Mode & Beauty alle pijlers

Jurk tienerdochter

12-12-2018 17:09 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan helpen zoeken of heeft tips voor winkels waar we kunnen gaan kijken?

Dochter van 12 (brugklas) heeft over een week kerstgala op haar school en kan nergens een leuke jurk vinden. Ze had na lang zoeken besloten om dan maar een jurkje aan te doen dat ze nog heeft hangen, maar al haar vriendinnen doen wel echt iets nets aan, dus ze wil toch nog een keer gaan zoeken voor een nieuwe jurk.

Wat ze wil: niet te bloot, niet te duur (want kleedgeld), niet te kort en liefst iets wat ze nog wel eens aan kan doen. Bij een echt leuke jurk boven haar budget (wat haar betreft is dat budget zo laag mogelijk) zal ik waarschijnlijk wel wat sponsoren.

Ze heeft alle online shops die ze kan bedenken al bezocht, dingen besteld en teruggestuurd, maar we zijn nog niet de stad in geweest. Dat gaan we komende zaterdag doen (Arnhem).

Wie heeft tips waar we kunnen gaan kijken waar we nu misschien niet aan denken. Primark staat sowieso op ons lijstje.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Beetje uit de richting, maar ik raad je de galaZaak aan. Zit in Amersfoort, Eindhoven en den bosch meen ik.
Alle reacties Link kopieren
C&A heeft vaak wel wat gala jurkjes hangen. Heb ik ooit mijn eindexamengala jurkje gehaald.
Zowel in kindermaten als kleine damesmaten.
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
Coolcat heeft kleding voor alleen maar jonge meiden en momenteel hangt er een hele feestcollectie zag ik!
Alle reacties Link kopieren
kijk ook eens online bij C en A en heel vreemd wellicht maar toch: Coolcat

https://www.coolcat.nl/meisjes/jurken/? ... =158%2F164

hier wat hits in maat 158/164
guppekop wijzigde dit bericht op 12-12-2018 17:16
41.27% gewijzigd
Mijne is geslaagd bij Bershka.
Alle reacties Link kopieren
New Yorker heeft ook altijd tegen kerst leuke jurkjes hangen.
Alle reacties Link kopieren
zoiets zou ze daarna met een leuke trui erover toch ook kunnen dragen?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Welke maat draagt je dochter?
Alle reacties Link kopieren
Nextdirect (online)?
Coolcat inderdaad. Voor mijn prepuber deze besteld voor Kerst:

Afbeelding

Draagt ze met een panty en kistjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik was toen geslaagd bij H&M, en volgens mij toen de Divided collectie. :)
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Deze vind ik heel leuk voor een tienermeisjes eerste Kerstgala. En een leuk prijsje.

https://www.nextdirect.com/nl/nl/g8040s3#515658
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn nichtje in een jurkje van mijzelf gehesen. Een rechte lange stretchjurk hooggesloten zonder mouw. Daarbij lange handschoenen, glinsterende sieraden en de achterkant een beetje bij elkaar getrokken met een strik die met veiligheidsspeldjes vastgezet is :D
Zag er top uit. Het was eigenlijk voor de grap, als voorbeeld maar ze was er zo gecharmeerd van dat ze het hele zooitje heeft meegenomen :D
Een zwarte jumpsuit. Mijn dochter heeft ook een gala en heeft dat gekozen als alternatief voor een jurk.
Alle reacties Link kopieren
Dreamdresses in Arnhem heeft allerlei prijsklasses echte gala jurken.

Gelukkig hoefde die vroeger niet van mijn kleedgeld. Kreeg die extra van mijn lieve moeder
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
http://www.dreamdresses.nl

Op het pleintje als je bij de intertoys staat dan om de hoek links
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter is geslaagd bij pull&bear.Bij de kerstcollectie.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Dochter draagt damesmaat xs of 34, in de kindermaten iets van 170 denk ik. Ze is ongeveer 1,66 lang en slank.

Een jurk van mij wordt hem niet, ik ben niet zo slank ;-)

Dreamdresses ken ik, maar lijkt me wel wat duur eerlijk gezegd.

We gaan dan in ieder geval naar Bershka, Coolcat, Primark, H&M, Newyorker. Ze is ook best kritisch, dus het wordt wel een uitdaging. Anders hebben in ieder geval een leuk middagje shoppen samen :-D
juultje wijzigde dit bericht op 12-12-2018 19:50
1.27% gewijzigd
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
12-12-2018 17:17
zoiets zou ze daarna met een leuke trui erover toch ook kunnen dragen?

Afbeelding
Deze vindt ze op zich wel leuk, maar ze wil een langere jurk. Net op of over de knie zegt ze net..
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
drominique schreef:
12-12-2018 17:11
Beetje uit de richting, maar ik raad je de galaZaak aan. Zit in Amersfoort, Eindhoven en den bosch meen ik.
Dat gaat niet meer lukken voor volgende week woensdag helaas. Ik onthou het voor een volgende keer.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Skawa schreef:
12-12-2018 18:26
Dreamdresses in Arnhem heeft allerlei prijsklasses echte gala jurken.

Gelukkig hoefde die vroeger niet van mijn kleedgeld. Kreeg die extra van mijn lieve moeder
Ik ben ook best lief hoor, zoals ik zei sponsor ik als hij voor haar budget te duur uitvalt. Ze heeft in het najaar net een hele nieuwe garderobe gekregen en daarna kleedgeld, dat wilde ze heel graag. Dan mag ze het ook gebruiken voor kleding als ze die zoals nu wil hebben.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
patchouli_ schreef:
12-12-2018 17:58
Deze vind ik heel leuk voor een tienermeisjes eerste Kerstgala. En een leuk prijsje.

https://www.nextdirect.com/nl/nl/g8040s3#515658

Heel leuk deze!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nelly.com al zijn er ook wel erg blote jurken bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven