Mode & Beauty alle pijlers

Ipl ervaringen

07-12-2018 15:53 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week een Phillips ipl apparaat gekocht. Vandaag voor het eerst gebruikt.

Nu ben ik benieuwd naar de ervaringen van andere gebruikers van een ipl apparaat. Wanneer merkte je verschil in haargroei?
Alle reacties Link kopieren
Top apparaat. Beste aankoop in jaren..
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Vera8 schreef:
07-12-2018 16:06
Top apparaat. Beste aankoop in jaren..
Goed om te horen! Merkte je al snel resultaat?
Alle reacties Link kopieren
Tvp! Dit lijkt me het perfecte kerstcadeau voor mezelf :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Braun, maar die werkt hetzelfde.
Haartjes komen steeds langzamer terug. Ben blij dat ik em gekocht heb.
Alle reacties Link kopieren
Gebruiken jullie het alleen op je benen? Of ook oksels en bikinilijn?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ook oksels en bikinilijn.
Eerst flitste ik elke week. Nu nog 1 keer per maand.
Alle reacties Link kopieren
Iedere week flitsen??

In mijn gebruiksaanwijzing boekje staat dat het om de week mag.
Alle reacties Link kopieren
In de mijne ook, maar ik heb elke week gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
07-12-2018 21:03
In de mijne ook, maar ik heb elke week gedaan.
Ga dat ook eens proberen... dan blijven die haren een stuk sneller weg!
Alle reacties Link kopieren
Ja, en je hoeft het maar een maand te doen. Je merkt vanzelf dat het minder vaak nodig is.
Alle reacties Link kopieren
Zo vaak flitsen is eigenlijk niet nodig.

Haren groeien in verschillende stadia en kunnen alleen aangepakt worden wanneer ze in een bepaalde groeifase zitten en daarom is iedere zes weken flitsen goed genoeg.

Ik flits zelfs nog minder vaak.

Echt helemaal compleet kaal is het niet. Maar de haren groeien super langzaam. Het zijn er voor mijn gevoel veel minder en ze zijn veel dunner. Dus dan haal ik er tijdens het douchen even een scheermes langs en kan ik weer weken/maande vooruit.

En het allermooiste is dat ik geen last meer heb van ingegroeide haren en bijbehorende rode bultjes, jeuk of pijn.

Vergeet niet dat het apparaat een bepaald aantal ‘flitsen’ heeft waardoor hij na verloop van tijd ‘op’ is en je een nieuwe moet kopen. En ze zijn nu niet bepaald goedkoop. Alleen daarom zou ik het aantal flitssessies al niet onnodig opvoeren.

Ik heb het ideale huid/haartype voor dit apparaat. Dat is ook iets wat van belang is voor de mate van succes.

Heb gedurende de jaren vanalles geprobeerd en er heel veel geld aan uitgegeven. In salons en aan apparatuur wat permanente resultaten garandeerde. Met wisselend succes.

Ik vind het fijn om niet de deur er voor uit te hoeven. En wanneer je naar de kosten kijkt (heb hem nu een jaar of vier en schat dat ik er zeker nog wel vier jaar mee toe kan) dan komem de kosten op zo’n zestig euro op jaarbasis.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Mijn haartjes waren na een week toch wel weer gegroeid in het begin. Nu niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Update; nu 3 keer benen geflitst. Haargroei is al stuk minder en er zijn al kleine stukjes waar helemaal geen haren meer groeien. Super blij met dit apparaat.
Donderdag is flits avond dan wil ik ook mijn oksels gaan proberen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn hè?
Oksels zijn iets pijnlijker, maar het is in een minuut gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Voor de ipl gebruikers... Hoelang gaan jullie door? Ben nu paar weken bezig en de haren zijn al stukken minder, zelfs op sommige stukken helemaal niks meer. De haren die terug komen zijn zachter.
Is dit dan het moment om te stoppen totdat het allemaal weer meer wordt? Of gewoon wekelijks blijven flitsen?
Alle reacties Link kopieren
Hier was ik in eerste instantie best tevreden maar de haren gaan in hun eigen cyclus groeien waardoor ik uiteindelijk elke dag kon scheren wilde ik een glad resultaat hebben. Geen succes dus hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruikte de apps van Philips erbij om te zien hoe vaak en wanneer.

Wel erg tijdsintensief als je benen, bikinilijn en oksels wilt doen, en daarnaast ook gewoon nog moet scheren. Het leverde daarom mij niets op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven