Mode & Beauty alle pijlers

Welke make up bij koningsblauw?

13-12-2018 10:31 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik ben benieuwd naar welke make up (oogschaduw / lippenstift) / nagellak) jullie dragen bij de volgende outfit:

Koningsblauw scuba rokje, huidkleurige panty, koningsblauwe pumps, gebroken wit topje.

Ik dacht zelf aan een wat roze-achtige kleur maar ik kom er niet helemaal uit.

Wie heeft er tips en/of advies?

Alvast bedankt :)
Alle reacties Link kopieren
ik zou je make up vooral afstemmen op je huidskleur en de kleur van je haar/ogen en niet op de kleur van je rokje
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
13-12-2018 10:38
ik zou je make up vooral afstemmen op je huidskleur en de kleur van je haar/ogen en niet op de kleur van je rokje
Tuurlijk wel, ken je die regel niet? Lippenstift moet matchen met je schoenen!
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
13-12-2018 10:38
ik zou je make up vooral afstemmen op je huidskleur en de kleur van je haar/ogen en niet op de kleur van je rokje
Daar heb je zeker gelijk in!

Maar ik ben best wel standaard zeg maar, eigenlijk altijd wel een beetje hetzelfde opgemaakt, ik weet denk ik niet zo goed wat me leuk staat :$
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
13-12-2018 10:40
Tuurlijk wel, ken je die regel niet? Lippenstift moet matchen met je schoenen!
Afbeelding
:rofl:

Zoiets was ik niet van plan haha!
Alle reacties Link kopieren
Nagellak ook blauw.
Ik draag ook veel koningsblauw en draag daar vaak paarse oogschaduw bij. Maar dat moet je wel staan. En knalrode lippen.
Nooit je make-up aanpassen aan je kleding, dat pakt zelden goed uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je rok en je schoenen behoorlijke eyecatchers zijn, daarom zou ik voor een ooglook gaan met natuurlijke kleuren. Bv een nude/bruine smokey eye.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
13-12-2018 10:45
Nagellak ook blauw.
Ik draag ook veel koningsblauw en draag daar vaak paarse oogschaduw bij. Maar dat moet je wel staan. En knalrode lippen.
Dank je wel!

Paars heb ik nog nooit geprobeerd, ik ga kijken hoe dat staat!
Alle reacties Link kopieren
Oh en nagellak zou ik naturel houden en lippen een mooie roodtint die goed bij jouw huidskleur past.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
13-12-2018 10:51
Ik denk dat je rok en je schoenen behoorlijke eyecatchers zijn, daarom zou ik voor een ooglook gaan met natuurlijke kleuren. Bv een nude/bruine smokey eye.
Dat is een goeie tip :)

Ik wil inderdaad niet rondlopen als een wandelende kerstboom ;-D
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
13-12-2018 10:52
Oh en nagellak zou ik naturel houden en lippen een mooie roodtint die goed bij jouw huidskleur past.
Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Nude vind ik mooi bij koningsblauw, qua nagellak. Een nude lipstick kan ook mooi staan vind ik

gelijkaardige kleuren in de make up zou ik vermijden, zoals blauw en paars, als je normaal gesproken niet zo uitgesproken bent in je make up. Dan zou ik het neutraal houden. Is het voor een feestelijke gelegenheid en wil je daarom wat meer dan anders? Dan kun je misschien mooie nepwimpers overwegen met een lichte smokey eye. Of een mooie rode lipstick. Let dan op dat de ondertoon klopt. (anders creëer je een effect waar bijvoorbeeld je tanden ineens heel geel lijken, of je huid blauwig of zo)
Alle reacties Link kopieren
Dit hangt toch ook af van de gelegenheid?
Voor dagelijks zou ik het naturel houden, eventueel een rode lipstick die je staat.
Voor iets feestelijks bijv. een gouden smokey eye, als dat je staat.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
oogmake up zou ik naar de groen of bruin tinten gaan, nagels kunnen natuurlijk alles zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor nude oogmakeup tinten gaan met een roze of rode lippenstift. Net wat jou mooi staat.
Alle reacties Link kopieren
missmisery schreef:
13-12-2018 11:08
Dit hangt toch ook af van de gelegenheid?
Voor dagelijks zou ik het naturel houden, eventueel een rode lipstick die je staat.
Voor iets feestelijks bijv. een gouden smokey eye, als dat je staat.
ja goud kan ook mooi inderdaad! Als het voor een feestje is, misschien zelfs een glittertje
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reakties allemaal!

Het is inderdaad voor een feestje, en ik wil een keertje wat anders dan anders :)

Met deze tips kan ik zeker wat!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt zoals ik het lees veel kleur aan de onderkant. Dat zou ik in balans brengen met een paar kleurrijke oorbellen (multicolor met ook koningsblauw erin). Dit samen met rode lippen lijkt mij een mooie balans geven.
Ogen dan verder in naturelle tinten en veel mascara.
Klinkt als een leuke outfit!
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
13-12-2018 12:14
Je hebt zoals ik het lees veel kleur aan de onderkant. Dat zou ik in balans brengen met een paar kleurrijke oorbellen (multicolor met ook koningsblauw erin). Dit samen met rode lippen lijkt mij een mooie balans geven.
Ogen dan verder in naturelle tinten en veel mascara.
Klinkt als een leuke outfit!
Dank je wel!
Koele kleuren make up zal mooi staan.
Bv een grijs tint oogschaduw.
En een rode lippenstift.
Zal mooi staan.

Je outfit doet me denken aan een stewardess bij de klm :-D
Alle reacties Link kopieren
Donna1971 schreef:
13-12-2018 13:06
Koele kleuren make up zal mooi staan.
Bv een grijs tint oogschaduw.
En een rode lippenstift.
Zal mooi staan.

Je outfit doet me denken aan een stewardess bij de klm :-D
Haha nee daar lijkt het écht niet op :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven