Mode & Beauty alle pijlers

Gezocht comfortabele broek.

05-11-2018 09:31 34 berichten
Wie wil mij helpen zoeken.
Ik zoek een comfortabele broek die aan de volgende eisen voldoet:

* Skinny model (strak met smalle pijpen)
* Hoge taille
* Lange benen (lengte maat 34 of Binnenbeenlengte rond de 84 cm)
* Maat 40/42 of L.
* Moet lekker zitten zoals een trainingsbroek, joggingbroek, jogjeans maar wel representatief.
* Liefst zwart.
* Rekbare stof.

Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Ik had een fijne zwarte broek van joggingstof bij Miss Green, misschien is dat wat voor je? Was niet HEEL skinny want daar hou ik niet echt van, maar wel aansluitend.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de 7 jeans van only altijd heel lekker zitten.
Als het zo fijn moet zitten als een joggingbroek, dan is het vaak niet skinny. Misschien dan een tregging.
Alle reacties Link kopieren
Ga kijken bij Studio Anneloes. Dat is travelstof. Zeer rekbaar, kreukt niet, neemt zeer weinig ruimte in in je koffer en zit heerlijk.

Ze hebben allemaal verschillende modellen, ook veel skinny.

De lengte kan afhangen van het model. In de zomer hebben ze ook iets kortere broeken maar nu in de winter is alles behoorlijk lang. Die met splitje zijn soms iets
korter maar niet altijd.

Je kan verkooppunten vinden op hun eigen site. Niet elke winkel heeft een uitgebreidde collectie maar sommige hebben heel veel. Ook online te koop.

De meest populaire , snap niet waarom, is de Franka. Die heeft echter een laag kruis/wordt laag gedragen. Ze hebben veel mooiere modellen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook de broeken van only! Ik heb altijd het type 'onlroyal', mega stretchy en zit daardoor heel lekker. De zwarte wordt na een tijdje wel wat vaag, maar gelukkig kosten ze niet te veel en hebben ze ze bijna altijd in het assortiment :)
Only idd, die heeft fijne broeken.
Alle reacties Link kopieren
De knuffelbroek van Expresso.

Precies wat je zoekt. Bel even naar `Mixx` in Sittard, daar heb ik hem gekocht, die weten precies wat je bedoelt.

Neem wel een maat kleiner, want ik draag normaal maat 44, bij expresso 42 maar in deze heb ik 40.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Niet echt nuttige tips, maar wel een fout die ik zelf vaak heb gemaakt : ik heb ongeveer dezelfde maat, en val vaak voor zo'n model met veel stretch. Zeg, 2 tot 5 % elastaan. Dat lijkt in de winkel heerlijk te zitten, maar tijdens het dragen loop je zo'n broek veel te veel uit. Resultaat : lubberdende knieën en steeds ophijsen als je bukt of gezeten hebt. Ik vind dat vreselijk irritant, hoewel ik er al een paar keer 'ingetrapt ' ben. Eigenlijk is iets minder elastaan dus beter.
Ik draag vandaag een skinny van Wehkamp's eigen merk, volgens mij heet het type 'Britt'. Ik heb hem met slijtageplekken en verfspatjes, maar ze hadden hem toen ook gewoon effen jeansblauw. Ik denk dat ze die nog wel in de collectie hebben. Zit bij mij perfect.
Ook Heine heeft goede broeken die niet zo laag zitten.
Alle reacties Link kopieren
Kijk gewoon even bij C en A.
Ik vind de broeken van Tom Taylor (Nela) heel fijn! Je hebt ook flare broeken die rekken mee en zitten lekker! Tegenwoordig heb je ook van die soort joggingbroek pantalons die er super netjes uitzien!
Of een jeans met joggingstof!
Jufjoke schreef:
05-11-2018 09:52
Niet echt nuttige tips, maar wel een fout die ik zelf vaak heb gemaakt : ik heb ongeveer dezelfde maat, en val vaak voor zo'n model met veel stretch. Zeg, 2 tot 5 % elastaan. Dat lijkt in de winkel heerlijk te zitten, maar tijdens het dragen loop je zo'n broek veel te veel uit. Resultaat : lubberdende knieën en steeds ophijsen als je bukt of gezeten hebt. Ik vind dat vreselijk irritant, hoewel ik er al een paar keer 'ingetrapt ' ben. Eigenlijk is iets minder elastaan dus beter.
Ik draag vandaag een skinny van Wehkamp's eigen merk, volgens mij heet het type 'Britt'. Ik heb hem met slijtageplekken en verfspatjes, maar ze hadden hem toen ook gewoon effen jeansblauw. Ik denk dat ze die nog wel in de collectie hebben. Zit bij mij perfect.
Ook Heine heeft goede broeken die niet zo laag zitten.
Ik heb een wat kleinere maat, maar hier nog nooit last van gehad. Wel van optrekken, maar daar zijn riemen voor uitgevonden.
Alle reacties Link kopieren
Die Studio Anneloes ziet er leuk uit, dank voor de tip!
Wat eten we vanavond?
Bedankt voor de tips!
Ik ga ze eens even rustig bekijken!!
Only is inderdaad een heel fijn merk.
Heb ik nu spijkerbroeken van. Zal eens kijken wat ze daar nog meer van hebben.
Ceylon schreef:
05-11-2018 09:49
De knuffelbroek van Expresso.

Precies wat je zoekt. Bel even naar `Mixx` in Sittard, daar heb ik hem gekocht, die weten precies wat je bedoelt.

Neem wel een maat kleiner, want ik draag normaal maat 44, bij expresso 42 maar in deze heb ik 40.
Bedankt voor de tip!
Precies wat ik zoek klinkt perfect.
Ik woon niet bepaald in de buurt van Sittard (3 uur rijden) hebben ze ook een website?
Jufjoke schreef:
05-11-2018 09:52
Niet echt nuttige tips, maar wel een fout die ik zelf vaak heb gemaakt : ik heb ongeveer dezelfde maat, en val vaak voor zo'n model met veel stretch. Zeg, 2 tot 5 % elastaan. Dat lijkt in de winkel heerlijk te zitten, maar tijdens het dragen loop je zo'n broek veel te veel uit. Resultaat : lubberdende knieën en steeds ophijsen als je bukt of gezeten hebt. Ik vind dat vreselijk irritant, hoewel ik er al een paar keer 'ingetrapt ' ben. Eigenlijk is iets minder elastaan dus beter.
Ik draag vandaag een skinny van Wehkamp's eigen merk, volgens mij heet het type 'Britt'. Ik heb hem met slijtageplekken en verfspatjes, maar ze hadden hem toen ook gewoon effen jeansblauw. Ik denk dat ze die nog wel in de collectie hebben. Zit bij mij perfect.
Ook Heine heeft goede broeken die niet zo laag zitten.
Oh nee teveel stretch is in dit geval dan niet handig!!
Ik ga eens bekijken of Wehkamp die broek nog heeft die jij noemt .
Tnx!
makreel schreef:
05-11-2018 09:37
Ik had een fijne zwarte broek van joggingstof bij Miss Green, misschien is dat wat voor je? Was niet HEEL skinny want daar hou ik niet echt van, maar wel aansluitend.
Hoeft niet super Skinny maar ik draag meestal enkel laarsjes over een broek , dus wil geen wijde pijpen.
Bedankt voor de tip!
veensteker schreef:
05-11-2018 09:47
Ga kijken bij Studio Anneloes. Dat is travelstof. Zeer rekbaar, kreukt niet, neemt zeer weinig ruimte in in je koffer en zit heerlijk.

Ze hebben allemaal verschillende modellen, ook veel skinny.

De lengte kan afhangen van het model. In de zomer hebben ze ook iets kortere broeken maar nu in de winter is alles behoorlijk lang. Die met splitje zijn soms iets
korter maar niet altijd.

Je kan verkooppunten vinden op hun eigen site. Niet elke winkel heeft een uitgebreidde collectie maar sommige hebben heel veel. Ook online te koop.

De meest populaire , snap niet waarom, is de Franka. Die heeft echter een laag kruis/wordt laag gedragen. Ze hebben veel mooiere modellen.
Bedankt voor de tip, ik ga eens kijken :)
Spookiieej schreef:
05-11-2018 10:02
Ik vind de broeken van Tom Taylor (Nela) heel fijn! Je hebt ook flare broeken die rekken mee en zitten lekker! Tegenwoordig heb je ook van die soort joggingbroek pantalons die er super netjes uitzien!
Ja zoiets zoek ik een joggingbroek van soort pantalon Stof. Comfortabel maar toch representatief.
Spijkerbroek vind ik niet lekker genoeg zitten meestal .
Alle reacties Link kopieren
Only heeft ook een soort pantalon van stretch stof, de OnlPoptrash. Deze is verkrijgbaar als trackpants, krijtstreep en gewoon egaal. Misschien inmiddels in allerlei kleuren en prints (ik werkte bij Only en des tijds hadden we de genoemde modellen). Ik kan wonen in die broek! Het zit als een joggingbroek maar is wel netjes. Ook omgedoopt tot mijn favoriete vlieg-broek!
Van die nette jogging- of paperbag broeken van only of vero moda. O.a. ook online te koop bij Zalando.
Alle reacties Link kopieren
blondie-90 schreef:
05-11-2018 13:41
Only heeft ook een soort pantalon van stretch stof, de OnlPoptrash. Deze is verkrijgbaar als trackpants, krijtstreep en gewoon egaal. Misschien inmiddels in allerlei kleuren en prints (ik werkte bij Only en des tijds hadden we de genoemde modellen). Ik kan wonen in die broek! Het zit als een joggingbroek maar is wel netjes. Ook omgedoopt tot mijn favoriete vlieg-broek!
ja die! Top broek!!
Alle reacties Link kopieren
Eva_1983 schreef:
05-11-2018 13:06
Bedankt voor de tip!
Precies wat ik zoek klinkt perfect.
Ik woon niet bepaald in de buurt van Sittard (3 uur rijden) hebben ze ook een website?

Hij is van Two Parts (sorry, veel van Expresso en ik koop veel bij Mixx). Als je ze even belt kunnen zij je waarschijnlijk precies vertellen welk artikelnummer je moet hebben en Two Parts heeft vast wel een eigen site.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
05-11-2018 17:01
Hij is van Two Parts (sorry, veel van Expresso en ik koop veel bij Mixx). Als je ze even belt kunnen zij je waarschijnlijk precies vertellen welk artikelnummer je moet hebben en Two Parts heeft vast wel een eigen site.
bedoel je niet Part Two??
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
05-11-2018 17:05
bedoel je niet Part Two??
:zzz:

Inderdaad. Iets met te weinig slaap...
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven