Mode & Beauty alle pijlers

Piercings, tot welke leeftijd 'kan' het nog?

06-11-2018 10:56 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wat oorpiercings en een (niet opvallende) tongpiercing. Al jaren. Vind ik mooi/leuk.
Nu ben ik zelf moeder en vraag ik me af, tot welke leeftijd 'kan' het nog volgens jullie?

Los van het feit dat iedereen dat lekker zelf moet weten, vind ik wel dat het soms wat tokkie kan over komen. Waar ligt de grens?
Tot je het zelf leuk vindt denk ik.
24.

Het ligt natuurlijk ook aan wat voor type je bent, of het helemaal past bij je look. Als je moeder bent vind ik het persoonlijk al minder snel kunnen.

Oorpiercings vind ik dan overigens nog niet zo erg, dat kan je nog zien als oorbellen, een tongpiercing kan wat mij betreft nooit. Wat vind ik dat ordinair zeg.
Er is geen grens wat mij betreft. Kan bij jongere mensen soms net zo ordinair zijn. Of juist leuk staan.
En zo'n koe-ring in je neus kan wat mij betreft ook nooit.
Ik kende iemand die rond haar 20ste allemaal ijzer in haar gezicht had, toen vond ik het tot daaraan toe, paste wel bij het type enzo. Nu loopt ze tegen de 30 en heeft ze nog steeds een stuk ijzer in haar lip, dan denk ik echt van, hou er mee op joh.
RégineFilange schreef:
06-11-2018 10:59
24.

Het ligt natuurlijk ook aan wat voor type je bent, of het helemaal past bij je look. Als je moeder bent vind ik het persoonlijk al minder snel kunnen.

Oorpiercings vind ik dan overigens nog niet zo erg, dat kan je nog zien als oorbellen, een tongpiercing kan wat mij betreft nooit. Wat vind ik dat ordinair zeg.
Waarom kan het bij moeders niet? Als het ze goed staat zie ik het probleem niet.
RégineFilange schreef:
06-11-2018 11:00
En zo'n koe-ring in je neus kan wat mij betreft ook nooit.
En toch zijn er vrouwen die dat heel goed staat.
Lord*Voldemort schreef:
06-11-2018 11:02
Waarom kan het bij moeders niet? Als het ze goed staat zie ik het probleem niet.
Ach, het kan wel. Ik vind het zelf alleen raar en ordinair in veel gevallen, maar goed, boeiend wat ik vind.
Lord*Voldemort schreef:
06-11-2018 11:03
En toch zijn er vrouwen die dat heel goed staat.

Vrouwen die toch al op een koe lijken?
RégineFilange schreef:
06-11-2018 11:01
Ik kende iemand die rond haar 20ste allemaal ijzer in haar gezicht had, toen vond ik het tot daaraan toe, paste wel bij het type enzo. Nu loopt ze tegen de 30 en heeft ze nog steeds een stuk ijzer in haar lip, dan denk ik echt van, hou er mee op joh.

Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind wenkbrauw en lip piercings ook boven de 30 eigenlijk niet meer passen, maargoed als je dan weer helemaal getattoeerd bent ofzo past het wel weer bij je type.

Tongpiercings vind ik ook heel ordi als ze zichtbaar zijn tijdens het praten. Dat is de mijne totaal niet. Sommige mensen kwamen er pas jaaaaren later achter dat ik er eentje heb, toen het onderwerp bijvoorbeeld ter sprake kwam.
RégineFilange schreef:
06-11-2018 11:05
Vrouwen die toch al op een koe lijken?
Nee zijn meestal geile milfjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zelf minder mooi worden als alles uit gaat zakken. Dus sommige mensen kunnen dan nog wel even door.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Moooo
aankleefsjaan wijzigde dit bericht op 06-11-2018 11:11
2.60% gewijzigd
aankleefsjaan schreef:
06-11-2018 11:06
Tongpiercings vind ik ook heel ordi als ze zichtbaar zijn tijdens het praten. Dat is de mijne totaal niet. Sommige mensen kwamen er pas jaaaaren later achter dat ik er eentje heb, toen het onderwerp bijvoorbeeld ter sprake kwam.

Waarom nemen mensen tongpiercings? Het lijkt me horror om 'm te laten zetten en hij is dus (in jouw geval) niet eens bedoeld om gezien te worden? En dan zit je met zo'n ding in je mond?
aankleefsjaan schreef:
06-11-2018 11:10
Afbeelding

Moooo

Hahaha, ik wilde ook moooo posten :proud:
Alle reacties Link kopieren
aankleefsjaan schreef:
06-11-2018 10:56

Los van het feit dat iedereen dat lekker zelf moet weten, vind ik wel dat het soms wat tokkie kan over komen. Waar ligt de grens?
Grappig dat je het zelf zegt. Ik vind bepaalde soorten piercings ongeacht de leeftijd altijd tokkie. Zie steentje ergens willekeurige op het lijf bijvoorbeeld. Verschrikkelijk!

Een extra ringetje in het oor (boven in oor?) vind ik juist stoer, zelfs een beetje sexy bij het juiste type vrouw. Zolang het geen hele rij is :P
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
06-11-2018 11:11
Waarom nemen mensen tongpiercings? Het lijkt me horror om 'm te laten zetten en hij is dus (in jouw geval) niet eens bedoeld om gezien te worden? En dan zit je met zo'n ding in je mond?
Ik vond het toen ik 16 was vooral heel erg kicken. Want MelB van de Spice Girls had het ook :whoops:
Lekker rebels ofzo. Mannen vinden het vaak wel geil. Ik vind het wel leuk iets stiekems te hebben. Heb ook intiempiercings gehad, die zijn er inmiddels al een aantal jaar uit.
Het laten piercen was geen hel, maar wel een adrenaline kick.
RégineFilange schreef:
06-11-2018 11:05
Vrouwen die toch al op een koe lijken?

Dit loopt hier nou nooit in de wei:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Vind dat iedereen dat zelf moet weten.....

Sprak laatst op een feestje met een dame die een piercingshop had en die kreeg steeds meer moeders en dochters voor een intimpiercing en tepelpiercings....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 24 en heb een neuspiercing (ringetje). Ik krijg er nog steeds veel 'complimenten' (''ik vind piercings bij de meeste mensen lelijk, maar bij jou staat het heel mooi'') over, maar ik ben zeker niet van plan hem nog jaren te dragen. Ik geef het nog maximaal twee jaar, dan ben ik er zelf wel een keertje klaar mee. Niet alleen omdat ik dan ouder word, maar ook omdat ik hem dan zelf wel een keertje zat ben. Ik heb hem al sinds mijn 21e, het moet ook een keer klaar zijn.

Wenkbrauw- en tongpiercings vind ik sowieso helemaal niks. Oorpiercings vind ik bijvoorbeeld wel weer prima kunnen, ook bij oudere mensen. Het is echt een kwestie van persoonlijke smaak.
Alle reacties Link kopieren
100.

Lekker belangrijk wat een ander doet.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
max27 schreef:
06-11-2018 11:12
Grappig dat je het zelf zegt. Ik vind bepaalde soorten piercings ongeacht de leeftijd altijd tokkie. Zie steentje ergens willekeurige op het lijf bijvoorbeeld. Verschrikkelijk!

Een extra ringetje in het oor (boven in oor?) vind ik juist stoer, zelfs een beetje sexy bij het juiste type vrouw. Zolang het geen hele rij is :P
Ik heb in 1 oor bovenin 2 ringetjes en onderin 3. In het andere oor een ringetje in de tragus (dat flapje), een kleine tunnel onderin en een gewoon ringetje er naast.. de tunnel is overigens nu gewoon een dicht huidskleurig bolletje omdat ik het gat wel weer tokkie vond. Kan er helaas geen andere oorbel meer in doen omdat het zo is uitgerekt. Vind het nu best subtiel.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
06-11-2018 11:14
Dit loopt hier nou nooit in de wei:

Afbeelding
Ryan :love:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven