Mode & Beauty alle pijlers

Waar huidverzorging the original bestellen?

17-12-2018 20:07 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag producten van het merk the original bestellen. Ik zie alleen zoveel webshops, welke kunnen jullie aanraden? Qua betrouwbaarheid, volledig assortiment, gratis verzending, snelheid etc.

Bedankt!
Bedoel je the ordinary?
Alle reacties Link kopieren
Ja koekoek! Die bedoel ik ja. Wat stom! Kan ik zeker niet meer aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
Ordinairy kun je prima bestellen bij deciem.com. Betalen met Paypal en wordt snel verstuurd.
Ik bestel the ordinary bij deciem.
Maar....
In Amsterdam in de runstraat (9 straatjes) zit een winkel!!! Daar heb ik mijn serum foundation gekocht voor dezelfde prijs als online.
Scheelt weer verzendkosten!
Ik vond alleen de staf niet super deskundig overkomen, spraken ook alleen Engels.
Alle reacties Link kopieren
Feelunique is ook goed, betrouwbaar. Zit op de kanaaleilanden en ook redelijke snelle shipping.
Alle reacties Link kopieren
Hmm amsterdam is een beetje ver voor mij.
Is er ook een webshop met ideal dat jullie weten? Heb nooit eerder met paypal betaald.
Alle reacties Link kopieren
Asos.com!
Alle reacties Link kopieren
Sommigen waaronder asos hebben niet alles wat ik wilde hebben helaas.
Bloemetjefresia schreef:
17-12-2018 20:53
Hmm amsterdam is een beetje ver voor mij.
Is er ook een webshop met ideal dat jullie weten? Heb nooit eerder met paypal betaald.
Nee volgens mij niet. Maar lees je maar eens in over PayPal. Die geven ook extra bescherming als er iets mis gaat. Ik vind het een goede uitvinding.

Ik bestel ook altijd via Deciem en betaal via PayPal. Je hebt het volledige assortiment aan de beste prijs.

Ondertussen is mijn moeder ook overtuigd van de producten (ik heb voor haar een regime uitgezocht) en voor mijn zus ligt er een regime op maat onder de kerstboom :D
Alle reacties Link kopieren
Bloemetjefresia schreef:
17-12-2018 20:53
Heb nooit eerder met paypal betaald.
Aanrader, is veilig en bij een dispuut kun je je geld terug krijgen.

Of er webshops zijn met ideal die The Ordinairy verkopen weet ik niet, ben er nog niet een tegengekomen.

Je kunt meestal ook met creditcard betalen, maar als ze Paypal bieden, kies ik dat meestal.
The Original is volgens mij het huismerk van het Kruidvat.
Haha, ik dacht eerst het cosmeticamerk Origins.
Cateautje schreef:
17-12-2018 21:39
The Original is volgens mij het huismerk van het Kruidvat.
Oh ja! Ik dacht al dat ik dat ook kende. Maar dankzij de rest van de OP begreep ik dat het over The Ordinary ging.
Alle reacties Link kopieren
Voor mensen die wel naar de Deciem winkel willen, hij was laatst op een zaterdag dicht van 13.15 tot 14.15. Ik had een afspraak in de buurt dus was er niet helemaal voor Jan piep maar ik stond wel raar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor deciem met paypal. Dank!
Alle reacties Link kopieren
Paypal is echt nog makkelijker dan Ideal en het geld gaat gewoon van dezelfde rekening af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven