Mode & Beauty alle pijlers

Goodiebox?

10-12-2018 11:05 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie telkens reclame voorbij komen op social media over een goodiebox.
En ik word eigenlijk heel nieuwsgierig naar deze box.
En heel erg, ik weet het, ik ben heel gevoelig voor de zin: waarde 120 euro voor de prijs van 19,95.

Is er iemand die een abonnement heeft of heeft gehad op deze box?
En wil je er iets over kwijt.
Heb je de box voor december al?
En wat zit er in ;)
Alle reacties Link kopieren
Trap er niet in. Je zit vast aan een abonnement, en krijgt elke maand zooi opgestuurd waar je niet op zit te wachten. Natuurlijk is t geen 120 euro waard. Troep uit China voor een paar euro.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
10-12-2018 11:08
Trap er niet in. Je zit vast aan een abonnement, en krijgt elke maand zooi opgestuurd waar je niet op zit te wachten. Natuurlijk is t geen 120 euro waard. Troep uit China voor een paar euro.
Omdat je daadwerkelijk ervaring met deze box hebt of per definitie overal op afgeeft?

Ik heb de boxen bekeken en vind er te weinig in zitten voor 20 euro.
anoniem_370091 wijzigde dit bericht op 10-12-2018 11:59
8.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ken de goodiebox niet, maar er zijn genoeg unboxings te vinden op internet van de afgelopen maanden. Ff googlen dus en voor jezelf bepalen of de inhoud je aanspreekt, dat hangt van zoveel dingen af dat wij daar geen zinnig antwoord op kunnen geven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helemaal niet de ervaring die Madeliefjes heeft.
Het abonnement is makkelijk op te zeggen (heb een vriendin een paar maanden cadeau gedaan).
Zelf nog steeds abonnee en word nog iedere maand blij van mijn box!
Ja, er zitten soms spullen tussen die ik niet kan gebruiken, maar die geef ik met liefde weg. En daar is ook een FB-ruilpagina voor geloof ik.

Absoluut geen rommel uit China in mijn box! Leuke producten om te proberen, sommige heb ik zelf opnieuw aangeschaft toen ze op waren, zo enthousiast was ik erover. Maar het is voor mij vooral een maandelijks verwen/tut-momentje waar ik blij van word :$
Alle reacties Link kopieren
Oh en nee, de box van december is nog niet binnen :(
Die verwacht ik eind deze/begin volgende week!
Alle reacties Link kopieren
Wisselende meningen dus.
Ik ga voor de positieve!
Ik las ook dat het makkelijk opzegbaar is. Of zelfs terug te sturen.

De box van november leek me wel leuk eigenlijk.
Ik heb me aangemeld en hoop dat ik die nog krijg.
Ik heb er al een mail aan gewaagd.

Ik ben benieuwd.

@Liezze, ben je al lang abonnee?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me heel goed voorstellen waarom mensen hier een abonnement op nemen. Het is toch hartstikke leuk om elke maand een verrassing te 'krijgen '?
Zelf doe ik het niet, omdat ik de laatste jaren erg kritisch en merktrouw ben in wat ik op mijn gezicht smeer. Blijft het lichaam over, en ik heb weer minder met bad- en doucheproducten. Make up hou ik wel van, maar daar hamster ik zelf al zo veel van, en dat wil ik sowieso ook liever zelf uitzoeken.
Dus niet voor mij, maar wel een heel leuk concept. Gewoon doen, je kunt het gewoon opzeggen als je het beu bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind goodiebox super leuk! Elke maand een cadeautje. Er zitten echt goede merkproducten in, het is absoluut geen rommel. Ik ben er na 6 maanden wel mee gestopt omdat je zo veel producten verzamelt, ik kreeg ze niet “op”. Dus nu een pauze en wie weet over een paar maanden weer starten!
Ik heb hem afgelopen maand voor het eerst binnengekregen! Ik was wat sceptisch over de ingrediënten eerst, ik ben gevoelig voor alcohol en parfum en kon nergens ingrediënten vinden, en de producten zagen er echt uit als parfumbommen. Berichtje gestuurd, snel antwoord, bleek dat de ingrediëntenpagina gewoon ergens op de site verstopt stond. Ingrediënten stonden me aan, dus besteld!

Als je het enkel doet voor het "120 euro voor 19,95 euro" zou ik het afraden. Je krijgt inderdaad soms troepjes/dingen die je niet nodig hebt (in mijn box zat bijvoorbeeld een slaapmasker, ik heb in de avond altijd olie op mijn gezicht dus dan ga ik geen slaapmasker op m'n ingevette huid doen natuurlijk). Of alle producten écht zo veel waard zijn (de advertentie heeft het over 65 euro als totale waarde geloof ik?) betwijfel ik ook. De olie die je er nu tijdelijk bij krijgt als nieuwe klant ruikt heerlijk, trouwens!

Ik heb de box vooral besteld omdat ik het verrassingseffect zo leuk vind en ik wat nieuwe dingen wil proberen, op het gebied van make-up, maar ook van gezichtsverzorging. Via social media reageren ze snel en leuk, wel heel erg heppie-de-peppie en overenthousiast (waar ik dan weer niet zo van ben), maar qua opzeggen zou ik geen problemen verwachten. Voor 20 euro zou ik zeggen: probeer het gewoon, je kan het altijd weer opzeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inderdaad al een heel enthousiast mailtje terug gekregen.
En ik krijg eerst nog de box van november, daar ben ik blij mee.
Ik lees goede reacties op de lipoil en wenkbrauwroller.
En dan ook nog deze maand die van december.
Ik ben heel benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
bartjes schreef:
10-12-2018 15:18
Ik heb inderdaad al een heel enthousiast mailtje terug gekregen.
En ik krijg eerst nog de box van november, daar ben ik blij mee.
Ik lees goede reacties op de lipoil en wenkbrauwroller.
En dan ook nog deze maand die van december.
Ik ben heel benieuwd.
Ik ben nu een maand of 8 abonnee.

Oh ja, die wenkbrauwroller :rofl: ik heb van mezelf al aardig volle, donkere wenkbrauwen, met dat spul leek ik net Cruella de Ville!
Daar is een vriendin nu erg blij mee. De lipoil is wel erg fijn!
Het 1-minuut gezichtsmasker vind ik ook super.
Veel plezier met je box!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de box ontvangen.
Ik ben wel tevreden met de producten. Ook wel afgestemd op mijn profiel.

Heeft iemand de limited edition van Rituals besteld?

Ik ben vooral benieuwd naar de grootte van de artikelen.

En de tanning drops uit de september box. Wat is daar de inhoud van.

Ik overweeg de rituals en september box na te bestellen. Maar dat hangt eigenlijk van het formaat en inhoud van de artikelen af.

In de novemberbox zit een tube met een masker, maar daar zit wel erg weinig in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven