alleen wat concealer en wanneer nodig wat poeder tegen glim.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Monchu69 schreef:
23-10-2018 21:39
Waarom gebruik je foundation?
Je hebt blijkbaar een gevoelige huid, daar moet je geen onnodige troep opsmeren.
Die zware make-up is een trend onder jonge meisjes, maar velen hebben helemaal geen make-up nodig. En vaak staat het niet eens mooi.
Kijk eens naar die Nikki, die zogenaamde make-up artist. Even serieus: zij ziet er toch niet uit? Alsof ze dagelijks carnaval viert.
+1 en dan moet je haar eens zonder make-up zien. Zo'n slechte huid. Je maakt mij niet wijs dat die rommel goed is voor je gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Zui Organic heeft fijne natuurlijke foundation. Je kan er ook testertjes van aanvragen. Natuurlijk weet ik niet hoe je huid erop reageert, maar er zit in ieder geval geen troep in.
Mijn huid is juist erg goed dankzij goede make-up.
Disclaimer: ik heb al een ok huid
Ik gebruik the ordinary, Mac en s winters nude glam BB creme van L'Oréal.
Ik smeer eerst een dagcrème, kleed me aan, 10 minuten later breng ik de make op aan.
Ben een oud besje dus doe niet aan strobing of sculpting oid, die make up en that's it voor mijn huid

Je hebt zoveel soorten foundation, poeder, mousse, idd BB creme.
The ordinary zegt alleen natuurlijke ingrediënten te gebruiken dus dat is misschien nog de moeite waard om te proberen, kost ook maar 6 euro .
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik geen foundation, maar soms wel een beetje poeder om een vlekje oid te verbergen.
Dit is een verzorgende poeder van jane iredale, de pure pressed base.
Ik zou idd terughoudend zijn met make-up, soms zie ik van die geplamuurde gezichten, zo zonde.
Je hebt ook natuurlijke make up dat je kunt halen bij een kruiden winkel of The Body Shop
Alle reacties Link kopieren
Ik lijk ondertussen aandelen te hebben, maar ik gooi hem er nog eens in: creative cosmetics. Is mijn huid enorm van opgeknapt.
Alle reacties Link kopieren
De enige foundation die ik fijn vind is een minerale poeder. Ik gebruik nu al twee jaar Inika.
Ik heb een lichte huid met een gouden/gele ondertoon en vond het altijd lastig foundation te vinden. Ook vaak vlekken en reacties gekregen van andere merken. Heb zowel drogist- als dure make-up uitgeprobeerd.

Dit is de eerste make-up die je niet ziet zitten en die wél oneffenheden wegwerkt. Ik doe ongeveer een half jaar met een potje van 35,-
Alle reacties Link kopieren
Creative Cosmetics.
Pure mineralen, werkt echt geweldig voor mijn onrustige en droge huid maar met vette t-zone.
Puur natuur en helend, google maar eens.
En nee ik heb geen aandelen, gewoon een trouwe fan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven