Mode & Beauty alle pijlers

Winterlaarzen voor volle kuiten gezocht.

07-12-2018 13:21 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,

Ik koop eigenlijk altijd enkellaarzen, omdat ik forse kuiten heb en daarom geen hoge laarzen pas. Shop uitjes voor laarzen waren altijd een hel, dus ben ik er een paar jaar terug mee gestopt.

Nu heb ik wel het idee dat hoge laarzen mijn kuiten smaller zou laten lijken.
Ik heb altijd wel een goed voetbed nodig.

Heeft iemand tips over waar ik zou kunnen slagen?
Alle reacties Link kopieren
Hoge laarzen waardoor je kuiten smaller lijken? :whut:
Ik heb ook plofkuiten, en hoge laarzen maken dat alleen maar veel erger (als ik die al aankrijg dus). Ik vind het geen gezicht eerlijk gezegd.
.
Paprika heeft laarzen voor grote kuiten. Van Haren ook trouwens.
https://www.wehkamp.nl/zoeken?Ntt=papri ... =typeahead
Alle reacties Link kopieren
https://www.assem.nl/filter_t/?tn_cid=1 ... 29&tn_st=1

Ik hoop dat de link werkt.
Anders www.assem.nl en zoeken onder laarzen en daarna kuitomvang selecteren
Oh, die van Paprika zijn van imitatieleer. Dat had ik niet gezien. Tja, dan weet ik het ook niet.
Gabor en Tamaris hebben ze ook.
Alle reacties Link kopieren
JJ footwear heeft laarzen voor forse kuiten.
Ik weet niet wat je kuitmaat is, maar als die meer is dan 42cm dan passen de normale merken al snel niet meer. Mijn kuiten meten 47cm en ik heb goed passende laarzen van jj footwear.
Niet heel goedkoop, maar lopen wel echt fijn en blijven mooi.

Ik heb overigens nou niet echt het idee dat mijn kuiten slanker lijken in hoge laarzen, eerder het omgekeerde. Maar ja, ik vind laarzen soms mooi en dat ik volle kuiten heb zie je toch wel.
Ik heb dikke kuiten en moet dus ook altijd een wijdere schacht hebben want in normale hoge laarzen pas ik niet. Ik zou kijken voor JJ footwear, die zijn duur maar doe er al 10 jaar mee. En ik heb ook een paar van Caprice.

En nee m'n kuiten lijken er niet kleiner door maar ik vind het nu het kouder wordt vooral lekker warm om m'n benen. Ik trek trouwens altijd wel m'n broek over m'n laarzen want een broek erin past bij mij niet.
Alle reacties Link kopieren
Zelf ook stevige kuiten(niet gemeten, maar 'normale' laarzen zijn doorgaans een probleem), bij mij passen de laarzen van Kiomi(huismerk van Zalando volgens mij) heel goed. Ze zijn sowieso ruim gesneden, en daarnaast ook vaak voorzien van stretch aan de achterzijde.
Alle reacties Link kopieren
Het zal misschien niet slanker lijken, maar onder een jurkje vind ik het soms mooier.
Ik heb het idee dat bij een enkellaarsje dan echt een kuit erboven zo lomp staat.

Ik zal kijken naar JJ. Komt mij ergens ook bekend voor. Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg normale laarzen ook niet dicht,maar deze heb ik! En zijn erg fijn

https://www.zalando.nl/calvin-klein-laa ... FwQAvD_BwE
Wat trouwens ook fijn is, mijn JJ's bleken een losse inlegzool te hebben dus kon die makkelijk wisselen toen ik steunzolen kreeg. Vind het altijd irritant als de inlegzool vast gelijmd zit want als die er dan uit moet dan ben ik bang dat ik de schoen sloop.
Je hebt tegenwoordig ook laarzen die een stretch schacht hebben
Ik geloof ook echt niet dat laarzen je kuiten smaller laten lijken. Zelf heb ik ook altijd moeite om laarzen te vinden, ik vind het me ook niet staan. Ik ben 180 en dan heb je meer been. Een vriendin van me is 1.63 en draagt maat 52/54, zij heeft dus kortere benen. Ze heeft zelf het idee dat het sexy staat maar het staat echt voor geen meter en maakt haar benen juist nog dikker.

Maar goed, iedereen moet dragen waar hij/zij zichzelf fijn bij voelt. Als je googled op laarzen met een extra brede schacht dan vind je genoeg.
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
07-12-2018 15:13
Ik geloof ook echt niet dat laarzen je kuiten smaller laten lijken. Zelf heb ik ook altijd moeite om laarzen te vinden, ik vind het me ook niet staan. Ik ben 180 en dan heb je meer been. Een vriendin van me is 1.63 en draagt maat 52/54, zij heeft dus kortere benen. Ze heeft zelf het idee dat het sexy staat maar het staat echt voor geen meter en maakt haar benen juist nog dikker.

Maar goed, iedereen moet dragen waar hij/zij zichzelf fijn bij voelt. Als je googled op laarzen met een extra brede schacht dan vind je genoeg.
Met maat 52 ben je sowieso niet sexy..
beetjegek schreef:
08-12-2018 13:04
Met maat 52 ben je sowieso niet sexy..
Wat een vreemde, onaardige opmerking. En nee, ik heb geen maat 52.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven