Mode & Beauty alle pijlers

Outlet Roermond vs Maasmechelen (Petit Bateau)

12-12-2018 08:43 7 berichten
Dag allemaal,

In de kerstvakantie willen we naar een outlet gaan en nu twijfelen we tussen Maasmechelen en Roermond. We willen met name kijken naar kleertjes voor onze baby (maar vaak komen we met heel veel meer thuis). Nu vraag ik me af welke outlet leuker is en of de winkel van Petit Bateau in Maasmechelen de moeite waard is. Andere merken waar we altijd even willen kijken is Ralph Lauren, Nike en Tommy Hilfiger.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Appeltje
Alle reacties Link kopieren
Maasmechelen is wat 'chiquer' dan Roermond, Roermond is veel groter. De Petit Bateau in Maasmechelen is niet groot. Als ik moest kiezen, ging ik naar Roermond. Maar je kunt het ook makkelijk combineren. De twee outlets liggen maar een half uurtje van elkaar af. Ik woon er precies tussen in :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Petit bateau i Maasmechelen stelt mi weinig voor.
Alle reacties Link kopieren
Roermond heeft een Tommy Hilfiger Kids en een Ralph Lauren kids die beide best groot en mooi zijn.
Roermond is wel veel drukker dan Maasmechelen!
Petit Bateau in Maasmechelen vind ik persoonlijk geen fijne winkel.

Als je de drukte niet erg vind zou ik naar Roermond gaan. Meer, grotere winkels. En je loopt zo het centrum van Roermond in!
Dan gaan we waarschijnlijk toch voor Roermond. Ik had gehoopt bij Petit Bateau wat te kunnen scoren, maar was al bang dat het tegen zou vallen. Bedankt voor de reacties.
Alle reacties Link kopieren
Roermond is in het weekend en de vakanties belachelijk druk. Kijk of je een keer een doordeweekse dag kunt gaan, veel beter voor je humeur.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Alle reacties Link kopieren
Verwacht in Roermond wel een drukte van vnl Duitsers. Vooral in het weekend is het file rijden. Het is momenteel wel heel sfeervol vanwege de kersttijd. En je bent ook zo via de tunnel in de binnenstad welke ik persoonlijker leuker vind dan de outlet.
"Boring conversation anyway"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven