Mode & Beauty alle pijlers

Gel-achtige nagellak

09-12-2018 11:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nepnagels gehad en heb deze er nu af gehaald. Het valt me mee hoe dun mijn nagels zijn, maar het nageloppervlak is wel ruw.
Ik heb al wat geprobeerd te polijsten, maar dat hielp matig en ik wil mijn nagels niet nog dunner maken.

Nu wide ik ze lakken, maar dat werd erg lelijk omdat je iedere oneffenheid ziet. Ik had expres de lakken van Sally Hansen gebruikt omdat die adverteert met "gelnagels zonder lamp". Maar de lak is erg dun en accentueert alleen maar iedere oneffenheid. Ook de lak van Catrice werd niet mooi.

Weet iemand een (dikkere?) nagellak die de nagels een beetje "opvult" en een mooi glad resultaat geeft?
Sally Hansen is inderdaad dun, waardoor het lastig is om die er mooi op te krijgen. Hij loopt uit waardoor er meer onder de lak komt dan je nagels.... ;-)
Ik ben tevreden over de Rimmel gel lak, deze is wat dikker, blijft goed zitten en is door het brede kwastje makkelijk op te brengen.
Gebruik een ridge-filling basecoat. Deze egaliseert. Ik ben van van die van Essie!

Sowieso gebruik ik altijd een basecoat, twee lagen kleur en een topcoat. Afhankelijk van de kleur blijft het zo’n 5 dagen mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ridge filling basecoat, ik wist niet eens dat het bestond. Klinkt als de oplossing, ik ga zo op jacht in de stad! :)
Alle reacties Link kopieren
Als je een 4 fasen vijl koopt kan je met de vijl (nummer1) heel zachtjes die dingen van je nagel vijlen en ze minder duidelijk krijgen. Daarna lakken.
Internagelaktisch
Ik lak altijd 4 lagen (vooral opi). Dan merk ik geen oneffenheden meer
Alle reacties Link kopieren
De gel topcoat van Essence of Rimmel is heel goed. Lekker dik, droogt snel en glanst mooi.
Alle reacties Link kopieren
Glitterlakje erop en je ziet geen oneffenheden meer :-D
Alle reacties Link kopieren
Essie Gel Couture!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven