Mode & Beauty alle pijlers

Sieraden kiezen

05-12-2018 21:21 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden!

Ik heb jullie advies nodig... Ik ben een echte nitwit wat betreft sieraden (en eigenlijk sowieso qua mode en alles wat daarmee te maken heeft).

Ik ben op zoek naar tips. Wat zijn leuke sieradenmerken met een leuk prijskaartje?

En wat zou me goed staan? Ik kom er niet uit. Veel gelezen over wat bij mij zou moeten passen (kleurenpalet, warm vs. koel) maar ik kom er niet uit. Volgens deze theorie zou een blauwe ondertoon in de huid betekenen dat koele kleuren (zilver) beter staan en een groene ondertoon warme kleuren (goud). Nou heb ik volgens mij een blauwe ondertoon. En donkerblauwe ogen. Wat ook zou duiden op koele kleuren. Maar! Daarnaast ben ik rossig (enigszins asblond haar met rode gloed), heb ik sproeten en staan warme kleuren me over het algemeen beter dan koude kleuren (denk ik). De kleuren waarvan ik weet dat ze me echt NIET staan zijn beige, lichtblauw.. Of eigenlijk gewoon alle pasteltinten. Intens bruine kleuren staan me goed en als ik intens rood draag krijg ik veel complimenten, al vind ik het zelf een lastige kleur.

Waar moet ik beginnen? Ik ben op zoek naar vrij basic, subtiele sieraden. Ringen vind ik vervelend dus die zoek ik niet. Een statement ketting of oorbellen vind ik ook leuk.

En wat vinden jullie van rosé goud? Is dat net zo makkelijk te combineren als goud of silver? Wat dragen jullie zelf het liefst?

Ik geloof dat het een vrij lang verhaal geworden is. Sorry daarvoor! Ik ben benieuwd naar jullie tips. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wat meer kijken naar wat je mooi vindt in plaats van wat in je kleurenpalet past. Dat gezegd hebbende vind ik rosé goud neutraler dan goud of zilver.
Ik heb een paar mooie sieraden van Pilgrim, misschien iets voor jou.
En vandaag een prachtige rosé gouden ring gekregen (iig die kleur ) van Melano. Met verwisselbare steen. Maar goed, je houdt niet van ringen.
Tips dus: Pilgrim, Breill, Ti Sento.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nova-Q

Allereerst zou ik kijken naar wat je mooi vindt, dat is het belangrijkst. :) Daarnaast is bij blond haar goud vaak het mooist en bij donker haar zilver.
Jij hebt een koele ondertoon in je gezicht, maar wel een warme haarkleur lees ik, moeilijk in te schatten van achter een computer, maar je zou eens aan de juwelier kunnen vragen wat zij adviseren?
Zinzi is een merk dat veel door jonge vrouwen wordt gedragen, heeft mooie sieraden en niet al te duur.

Begin eens met een armbandje. Of basic oorbellen. Die zijn er al vanaf ongeveer 20 euro. Als het goed bevalt kun je daarna wat duurders kopen toch?
In deze maand hebben verschillende merken aanbiedingen.


Succes ;)
Wat is een statement ketting?

TO, gewoon eens bij een juwelier naar binnen stappen en wat dingen uitproberen?
Ik vind zelf organische, matte sieraden mooi.
Bij blauwe ogen staan blauwe stenen in de oorbellen ook erg mooi vind ik maar dat is wellicht niet zo basic.
Ik draag alleen oorbellen. Ik vooral veel hangers van Camps & Camps. Verkrijgbaar bij de Bijenkorf.

https://www.debijenkorf.nl/product-list ... Term=Camps

Ik kies sierraden bij mijn outfit, niet bij mijn uiterlijk. Ik mix nooit goud en zilver.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
05-12-2018 22:36
Ik draag alleen oorbellen. Ik vooral veel hangers van Camps & Camps. Verkrijgbaar bij de Bijenkorf.

https://www.debijenkorf.nl/product-list ... Term=Camps

Ik kies sierraden bij mijn outfit, niet bij mijn uiterlijk. Ik mix nooit goud en zilver.
Wat een fantastisch merk! Dank voor de tip!

TO, Ti Sento is inderdaad een heel geschikt merk om eens naar te kijken. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook blank, blauwe ogen en bruin haar, maar wel sproeten. Voorheen droeg ik alleen zilver, tegenwoordig combineer ik afhankelijk van mijn outfit.

Ik heb een gouden en zilveren horloge, En een aardige collectie ‘van alles wat’. Ik ben goedkoop begonnen: H&M, Zara... vervolgens toen duidelijk werd wat ik graag droeg duurdere varianten gaan zoeken. De Bijenkorf (app) is dan een goede hulp. Statement kettingen heb ik nog steeds alleen relatief goedkoop. Uiteindelijk kun je ze niet elke dag om want dan wordt je ‘die van die ketting’ en ik merk dat ik er na een jaar toch op uitgekeken raak.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel wat tips waar je leuke sieraden kan vinden tegen een mooie prijs.

www.frederiquestijl.nl
www.marleensieraden.nl
http://www.sinsjewelry.com
www.campsencamps.nl

winkels kun je bij Bijoux Brigitte kijken zitten in meerdere steden. Bijenkorf heeft ook goedkoper segment.

Over smaak valt niet te twisten maar breed aanbod en betaalbaar!

Check ook instagram eens zitten veel verkopers op. en de website met de meeste sieraden tegen elke prijs.
www.etsy.com

Ja en wat staat je mooi? Gewoon passen. Je kan ook fotos maken en delen met vrienden of hier (als je dat wil)
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden, late reactie, Was helemaal vergeten te reageren! Stom, sorry!

Er staan erg leuke dingen tussen. Ik heb inmiddels wat basic dingen besteld op bijenkorf.nl.

Bedankt voor alle tips! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven