Mode & Beauty alle pijlers

Ik zoek een 90s kledingmerk

10-12-2018 10:11 36 berichten
Dit is een beetje futiel om een heel topic aan te wijden, sorry daarvoor, maar hey er zijn ook vaak topics met 'ik zoek een liedje' en ik weet eve niemand aan wie ik dit kan vragen. En ik zit er maar mooi mee. Het schoot me ineens te binnen dat er eind jaren negentig (denk ik) een kledingmerk was dat mijn vriendinnetjes en ik heel mooi vonden en waar we alles van wilden, en ik wide plaatjes googlen voor nostalgie. Maar ik kan niet op de naam komen! Het was heel kleurrijk spul en volgens mij was het Spaans of Latijns Amerikaans of zo, het had iets weg van Desigual. Iemand?
La Pajayo ?
anoniem_370825 wijzigde dit bericht op 10-12-2018 10:12
27.27% gewijzigd
Lapagayo ofzo?
Hahaha moet haast wel !
Nee.... Maar dat komt me héél bekend voor.
Oh wow dat is lelijk! Ik had meer iets in mijn hoofd dat klonk als Gusto of zo, maar daar vind ik niks op.
Alle reacties Link kopieren
Niet Spaans, maar wel kleurrijk spul was Mac & Maggie .
Afbeelding

Volgens mij had ik of iemand die ik kende zelfs deze trui, au. Wat ik zoek is echt later in de 90s.
Alle reacties Link kopieren
oilily
Alle reacties Link kopieren
Oilily? Al hadden we dat vooral sjaaltjes van.
Hysterische printjes denk ik ook aan Oillily
Chipie
Lapagayo
Hookipa
El Charro
Nafnaf
Mac & Maggie

Dit zijn de kledingmerken die helemaal in waren destijds. Zit hier iets voor je bij?
Het was met allemaal printjes die gecombineerd zijn als ik het me goed herinner, als een soort patchwork effect, dus dat je bloemen op je mouwen hebt en iets heel anders op de rest. En met gezichten van vrouwen ook wel eens.
emanuelle moustache?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
10-12-2018 10:19
Het was met allemaal printjes die gecombineerd zijn als ik het me goed herinner, als een soort patchwork effect, dus dat je bloemen op je mouwen hebt en iets heel anders op de rest. En met gezichten van vrouwen ook wel eens.
Oh ja, die. Dat was inderdaad iets als Gusto.
Nee aargh. Misschien was het meer rond 2000 dan. Ik heb sterk het gevoel dat het klinkt als Gusta?
Mevrouw75 schreef:
10-12-2018 10:20
Oh ja, die. Dat was inderdaad iets als Gusto.
Dan hebben ze dat stukje geschiedenis knap uitgewist op Het Internet.
fryskefaam schreef:
10-12-2018 10:17
Oilily? Al hadden we dat vooral sjaaltjes van.
Oh gut ja. Ik had er ook een aantal! Duur dat ze waren! En hysterisch, al vond ik dat toen tof. Een polo, overhemd, Diesel Fellow en Timberlands waren niet compleet zonder zo’n olijk sjaaltje.

Achteraf zag ik er stom uit. :)
Mucho gusto
CUSTO BARCELONA!
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
10-12-2018 10:22
CUSTO BARCELONA!
Super!
Die heb ik even gemist geloof ik :proud:
Mooi dat je het weer weet !
Nu schiet me ook weer te binnen dat ik een Oilily rugzak had met allemaal poezen erop in felle kleuren, wat zou ik die graag nog steeds hebben. :love:
Kameelperd schreef:
10-12-2018 10:24
Die heb ik even gemist geloof ik :proud:
Mooi dat je het weer weet !
Ja nou kan ik verder met me leven. Het valt een beetje tegen moet ik zeggen, in mijn hoofd was het veel kleurrijker.
Alle reacties Link kopieren
*Toos* schreef:
10-12-2018 10:21
Oh gut ja. Ik had er ook een aantal! Duur dat ze waren! En hysterisch, al vond ik dat toen tof. Een polo, overhemd, Diesel Fellow en Timberlands waren niet compleet zonder zo’n olijk sjaaltje.

Achteraf zag ik er stom uit. :)
Zo’n outfit met zo’n sjaaltje was ook wel stereotype truttig en echt het sufste van oilily dat ze ooit gemaakt hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven