Mode & Beauty alle pijlers

Haar-olie

12-12-2018 10:09 10 berichten
Mijn kapper adviseerde me om haar-olie te gaan gebruiken. Die van hun was erg goed en maar liefst €18.
Ik vind dat echt teveel en vraag me af of er niet iets goeds in een goedkoper segment is.
Mijn haar is heel touwig en stug dus ik kan me best voorstellen dat het fijn zou kunnen zijn.
Wie heeft er een goede tip?
Als ik hier iets wil van de kapper ga ik naar de kapperswinkel, heb je ook online trouwens. Zelfde product maar dan veel goedkoper.
Argan olie van The Ordinary. 100% argan, en kost maar 7 euro voor 30ml. Ik doe er maanden mee (ik gebruik maar 3 druppels per keer, anders wordt m'n haar te vet).
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al jaren Biosilk.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon argan olie van de Kruidvat?
Ik gebruik 'aussie 3 miracle oil', 'biosilk' en de 'moroccanoil treatment'.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook mensen die gewoon kokosolie in hun haar smeren als maskertje, hoor ik veel enthousiaste verhalen over. Is ietsje goedkoper ook.
Ik geloof niet perse in die dure middeltjes van de kapper.
Alle reacties Link kopieren
wat doe je verder met je haar?

stel dat je het vaak krult of stijlt kan het verstandig zijn om te kijken naar het verbrandingspunt van de olie die je wil gebruiken...
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
12-12-2018 11:05
wat doe je verder met je haar?

stel dat je het vaak krult of stijlt kan het verstandig zijn om te kijken naar het verbrandingspunt van de olie die je wil gebruiken...
Ik föhn mijn haar sochtends.
Alle reacties Link kopieren
dan is kokosolie wel geschikt maar dat zou ik dan na het fohnen doen (heel klein beetje maar hoor)

(Ik gebruik zelf vóór het fohnen een fijne heat protector van L'óreal.)
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven