Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring huidlijn jetske ultree 40+?

11-12-2018 21:03 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd.. ik ben 40+ inmiddels en wil graag weten voordat ik meer dan 200 euro uitgeef of het echt de moeite waard is...
200 euro is nooit de moeite waard. |Je wordt ouder en daar valt meer dan genoeg aan te doen, maar met dit soort bedragen neem je jezelf in de maling.
Ik vind de lijn van haar erg goed. Ik vind met name de dagcreme een aanrader. Prijstechnisch vind ik haar producten ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit 75 betaald voor halscreme bij een sjieke salon. De textuur was zo gemaakt dat het door de huid kon dringen en mijn hersenen zouden de bijzondere geur van de creme waarnemen en dan collageen vormen. Ik wilde het zo graag geloven! Maar helaas. Potje snel leeg, portemonnee ook en mijn hals nog hetzelfde.
Ik hoop dat Jeltske's creme het beter doet....
Alle reacties Link kopieren
TanteNina schreef:
11-12-2018 21:24
Ik heb ooit 75 betaald voor halscreme bij een sjieke salon. De textuur was zo gemaakt dat het door de huid kon dringen en mijn hersenen zouden de bijzondere geur van de creme waarnemen en dan collageen vormen. Ik wilde het zo graag geloven! Maar helaas. Potje snel leeg, portemonnee ook en mijn hals nog hetzelfde.
Ik hoop dat Jeltske's creme het beter doet....

Je moet die creme combineren met oefeningen. Net zoals je een dieet ook moet combineren. Je weet toch... ;-D

Elke dag een keer of tien je mond open en met het puntje van je tong je neus proberen aan te raken. Moet jij eens zien hoe strak jouw hals is over een maand of drie.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Probeer de producten van Paulas Choice zal ik zeggen. Is vaak met 20% korting en je hebt een veel breder assortiment dan Jetske. Ik zal dan in ieder geval een exfoliant aanraden en een dag/nacht creme. De rest is allemaal extra voor de huid.
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment heb je die lijn bij de Lidll die dezelfde ingredienten heeft als die enorm dure La Prariecreme. Ze hebben dag- en nachtcreme, oogcreme en serum. Allemaal 3.95 euro per stuk. Schijnt echt heel goed te zijn.
veensteker schreef:
11-12-2018 23:20
Op dit moment heb je die lijn bij de Lidll die dezelfde ingredienten heeft als die enorm dure La Prariecreme. Ze hebben dag- en nachtcreme, oogcreme en serum. Allemaal 3.95 euro per stuk. Schijnt echt heel goed te zijn.
Dat is een beetje een broodje aap verhaal
https://www.beautylab.nl/spotgoedkope-l ... a-prairie/
polydox schreef:
12-12-2018 14:52
Dat is een beetje een broodje aap verhaal
https://www.beautylab.nl/spotgoedkope-l ... a-prairie/
Ze komen wel tot de conclusie dat je beter die van de Lidl kan kopen.
Cateautje schreef:
12-12-2018 15:03
Ze komen wel tot de conclusie dat je beter die van de Lidl kan kopen.
Dat is de korte versie. Daar laat je wel even buiten dat ze dat alleen baseren op de SPF en de prijs en dat ze over de rest geen echt oordeel kunnen geven. Verder bevatten beide producten niet dezelfde ingrediënten.
polydox schreef:
12-12-2018 15:15
Dat is de korte versie. Daar laat je wel even buiten dat ze dat alleen baseren op de SPF en de prijs en dat ze over de rest geen echt oordeel kunnen geven. Verder bevatten beide producten niet dezelfde ingrediënten.
16 ingrediënten zijn wel hetzelfde en dat is meer dan voldoende om een goede creme te hebben.
Waarvan 3 werkzame stoffen die overeenkomen. Tja weet je be my guest, maar het wordt gepresenteerd als een dupe en dat is het gewoon niet. Overigens bevatten de crèmes van Ultee wel dingen waar in ieder geval wel goed onderzoek naar is gedaan en waarvan bekend is dat het wel wat voor je huid doet. Ik vind 50 euro voor een dagcreme niet al te gek.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die van de Lidl gekocht ;) .
Overigens komt de creme van de Aldi ook al jaren goed uit consumententesten.
Alle reacties Link kopieren
lila01 schreef:
16-12-2018 01:37
Ik heb die van de Lidl gekocht ;) .
Overigens komt de creme van de Aldi ook al jaren goed uit consumententesten.
Ik heb die ook gekocht. Nachtcrème is fijn, maar het lijkt alsof mijn huid bij de dagcrème een beetje droog aanvoelt.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik haar producten al jaren en mijn huid is ontzettend opgeknapt. Ik had veel last van rode plekjes en oneffenheden. Mijn huis is nu rustig en ziet er egaal uit. Het kan wel zijn dat je huid er aan moet wennen door de hoeveelheid werkzame ingrediënten. Dus langzaam opbouwen.

Het is niet goedkoop, maar ik vind het de prijs zeker waard. Bovendien kun je het uitproberen en terugsturen als het je niet bevalt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds ruim een jaar ook van jetske ultee. Mijn huid is er echt van opgeknapt! Daarvoor al meerdere merken gebruikt, duurdere en goedkopere.
Ik vind het zeker het geld waard. Vanwege de onderzochte ingrediënten wat ieman hierboven ook al benoemde, en de manier waarop de crèmes verpakt zijn, in een pompje. Luchtdicht, waardoor er geen werkzame stoffen verloren gaan, en hygiënisch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven