Mode & Beauty alle pijlers

Maten Oroblu

24-10-2018 12:29 11 berichten
Ik heb een paar jaar geleden een stapeltje Oroblu panty’s gekocht omdat ik had gehoord dat die zo lang mee gaan. Dat klopt, maar nu zijn ze wel toe aan vervanging. Ik wil ze online bestellen maar kom niet goed uit de maten. Zowel mijn lengte als gewicht (1,59 en 58) komen voor in de tabel voor S, M en L. Van andere maten panty’s neem ik 40-42 (normale kledingmaat 36). Kan ik dan een M nemen van Oroblu?
Alle reacties Link kopieren
Panty’s koop ik altijd een maat groter
Van Oroblu koop ik de maat 38-40 (heb maat 36). Helemaal als je de 'different' neemt. Die zitten gewoon lekker door de brede band boven die dus niet snijdt, en hoef ik geen maat groter te nemen.

Voor andere merken ga ik WEL een maat groter zitten.

https://www.oroblu.nl/online-shop/beenm ... nt-20.html

Deze transparante, matte panty in 20 denier draagt heerlijk comfortabel door de brede, zachte boord die een perfecte pasvorm heeft en daardoor mooi aansluit in de taille

Ook in 40 dernier te koop
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Als ik op de website bij het matenoverzicht kijk, zie ik dat je op het randje van een S zit bij het 4-maten-systeem. Ik zou dus voor een S gaan. Bij alle panty’s die ik van Oroblu koop, wordt dat 4-matensysteem gebruikt. Ik ben zelf lang en weeg rond de 75 kg en neem altijd XL, past goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maat 36, ben 1,77 lang (lange benen) en heb laatst oroblu gekocht in maat XL. De verkoopster zei dat ik echt die maat moest hebben en ze heeft gelijk, ze zitten goed!
het is wat het is
-Nienke- schreef:
24-10-2018 12:55
Als ik op de website bij het matenoverzicht kijk, zie ik dat je op het randje van een S zit bij het 4-maten-systeem. Ik zou dus voor een S gaan. Bij alle panty’s die ik van Oroblu koop, wordt dat 4-matensysteem gebruikt. Ik ben zelf lang en weeg rond de 75 kg en neem altijd XL, past goed.
Op de Bijenkorf website (30% korting) hebben ze XS, S, M, L en XL. Ik ben een klein dikkerdje, dus neig zelf naar M.
Waar staat die tabel van jou?
MinkeDeWit schreef:
24-10-2018 13:01
Op de Bijenkorf website (30% korting) hebben ze XS, S, M, L en XL. Ik ben een klein dikkerdje, dus neig zelf naar M.
Waar staat die tabel van jou?
Een dikkerdje met maat 36?
Alle reacties Link kopieren
Orangetree schreef:
24-10-2018 12:48
Van Oroblu koop ik de maat 38-40 (heb maat 36). Helemaal als je de 'different' neemt. Die zitten gewoon lekker door de brede band boven die dus niet snijdt, en hoef ik geen maat groter te nemen.

Voor andere merken ga ik WEL een maat groter zitten.

https://www.oroblu.nl/online-shop/beenm ... nt-20.html

Deze transparante, matte panty in 20 denier draagt heerlijk comfortabel door de brede, zachte boord die een perfecte pasvorm heeft en daardoor mooi aansluit in de taille

Ook in 40 dernier te koop
die lijken me heel fijn, bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
24-10-2018 13:01
Op de Bijenkorf website (30% korting) hebben ze XS, S, M, L en XL. Ik ben een klein dikkerdje, dus neig zelf naar M.
Waar staat die tabel van jou?
https://www.oroblu.nl/maten

Ook bij 5-maatsysteem zit je daar nog net in S.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ook maat 36, ben wel iets langer dan jij en draag een maat S.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven